MuscleMeat

Pussyweights opheffen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Ik denk meestal niet aan het aantal reps dat ik daadwerkelijk moet doen. Bij 5jes denk ik dan vaak aan dat ik 8 reps moet doen, of bij 3 reps denk ik aan 5. Tis toch een groot mindset gebeuren allemaal, dan lijkt het wat makkelijker
Ben niet zot, dan kruip ik niet eens onder de bar. Ik denk gewoon dat ik zo vlug mogelijk terug in mijn 5 minuten pauze wil :p

niks mis met natuurlijke grenzen. ‘Genoeg’ is een lastige term binnen deze sport ervaar ik momenteel :)
Precies, vandaar de vraag. Iedereen zijn eigen keuze trouwens. Ik heb er verder niet echt een oordeel over, maak mijn eigen keuzes en anderen moeten dat zelf ook maar doen.

Ben er nog niet over aan het nadenken of mee bezig. Moest ik nog steeds goed trainen & alleen wonen & een goeie job hebben & prima leven hebben etc etc zal ik er vast over nadenken. Maar is komende 5 jaar dus sowieso niet :p
Dat zegt iedereen die binnen een jaar de spuit erin zet :trollface:

All jokes a side, wanneer je zo lekker gaat zonder, nergens voor nodig

• #1.346
Dat zegt iedereen die binnen een jaar de spuit erin zet :trollface:

All jokes a side, wanneer je zo lekker gaat zonder, nergens voor nodig
heb ik helemaal geen geld voor anders zat ie er al in
Fuck My Life Reaction GIF

• #1.350
Prima training, voel me goed.

Paused Benchpress:
2x6x77,5
denk niet dat het schema voor mij gemaakt is, dit is veel te makkelijk maar dan overmorgen gaat het bijna onmogelijk zijn terwijl ik het wel gewoon zou kunnen voor het schema nog.

Low Incl DB Press:
7x32
9x32

Seated Chest Press (machine):
5x12

Seated Cable Flyes (cables):
5x12

Bovenstaande oefeningen superset:
2x10 elks

Schouders + triceps + onderarmen

Foto
1602000848433.png

Jowww

Goed buff R

Die front pics van jou zijn altijd zo raar.
Waarom sta je zo gebogen?
1601738786422.png

Geef je jouw armen en schouders wel voldoende aandacht?

Prima training, voel me goed.

Paused Benchpress:
2x6x77,5
denk niet dat het schema voor mij gemaakt is, dit is veel te makkelijk maar dan overmorgen gaat het bijna onmogelijk zijn terwijl ik het wel gewoon zou kunnen voor het schema nog.

Low Incl DB Press:
7x32
9x32

Seated Chest Press (machine):
5x12

Seated Cable Flyes (cables):
5x12

Bovenstaande oefeningen superset:
2x10 elks

Schouders + triceps + onderarmen

Foto
1602000848433.png

Jowww

Hier poseer je wat beter... maar het ziet er nog allemaal wat onzeker uit.

• #1.357
Hier poseer je wat beter... maar het ziet er nog allemaal wat onzeker uit.
Het is lastig met gsm en echt poseren is het niet, gewoon de spier tonen die ik getraind heb.
Zal straks thuis eens kijken of ik een plekje heb waar ik "echte" poses kan doen.

Schouders krijgen wel oke aandacht denk ik. Armen heb ik verwaasloosd eerste 1.75 jaar.
Ben nu dus aan het kijken wat ik chill vind.

Hieronder is foto van schouder/armen op andere manier. Niet gelet om rug ook goed te poseren vandaar ziet die er zwakker uit dan andere fotos in log.

Bekijk bijlage 507389

oei oei,.nu al een kale plek op je kop

Terug
Naar boven