- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Wat is deze?Kom laten we samen beginnen. Gaan we nog harder dan de raket van Elon Musk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is deze?Kom laten we samen beginnen. Gaan we nog harder dan de raket van Elon Musk!
Wat vind je de grootste nadelen voor jou? Je hebt al kinderen, je hebt haar genoeg en het innerlijk telt niet dus valt niets te verliezen! Toch?AAS kent voorlopig nog te veel nadelen dan voordelen voor mij. En we gaan als natty’s toch nog best goed vooruit?
Ik nodig gewoon mensen uit voor samen te spuiten, als een stelletje heumeuws
ga je er een groepsding van maken?Ik nodig gewoon mensen uit voor samen te spuiten, als een stelletje heumeuws
Wat vind je de grootste nadelen voor jou? Je hebt al kinderen, je hebt haar genoeg en het innerlijk telt niet dus valt niets te verliezen! Toch?
Tja, maar je gaat het ook niet weten de komende jaren denk ik. En liever spijt van iets gedaan te hebben dan iets niet gedaan te hebben toch?De onzekerheid wat het op lange termijn met je gezondheid doet.
Van roken weten we het, drinken ook. Maar van de ‘effecten’ op lange termijn van AAS weten we nog vrij weinig (buiten broscience om)
Tja, maar je gaat het ook niet weten de komende jaren denk ik. En liever spijt van iets gedaan te hebben dan iets niet gedaan te hebben toch?
Ben er nog niet over aan het nadenken of mee bezig. Moest ik nog steeds goed trainen & alleen wonen & een goeie job hebben & prima leven hebben etc etc zal ik er vast over nadenken. Maar is komende 5 jaar dus sowieso nietklopt. Ben jij van plan om ooit AAS te proberen/gebruiken?

Hoe kut is het als je rond de 25 bent en nog steeds veel werk in steekt maar niks voor terug krijgt behalve onderhouden wat je hebt.Als je geen wedstrijden wilt doen, waarom zou je? Risico op bijwerkingen, kwijtraken als je stopt... waarom niet tevreden zijn met wat je naturel kunt opbouwen?
Als je geen wedstrijden wilt doen, waarom zou je? Risico op bijwerkingen, kwijtraken als je stopt... waarom niet tevreden zijn met wat je naturel kunt opbouwen?
Maar waarom zou je dat willen?het brute fysiek wat je als natural nooit kan bereiken.
En als je dat hebt bereikt? Wanneer is het genoeg?het brute fysiek wat je als natural nooit kan bereiken.
Nja, omdat het lekker is om te trainen?Hoe kut is het als je rond de 25 bent en nog steeds veel werk in steekt maar niks voor terug krijgt behalve onderhouden wat je hebt.
Zo ben ik niet, ik wil meer.
Accepteren, maar je kunt er ook de uitdaging in zien...En als je dat hebt bereikt? Wanneer is het genoeg?
wat is er mis met het accepteren van je uiteindelijke fysieke grenzen?
Goh ja, ik ga geen werk in iets steken als ik weet dat ik er niks voor terug krijg.
Ja kan niet wachten op doubles & triples. Singles doe ik niet direct, misschien binnen 8 weken.Netjes pik, straks lekker triples. Triples en doubles, singles zijn de shit. 5jes is fucking mentaal man
Ik denk meestal niet aan het aantal reps dat ik daadwerkelijk moet doen. Bij 5jes denk ik dan vaak aan dat ik 8 reps moet doen, of bij 3 reps denk ik aan 5. Tis toch een groot mindset gebeuren allemaal, dan lijkt het wat makkelijkerJa kan niet wachten op doubles & triples. Singles doe ik niet direct, misschien binnen 8 weken.
Die 5s mogen van mij verbannen worden uit de wereld. Zit je aan je 3e set en wil je al stoppen :/