AndroidHealthClinic

Pussyweights opheffen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
AAS kent voorlopig nog te veel nadelen dan voordelen voor mij. En we gaan als natty’s toch nog best goed vooruit?
Wat vind je de grootste nadelen voor jou? Je hebt al kinderen, je hebt haar genoeg en het innerlijk telt niet dus valt niets te verliezen! Toch?

Wat vind je de grootste nadelen voor jou? Je hebt al kinderen, je hebt haar genoeg en het innerlijk telt niet dus valt niets te verliezen! Toch?

De onzekerheid wat het op lange termijn met je gezondheid doet.
Van roken weten we het, drinken ook. Maar van de ‘effecten’ op lange termijn van AAS weten we nog vrij weinig (buiten broscience om)

• #1.326
De onzekerheid wat het op lange termijn met je gezondheid doet.
Van roken weten we het, drinken ook. Maar van de ‘effecten’ op lange termijn van AAS weten we nog vrij weinig (buiten broscience om)
Tja, maar je gaat het ook niet weten de komende jaren denk ik. En liever spijt van iets gedaan te hebben dan iets niet gedaan te hebben toch?

ga je er een groepsding van maken?
Old Spice Yes GIF

• #1.328
klopt. Ben jij van plan om ooit AAS te proberen/gebruiken?
Ben er nog niet over aan het nadenken of mee bezig. Moest ik nog steeds goed trainen & alleen wonen & een goeie job hebben & prima leven hebben etc etc zal ik er vast over nadenken. Maar is komende 5 jaar dus sowieso niet :p

Als je geen wedstrijden wilt doen, waarom zou je? Risico op bijwerkingen, kwijtraken als je stopt... waarom niet tevreden zijn met wat je naturel kunt opbouwen?

• #1.330
Als je geen wedstrijden wilt doen, waarom zou je? Risico op bijwerkingen, kwijtraken als je stopt... waarom niet tevreden zijn met wat je naturel kunt opbouwen?
Hoe kut is het als je rond de 25 bent en nog steeds veel werk in steekt maar niks voor terug krijgt behalve onderhouden wat je hebt.
Zo ben ik niet, ik wil meer.

Netjes pik, straks lekker triples. Triples en doubles, singles zijn de shit. 5jes is fucking mentaal man

• #1.339
Netjes pik, straks lekker triples. Triples en doubles, singles zijn de shit. 5jes is fucking mentaal man
Ja kan niet wachten op doubles & triples. Singles doe ik niet direct, misschien binnen 8 weken.
Die 5s mogen van mij verbannen worden uit de wereld. Zit je aan je 3e set en wil je al stoppen :/

Ja kan niet wachten op doubles & triples. Singles doe ik niet direct, misschien binnen 8 weken.
Die 5s mogen van mij verbannen worden uit de wereld. Zit je aan je 3e set en wil je al stoppen :/
Ik denk meestal niet aan het aantal reps dat ik daadwerkelijk moet doen. Bij 5jes denk ik dan vaak aan dat ik 8 reps moet doen, of bij 3 reps denk ik aan 5. Tis toch een groot mindset gebeuren allemaal, dan lijkt het wat makkelijker

Terug
Naar boven