- Waardering
- 34.342
klopt ben toch geen homo. niemand komt daar in de buurt
Maar blijft er dan geen poep in hangen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt ben toch geen homo. niemand komt daar in de buurt
Moet iets dieper beginnen met vegen zodat ik tussen het haar kom, moest ik wat hoger starten veeg ik inderdaad gewoon de kak uit tussen de haren.
Hoe doe jij dat dan? Je vriendin/vrouw die dat regelt?
Lekker laten gaan johHoe doe jij dat dan? Je vriendin/vrouw die dat regelt?
Gewoon het tondeuse tussen je reet zetten.Hoe doe jij dat dan? Je vriendin/vrouw die dat regelt?
ziet er meer dan prima uit hoorGeen zin om de training te loggen, wat toch maar wat freestyle gedoe.
Belangrijkste is 3x6x132,5 rdl
En @Camelus, ik heb 1,5u in huis rondgelopen naar hoekjes waar ik kan staan voor oké sheep updeets maar niks gevonden
Dus hieronder het enige toonbaar is (INCLUSIEF GEEN KAAL HOOFD, maar was wel m'n haar aan het knippen dus allemaal haartjes in mn nek)
![]()
![]()
![]()
Ziezo. Road to 40cm armen gaat van start, nog lange weg te gaan.
Hoe doe jij dat dan? Je vriendin/vrouw die dat regelt?
Thanksziet er meer dan prima uit hoor
en die armen komen ook wel goed,
Ik heb ook wel vertrouwen in de armen, komt goed 
ThanksIk heb ook wel vertrouwen in de armen, komt goed
![]()

2025? Beloofd!
Vind het toch zonde bij zo'n kut kapsel. Dan moet het bijna elke week opnieuw gedaan worden om fris te houden.Jij knipt jezelf, ghetto man. Kapper is opzich niet zo duur toch
Gewoon lang laten groeien, hoef je het ook niet te knippenVind het toch zonde bij zo'n kut kapsel. Dan moet het bijna elke week opnieuw gedaan worden om fris te houden.
Turkse coupe?! Dit is met de meest Belgse coupe dat je ooit gaat zien. En tevens ben ik nog niet van straat, moet nog over straat durven lopen ook hé.Gewoon millimeteren. Zo’n Turkse coupe ziet er toch ook niet uit.
Gewoon millimeteren. Zo’n Turkse coupe ziet er toch ook niet uit.
Het gaat hier om mensen die in turkije een haartransplantatie ondergaan. Dat ziet er heel vaak niet al te best uit.Turkse coupe?! Dit is met de meest Belgse coupe dat je ooit gaat zien. En tevens ben ik nog niet van straat, moet nog over straat durven lopen ook hé.