wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil ook wel een poging wagen. Mijn doel ligt eigenlijk bij 140 maar ach doen we toch even 150Ben niet echt een powerlifter maar train nu wel even op kracht.
81kg. en 120kg bench
Ik wil ook wel een poging wagen. Mijn doel ligt eigenlijk bij 140 maar ach doen we toch even 150Ben niet echt een powerlifter maar train nu wel even op kracht.
81kg. en 120kg bench
toegevoegd
3 X 120 dan hoef je niet zoveel meer cker ?
vandaag 140 kg gedruktnog 10 te gaan!!
weeg zelf inmiddels 87/88 kg
hoe staat het met de rest word weinig gepost hier?

nice override! tijd voor een nieuw topic race naar de 200 bench haha
hej mannen even een update omdat ik er nu toch bijsta!
zit nu in week 2 van mijn nieuwe krachtschema
het 5-3-2 schema uit de flex(tijdschrift) van deze maand, 5weken5reps, 3weken3reps, 2weken2reps. dit betreft alleen de basisoefeningen. zeker aan te raden in week 2 pak ik meer dan ik ooit heb gepakt met een aantal oefeningen, laat staan als je straks naar die 2reps gaat!
bankte in week 1 5x125(laatste set), week 2 het ik schuin gebankt110x5(laatste set) daarna gebencht kwam ik niet hoger dan 120 bench paar reps.
denk dat ik die 150kg zeker moet halen over een paar weekjes.
een 2e update:
vandaag na 5 weken begonnen met de 3 herhalingen. 3x60, 3x100, 3x120, 3x135kg.
daarna 150kg gepakt en die lukte NET niet. mijn spotter zij dat hij echt niks meehielp maar tilde volgens mij toch een beetje, dat voelde ik. Daarom heb ik die 150 voor mijn gevoel nu niet gedrukt.
volgende week of de week erna druk ik hem alleen