- Waardering
- 431
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké, voor de minder begaafden onder ons zal ik het nog eens herhalen:
Luister maatje dat je een Moslim activist bent weten we wel maar om EricR en anderen nu meteen "minder begaaft" te noemen omdat ze een andere mening hebben , tja ,..... triest![]()
Dat je perse zo met jou opleiding wilt showen ,.. ok maar denk aub niet dat je de enige bent![]()
Tijd om hier maar te stoppen voor mij , valt niet mee te praten iemand die steeds alles verdraait naar 1 kant , en daarbij teksten googled om ze vervolgens hier te "posten"![]()
Ik reageede op spotr2000, dat kan je zien naar het citaat; Les eens goed voor je spreekt!
Als je zelf niet weet wat het wahabisme is dan hoef ik echt geen lessen in de Islam van jou hoor. Ik schrok me een aap toen ik las dat je dat niet kende.
Dat is het grote probleem is het Westen. De meerderheid van de moslims ken tzijn eigen religie niet. Ze spreken, noch lezen klassiek arabsich, verstaan dus niks van wat de imam in et arabisch voor het gebed zegt. Ze kennen alleen een paar begrippen uit de koran en enkele plichten. De basis: 5 ker bidden per dag, vasten tijdens ramadan, op hajj gaan, aalmoes geven, en geloven in god. Voor de rest kent men niks van de ontstaansgeschiedenis van de islam. Dat is mss net het belangrijkste om de koran juist te begrijpen.

Ik reageede op spotr2000, dat kan je zien naar het citaat; Les eens goed voor je spreekt!

De teksten die ik google hebben steeds te maken met de materie ter zake. Indien je de tijd zou nemen om ze te lezen alvorens domweg te reageren, zou je al heel wat verder staan.
Wat mij verontrust is dat Nederlanders die zich bekeren tot de islam gelijk overgaan tot een zeer conservatieve vorm van hun geloof belijden. I.p.v. dat ze nou hun broeders wat liberalisme bijbrengen zijn het vaak de bekeerde Nederlanders die nog radicaler zijn dan de gemiddelde moslim.
Stond toevallig nog een goed stuk over in de Revu deze week. Twee journalisten die een redelijk lange periode undercover zijn geweest in de wereld van de radicale moslims in Nederland. Het boek heet 'het slapende leger'.
ik geef ook geen les hoor
wat de rest van je posts betreft, ik probeer je op een rustige manier aan het verstand te brengen dat je jezelf meerdere malen tegenspreekt en dat de manier waarop je in discussie gaat, zoals die door "XXLtje" ook aan de kaak gesteld word, niet als prettig word ervaren en ook niet prettig is.
het is eigenlijk al niet eens meer discussiëren te noemen.
je bent een bepaalde mening toegedaan, hebt je daarop stukgebeten en probeerd die nu bij anderen erdoor te duwen, zonder geduld en respectvolle omgang, tsjah, dan heb ik er ook weinig zin meer in.
@EricR heb me tot nog toe nooit echt verdiept in de diverse stromingen,zoals het wahabisme, vandaar dat ik vroeg wat het was/ inhield![]()
Je weet best waarom ik dat zei; Je legde me de woorden in de mond.
Ik had het niet moeten zeggen idd, waavoor mijn excusesn, maar het werkt frustererend te zein dat een moslim zijn eigen religie niet kent. En dan nog een ander de les spelt over een materie waar hij niks van afweet.
dat jij dat durft te zeggen 
hebben ze er een boek over gemaakt dan? en hoe uitgebreid is het artikel?
dat jij dat durft te zeggen
ik legde je geen woorden in de mond, dat is andersom gebeurd, en ook al zou het wel zo zijn, dan zou je er op de manier mee om kunnen gaan waarop ik het deed, een manier die in een discussie past dus.
met op de persoon spelen schiet je niks op namelijk, en dat is wat je nu dus al voor minimaal de tweede keer doet nadat ik tegen je inging.
je verkondigd wijsheid die je niet goed kunt verdedigen, wederom iets waar XXLtje je ook al op wees.
gewoon een tip van mijn kant; pas je discussie-manieren aan
Dus wil je zeggen da tik een bekkerde belg ben an radicaal?
Dat is echt heel goed van je.
Ik zeg net dat je de koran moet toepassen volgens de geest en aan onze moderne tijd. Ik zeg dat de hoofddoek ouderwets is en niet meer past in onze huidige maatschappij omdat hjzijn doel voorbij is gestreeft en ddan ga je schermen met radicalisme om me belachelijk te maken.
Jij bent het die tegenstrijdige dingen zegt.
Leer je religie alvorens onzinnige dingen te zeggen. Je zegt dat ik tegenstrijdige dingen zeg maar je negeert mijn repliek er op. Waarom? Omda tje de kennis niet bezit om me van repliek te geven.
tegen wie praat je nu dan? 

Ik zal ze aanpassen als je leert om de posts te lezen.