XXL Nutrition

Ramadan....last van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
bah walgelijk .

waar ik nu les volg zijn er hoofddoekdames die vragen of ze vrij krijgen tijdens hun feestje omdat het het einde is van de Ramadam .maar tijdens de pauzes smiddags zijn ze de eerste die hun boterhammen naar binnen werken .

koe zegt : ik dacht dat je ramadan had ?

ja is ook zo , terwijl de kwijl langs hun kin afloopt in combinatie met het prut wat tussen de snedes brood zitten . maar alleen de mannen doen dat

:rolleyes:

maar een man een handdruk weigeren en met de tulband overal verschijnen .

het contrast is duidelijk

Menstruerende vrouwen moeten niet vasten. en ga je ons nu laten geloven dat deze vrouwen wel de hoofddoek dragen en daardoor het soms heel moeilijk hebben, wat blijkt dat ze hun religie ernstig nemen, maar dan wel hun geloof zullen verloochenen door te eten? Dat is weer zo'n typische veralgemeenende leugen.

Gisteren moeten samenwerken met een meid die de hele avond lag te kraperen van de pijn omdat ze erge last van haar nieren had, kan ook niet uitblijven als je de hele dag niet mag drinken. Had haar het geloof willen afpraten maar heb me heel begripvol opgesteld en gezegd dat ze rustig aan moet doen en misschien toch maar beter wat drinken. Maar dat wou ze niet.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zo ver gaan in hun religie. Ik ben ook blij dat ik alleen in mezelf geloof, dat maakt het leven een stuk aangenamer.

jeetje wat een onzin!! Een persoon die ziek is of pijn MAG zelf niet vasten en moeten geneesmiddelen enemen en eten en drinken. Waarom liegen mensen bewust om anderen in een kwaae daglicht te zetten? ! De haat is blijkbaar diep geworteld!

Thinkalot, kun je stoppen met posten?

Er bestaat niet zoiets als een dubbelheffing op omzetbelasting, jij kan betaalde BTW als bedrijf terugvorderen, zodat effectief 19% door de consument betaald blijft worden. Dus uiteindelijk betaal niet jij maar je klant die OB.

1 ding zie je wel verkeerd zoutzak:

Maar 19% verkoop is meer als 19% inkoop. Dus je betaald wel degelijk iets, al is dat geen 19%.
En aan het eind van de rit ook nog eens belasting over je winsten. Dus dubbel.

tja echt bevorderlijk voor de werkprestaties lijkt het me niet.

Tijdens mijnstudies wrkte ik vaak als arbeider en deed soms hele zware jobs; Daar zaten ook vastende moslims bij en die aten een heel stevig ontbijt smorgens, en rond 18u00 savonds ook. en die eten dehele avond door. echt veel last hebben ze daar echt niet van hoor. En als je je zwak voelt moet je eten. JE MOET!

Off-topic :

Die 19% betalen je klanten, zelf vorder je de betaalde 19% over inkoop terug. Dat is waar Zoutzak op doelt met 'effectief'. De klant betaalt gewoon 19% en als ondernemer krijg je de btw over de inkoop terug.

Belasting over winst heeft verder niet met btw te maken net zomin als je belasting over inkomen kan vergelijken met belasting over winsten. BTW, winst en inkomen zijn verschillende entiteiten en die worden op verschillende manieren belast.

Vast en zeker.

Bij ons in de buurt heb je een soort rond plein dat tevens de beruchtste buurt van Enschede is. De werkloosheid op dat plein is goed als 100%. Hennepteelt, wapen,- en harddrugshandel is daar de algemene bron van inkomsten.

De Hollanders die er wonen zijn even asociaal als de allochtonen die er wonen.

Dat bedoel ik te zeggen met ghettovorming. Zet een zooi aso's bij elkaar, allochtoon of autochtoon, en je hebt een zooitje. Net als in de achterstandwijken in alle grote steden.

Het gajes zoekt elkaar gewoon op, of het nu allochtonen of autochtonen zijn.

inderdaad!

Off-topic :

Die 19% betalen je klanten, zelf vorder je de betaalde 19% over inkoop terug. Dat is waar Zoutzak op doelt met 'effectief'. De klant betaalt gewoon 19% en als ondernemer krijg je de btw over de inkoop terug.

Belasting over winst heeft verder niet met btw te maken net zomin als je belasting over inkomen kan vergelijken met belasting over winsten. BTW, winst en inkomen zijn verschillende entiteiten en die worden op verschillende manieren belast.

Zo ziet RichardV dat niet, kan ik je vertellen.

Nee heb er geen last van. Vind wel dat je, DBC, het brengt op een manier dat weinig open laat ter discussie. 'Zij' (allochtonen) willen iets vieren in 'ons' (autochtonen) land en moeten zich tengevolge aan 'ons' conformeren.
Sinds wanneer zijn NEDERLANDERS van andere etniciteit geen deel meer van 'onze' samenleving. Suikerfeest wordt mischien wel door meer mensen in Nederland actief beleefd als een gemiddeld christelijke feestdag. Verdraagzaamheid in een samenleving is gewoon noodzakelijk!
Dit neemt niet weg dat wettelijke normen geen ruimte laten voor geluidsoverlast, zeker niet 's nachts. Dit zijn duidelijke regels die voor iedereen gelden, en de vergelijking tussen suikerfeestende moslims en zuipende studenten is al gemaakt, hier wordt natuurlijk geen onderscheid in gemaakt naar cultuur of religie.

WOW, links zeker ??!! Open your eyes !!!
alleen maar accepteren en slikken ,...? ? ?
hebben "WIJ"dan niets meer te zeggen ??
Dan dat gezeik over een uitkering die verhoogt moet worden , zeker ook mee eens ?.... nog dichter bij het minimum loon , dat zal stimuleren om te gaan werken !! en dan ook nog een eigen vakbond !! zijn die 2 van ons niet goed genoeg ??? Oja , tuurlijk die zijn voor mensen die wel werken :mad:

Nee heb er geen last van. Vind wel dat je, DBC, het brengt op een manier dat weinig open laat ter discussie. 'Zij' (allochtonen) willen iets vieren in 'ons' (autochtonen) land en moeten zich tengevolge aan 'ons' conformeren.
Sinds wanneer zijn NEDERLANDERS van andere etniciteit geen deel meer van 'onze' samenleving. Suikerfeest wordt mischien wel door meer mensen in Nederland actief beleefd als een gemiddeld christelijke feestdag. Verdraagzaamheid in een samenleving is gewoon noodzakelijk!
Dit neemt niet weg dat wettelijke normen geen ruimte laten voor geluidsoverlast, zeker niet 's nachts. Dit zijn duidelijke regels die voor iedereen gelden, en de vergelijking tussen suikerfeestende moslims en zuipende studenten is al gemaakt, hier wordt natuurlijk geen onderscheid in gemaakt naar cultuur of religie.
Perfect samangevat!

Waar slaat de ramadam eigenlijk op:scratch:
Iets van het zuiveren van je lichaam en geest toch? Waarom gaan ze zich dan helemaal volstouwen met troep als het klaar is?

Tijdens de ramadan vasten moslims: ze eten niet en drinken niet, hebben geen coïtus en trachten een zo goed mogelijke mens te zijn. VAn zonsoppgang tot zonsondergang; Dit om onder andere beter te begrijpen wat honger en armoede is en om dus zo elkaar meer te helpen in tijden van nood!

Tijdens de ramadan vasten moslims: ze eten niet en drinken niet, hebben geen coïtus en trachten een zo goed mogelijke mens te zijn. VAn zonsoppgang tot zonsondergang; Dit om onder andere beter te begrijpen wat honger en armoede is en om dus zo elkaar meer te helpen in tijden van nood!

Inderdaad, dat is ook de reden dat de misdaadcijfers met 90% afnemen ten tijde van de ramadan.

Idd , dat zijn de juiste beweeg redenen , daarom vind ook ik het jammer dat de goede onder de slechte moeten lijden ,.... dwz mensen die de ramadan als excuus gaan gebruiken om bijv. ziek te melden
en zo ook andere gebruiken te gebruiken als excuus , heey als je dat wilt , prima , maar ook de consequenties ervan onderzien !

WOW, links zeker ??!! Open your eyes !!!
alleen maar accepteren en slikken ,...? ? ?
hebben "WIJ"dan niets meer te zeggen ??
Dan dat gezeik over een uitkering die verhoogt moet worden , zeker ook mee eens ?.... nog dichter bij het minimum loon , dat zal stimuleren om te gaan werken !! en dan ook nog een eigen vakbond !! zijn die 2 van ons niet goed genoeg ??? Oja , tuurlijk die zijn voor mensen die wel werken :mad:

:roflol: Zoutzak links noemen. Daarna met een punt komen dat niet ter sprake is gekomen. Wat een argumenten toch weer. Oh ja ik ben wel links en van mij mogen de uitkeringen omhoog. Maar alleen voor degenen die het nodig hebben, niet voor parasieten.

Om toch maar te generaliseren, kaalkopje uit Limburg zeker?

en daarom vind ik de moslims eikels en de christenen niet.

moslims passen zich niet of nauwelijks aan en christenen doen er alles aan om iemand anders uit een andere cultuur of achtergrond aan te spreken en mee om te gaan.

nou heb je bij beide riligies(hoe de **** schrijf je dat???) uitzonderingen, dus kom niet aan met een verhaal dat jij hebt meegemaakt met 1 christen of moslim.
men mag niet afkomen met een verhaal van"ik ken een moslim ..." maar je mag dus wel veralgemenen en zeggen:" alle moslims zijn eikels.

Wat een onzin!

Op de enorm penetrante en doordingende zweetlucht na in de tram heb ik er verder geen last van. Wat is er nou mis mee beetje deo tijdens de Ramadan?

Wat een onzin: dus tijdens de ramadan stinken moslims meer volgens jou?

deze topic moet een andere titel krijgen: zoveel mogelijk op de kap zitten van moslims en zoveel mogelijk klagen!

Off-topic :

Snap je wel. Echter doelt Levi erop dat hij een bruto inkoopprijs krijgt. Daar moet 19% over geteld worden.
Dan je marge eroverheen.
Dan verkoop. Maar van je verkoop is dus 19% btw. Tuurlijk betaald de klant deze. 19% inkoop plus marge is 19% verkoop, echter betaald Levi (of elke willekeurige ondernemer die iets inkoopt) een bruto inkoopprijs. Dus je betaald meer BTW als je ontvangt.

@D.: ga kolenschoppen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven