MuscleMeat

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

• Topic Starter Topic Starter
Je bent niet zo intelligent, dat springt van je posts af. Daarom zal ik maar zo wijs zijn geen inhoudelijke reactie te plaatsen, ik krijg er immers toch geen terug. Geniet van je kuurtje knul.

Ik ben mss niet intelligent maar dat doet er hier niet toe want we zitten hier niet op't "slimste mens ter wereld" mee te spelen voor de 1ste prijs ;)
Maar ik ben wel slim genoeg uiteraard om jou een antwoord te geven... Wil je weten waarom ik kuur? omdat je bij kuren echt groot kan worden en zoals jij bezig bent niet! Neem jouw foto's van jouw profiel als een goeie voorbeeld

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 15:25 ----------

waarschijnlijk Kix ;)
Waarom zou hij anders b**chen:D
Ik durf een weddenschap aan te gaan als ik zijn foto's zie ben ik zeker dat ik hem zo pak!
Geef mij mijn 12weken van de kuur en ik plak hier op deze KUURLOG foto's dat zijn mond zullen snoeren!
Hij moet inmiddels niet vergeten dat ik maar 1jaar en half train en al de 140kilo heb gedrukt;)
Van 63kilo naar 85kilo geweest... dat wil ik hem wel zien doen op die korte tijd! Maar ja... misschien kan zijn broer Lean hem wel helpen:D

check zijn laatste posts voor de grap, hij zit iedereen adviezen te geven overal, denk dat hij een professor is. dan heb ik dus over de poster hierboven (parabellum).

Voila Dit;)
Word ik walgelijk van van zo'n mensen! In iedergeval ik geef niemand advies en ik denk niet dat ik een van de slimste ben tussen de echte mannen van DBB
Ik ben gewoon een mens als een andere met doelen die ik doormiddel van AAS wil behalen.
Ik weet dat het niet zo gezond is om AAS te gebruiken maar dit is een bodybuildingsite waar je "kuurlogs" kunt posten en dus overtreed ik de wet niet :)
Als ik gezeur wil horen over kuren en hoe het allemaal echt inelkaar zit dan passeer ik wel eens bij mijn huisarts om alles te vragen inplaats van het klakkeloos van een Internetfreak aan te nemen:D

moet mij ook wel lukken! Ik eet superclean dus het gaat een moeilijke strijd worden maar komt goed ik denk dat ik vanaf week 8 of 9 al de Tren-E ga droppen en over ga op Test/NPP/Anavar!!!
Mijn kickstart is om mijn massa op te krikken wat ik naar de einde toe helemaal ga opschonen.
Ik heb al eerder dianabol genomen en ik was veel te vochtig omdat ik niet volledig clean heb gegeten maar naar de einde toe had ik toen NPP genomen en toen was ik er rotshard en uitgelijnder uitgekomen:D
By the way... zo vroeg wakker al hoe komt het:p

Ja de cleane voeding kan er veel toe doen . hangt wel af van persoon tot persoon maar als je er gevoelig aan bent en je weet het is dit belangrijk.

Ben zeker benieuwd naar het eindresultaat !!

Zelf ben ik nog een redelijk vroege vogel,

Ochtendstond geeft goud in mond ? ;)

Groeten.

Ja de cleane voeding kan er veel toe doen . hangt wel af van persoon tot persoon maar als je er gevoelig aan bent en je weet het is dit belangrijk.

Ben zeker benieuwd naar het eindresultaat !!

Zelf ben ik nog een redelijk vroege vogel,

Ochtendstond geeft goud in mond ? ;)

Groeten.

Ja inderdaad ik ben er ook gevoelig voor en ik ben mij ervan bewust daarom dat ik
mijn best ga doen om het zoveel mogelijk te mijden.
Hahaha ik begrijp je maar al te goed ;) Het is heel positief om vroeg wakker te worden
want zo kun je uw maaltijden beter binnenkrijgen en verdelen over de hele dag goed bezig
bro:)
Maar bij mij is het van de roids dat ik vroeg wakker ben.
Verdomde ZMA pillen ze werken voor geen meter meer:o

O ja, verder neem ik nog van supplimenten:

-Multivit "Opti-Men
-Omega 3 "Now Foods"
-Zma "Tested ZN-MG-B6"
-Creatine capsules "Ethyl ester"
-Pro-Antium "Ronnie Coleman"

Misschien is dit interessant om ook te vermelden aangezien alles in een logje duidelijk moet zijn:)

Ja inderdaad ik ben er ook gevoelig voor en ik ben mij ervan bewust daarom dat ik
mijn best ga doen om het zoveel mogelijk te mijden.
Hahaha ik begrijp je maar al te goed ;) Het is heel positief om vroeg wakker te worden
want zo kun je uw maaltijden beter binnenkrijgen en verdelen over de hele dag goed bezig
bro:)
Maar bij mij is het van de roids dat ik vroeg wakker ben.
Verdomde ZMA pillen ze werken voor geen meter meer:o

Idd ben gwn serieus misselijk van lege maag als ik wakker word moet altijd gelijk alles erin proppe wil ik van me ochtend humeur af zijn:cool:

Zijn er al trainingen geweest? Zie nergens wat staan

Zijn er al trainingen geweest? Zie nergens wat staan

jaja tuurlijk :D Maar ik ben nog niet terug op mijn niveau kwa kracht dus het is het vermelden nog niet waard.
Maar ik voel wel dat ik door de dianabol precies snel mijn kracht terug ga hebben. Geef mij nog een beetje tijd:p

Breng er veel tijd door omdat vrouw en dochters er wonen en train dan daar Muay en KT :)
Ben net ( helaas ) terug in nederland na een verblijf van 3 maanden daar ;)

Dus jij hebt een echte pinay aan de haak geslagen ;)
Ik ben er in Juni weer te vinden in de omgeving van Camiquin, waar zat je ergens?

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 10:07 ----------

jaja tuurlijk :D Maar ik ben nog niet terug op mijn niveau kwa kracht dus het is het vermelden nog niet waard.
Maar ik voel wel dat ik door de dianabol precies snel mijn kracht terug ga hebben. Geef mij nog een beetje tijd:p

Ach Trunks, gewoon posten die trainingen..!

Juist leuk om je progessie bij te houden

dacht ga eens kijken hoe het gaat, maar nog niet super veel verschil of hou je stiekem wat achter? haha

dacht ga eens kijken hoe het gaat, maar nog niet super veel verschil of hou je stiekem wat achter? haha

Ja ik hou veel achter om achteraf met betere feiten boven tafel te komen:p
Nee bro ik heb mij s'morgens vandaag gewogen ik ben tot nu alles bijeen al 2.3kilo bijgekomen op nog geen 2weken:D
Het gaat heel goed, zelfs te goed om het te geloven:D

zoalng je maar schoon blijf eten anders word je weer een vettig vochtpropje haha

op zich lijkt er niets op aan om te vroeg te kuren als je toch van plan bent om het ooit te doen. Du ga hier niet de moraalridder uithangen.

Enige nadeel lijkt me echter dat je nooit een periode hebt gehad waarin je je voeding en training echt moet finetunen om progressie te maken en in een systeem vervalt waarin stalling enkel wordt beantwoord met zwaardere dosissen. Laat staan dat je dmv een doordacht dieet en training je gains tussen je kuren kan behouden. Hoop dat je daar ook wat oog voor hebt.

op zich lijkt er niets op aan om te vroeg te kuren als je toch van plan bent om het ooit te doen. Du ga hier niet de moraalridder uithangen.

Enige nadeel lijkt me echter dat je nooit een periode hebt gehad waarin je je voeding en training echt moet finetunen om progressie te maken en in een systeem vervalt waarin stalling enkel wordt beantwoord met zwaardere dosissen. Laat staan dat je dmv een doordacht dieet en training je gains tussen je kuren kan behouden. Hoop dat je daar ook wat oog voor hebt.

bedankt voor de opmerking ;)
Het is mij al een aantal keren gelukt eigenlijk om mijn gains te behouden maar als je bijna 2maand ziek bent geweest door de sides van DNP en werkonbekwaam zelfs bent geweest. Dan verschiet ik er niet van aangezien ik een aantal weken niet heb kunnen trainen dat mijn gains verdwijnen. Was dat nu niet zo dan had ik al het meerdere deel van mijn gains sowiezo behouden;)
De mensen die mijn logjes tegoei hebben gevolgd en mij ondertussen goed kennen weten dat ik in staat ben om bijna al mijn gains te behouden:D Als jij Test/tren 500mg/400mg al zwaar vind dan weet ik het ook niet. Ik heb al 800mg tren per week gedaan en 1gram test maat... dus ik vind dat dit toch tegenover toen een hele verbetering is

update 2de week: ik ben 0.2kilo bijgekomen dus in totaal al 2.5kilo.
En de wellfeeling van de dianabol is ook echt aanwezig deze keer:D
En ik heb het gevoel dat mijn libido ook is gestegen de laatste dagen maar ik vind dit
raar aangezien het nog maar de 2de week is en het normaal bij mij pas na 5weken in gang schiet.

gaat lekker trunks!! Hoe staat t met de kracht? Lijkt me leuk als je is wat trainingen post..

gaat lekker trunks!! Hoe staat t met de kracht? Lijkt me leuk als je is wat trainingen post..

Bench press 110kilo x 10 (vroeger 5x 130kilo en al 140 geduwt)
Dumbbell flys 32kilo x 4 (vroeger 9x 36kilo)
Small grip bench 60kilo x 6
Skull crushers Z-baar 40kilo x 5
Tricep pushdown volledige blok (ik weet niet hoeveel juist dat het is dat moet ik nog zien)
Ik ben veel kracht kwijt maar ondanks alles blijf ik terugvechten en de dianabol doet goed zijn werk:D
Ik ben supergemotiveerd en heb al 3x deze week getraind na mijn werk en ik ga morgen nog eens een training placeren dan heb ik iedere spiergroep 2x aangepakt deze week;)
Dit is niet mijn gewoonte... normaal gezien doe ik elke spiergroep maar 1x per week voor maximale groei maar ik ga het nu eens anders proberen en zien hoe mijn lichaam daarop reageerd:) Ik voel wel dat het lichamelijk vermoeider is om te gaan werken als ik elke spiergroep 2x aanpak.

Terug
Naar boven