supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met 10x110 kg zou je zeggen dat die 140 ook wel moet lukken.
gewichten zullen al snel omhoog schieten, op naar de 150!

van 70kilo naar 72.5kilo voor't moment. De gains beginnen rustig te gaan omdat ik gewoon superclean eet! enkel complexe carbs bomvol eiwitten 3x lichaamsgewicht en veel vetten uit noten, advocato, olijfolie niet te veel... lijnzaadolie en veel zonnebloempitten![]()

Zo mag ik het horen , liever enkele kilo's winst op het einde van de weg die "clean" zijn dan buikvet
want helaas zie ik er vaak die deze fout maken tijdens bulk ...

Ben benieuwd kerel, wanneer komen de progressiefoto's? Stats zijn wel leuk uiteraard maar hoe je er nu bij staat is nog veel interessanter naar mijn mening!
gaat goed zo te lezen! doorknallen nu! en waag he tis om weer ziek te worden! haha

Eventjes vermelden dat ik weer brandend maagzuur heb van die dianabol
Ik twijfel altijd of het van de roids is of van al die eten dat ik erin stoemp
Morgen update 3de week dan vermeld ik gewicht terug... volgens mij heb ik veel bijgegaind als ik de mensen rond mij moet geloven![]()

Zou je eigenlijk moeten weten Trunks.. Of eet je zoveel minder off? Of kan je het niet meer herrinneren om lang off te zijn![]()
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaals het van de dia is gewoon sedacit halen bij apotheker, half uurtje voor inname dia nemen en by by problem!!

om de reden dat dit de maag en maagwand beschermd en eerst zijn werking moet doen, moet dit ook altijd nemen omdat ik bijna niets van ontstekingremmers en consoorten kan verdragen,kan gee kwaad dat je dit meerdere malen per dag neemt, half uurtje is richtlijn hé!!
---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 20:31 ----------
sedacid had er dervoor fout geschreven, hehe!!!
Ik zal er achter gaan horen bij de apotheek 

=bedankt RPMIk zal er achter gaan horen bij de apotheek
---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 17:11 ----------
Update week 3: 0.7kilo erbij. Ik sta nu op 73.02kilo alles gaat goed.
Ik voel mij ook weer lekker geil alsof ik pas 16jaar ben geworden
Kracht gaat goed en na mijn training ben ik heel erg opgepompt... Helaas zie ik het verschil niet goed als ik niet heb getraind tegenover voor de kuur... Maar volgens mij ben ik ook maar een van de zovelen die het omgekeerde van zichzelf in de spiegel ziet![]()
dat hoort erbij idd! ik heb ook altijd het gevoel alsof ik niet lekker vooruit ga in de spiegel, maar dna hoor je van anderen en van de weegschaal iets anders haha
maar gaat lekker dan!

Kan er iemand misschien aan mij vertellen hoe het komt elke keer als ik dianabol slik dat ik eventjes erna slaperig en moe word? Het is een strijd tegen mijn ogen en op't werk is het wel ambetant. Maar ik blijf doordoen en ik geef niet op! Ik wil resultaten en als ik daarvoor halfslaperig moet worden SO BE IT!![]()