Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oke, ik wou dit eerst niet melden omdat ik het eerst nog wou afkijken. Na een week lang boeken, internet en de mensen studeren/vragen heb ik weer een beetje kennis van het menselijk lichaam opgebouwd en ben ik er nu toch wel van overtuigd dat ik het wel moet melden. Overigens ben ik niet de enige die er last van heeft, meerdere mensen hebben er last van.
Sinds mijn eerste inname van T5 (1,5 week terug) is mij opgevallen dat mijn mannelijk geslachtsdeel op de dagen dat ik het neem krimpt. Ja echt krimpt. Dit is gelukkig niet blijvend. Ik bedoel met krimpen het zelfde wanneer het buiten aan het vriezen is of als je in het koude water aan het zwemmen bent.
Nadat de T5 is uitgewerkt, en op de dagen dat ik het niet neem is hij gewoon van normale grootte. In het begin schrok ik er toch van. Niet iedereen die T5 gebruikt heeft hier last van. Het is geen erge side aangezien je er niks aan overhoud. Maar voor de mensen die er een keer aan T5 willen beginnen is het wel handig om te weten en niet te schrikken
Dus nog maals, als de T5 is uitgewerkt word hij weer normaal
Voor de mensen die het boeit, een klein beetje studie:
Aller eerst moeten we weten wat Vasoconstrictie is.
Vasoconstrictie is het vernauwen van de slagaders door de daar aanwezige gladde spieren. Dit gebeurt onder andere door angiotensine II en endotheline. De functie van vasoconstrictie is het onder andere verhogen van de bloeddruk, voor het compenseren voor een bloedtekort of het beïnvloeden van de nierfiltratie en om warmteverlies tegen te gaan doordat de vernauwde bloedvaten minder warmte kunnen afgeven aan de omgeving
Doordat efedrine je bloeddruk verhoogt, vind er dus Vasocostrictie plaats.
Wanneer het mannelijk geslachtsdeel in erectie gaat, gaat het stikstofoxide stijgen waardoor de bloedvaten zich verwijden (vasodilatatie) en de zwellichamen van het mannelijk geslachtsdeel zich vult met bloed.
Vasodilatatie is het verwijden van de bloedvaten door de aanwezige spieren.
echter maakt vasoconstrictie dit dus niet mogelijk omdat de slagader vernauwd is en er dus minder bloed naar het mannelijk geslachtsdeel kan wat er dus voor zorgt dat de penis (tijdelijk) krimpt.
Dit is wat ik begrepen heb dus. Als er iets staat wat niet klopt hoor ik het graag en ben ik benieuwd hoe het precies wel zit.
Ik had ook problemen met de wiener toen de pre workouts als craze en noxi er nog waren. Mooiste chick die ik ken toen gefixed werd die ineens slap. Fucking stims. Feelsbadman.
Jaa het verschil is dat pwo eigenlijk een cafeïne bom is waar je bloeddruk idd ook van omhoog gaat, en dus het zelfde effect kan geven.
Efedrine daarin tegen is een middel dat een stimulerende werking heeft op je sympatisch zenuwstelsel. Dit zorg onder andere voor verhoging van hartslag, verhoging van bloeddruk, vernauwing van de bloedvaten en verwijding van de luchtwegen. Daarbij komt er bij efedrine ook meer adrenaline en dat andere ...line vrij in het lichaam. Geen idee hoe het heet.
Haha. Mooi dat je dit ook hier zo neerzet. Ik had dit ook met T5.
Plus libido problems daardoor. Vond toch niet zo fijn met zo een madurodamformaat rond te banjeren.
Maar zo te lezen dus een bekend probleem bij stims...
Hmmm.
* wel nice dat je progressie boekt. Al die gekke sides toch niet voor niks.
Haha. Mooi dat je dit ook hier zo neerzet. Ik had dit ook met T5.
Plus libido problems daardoor. Vond toch niet zo fijn met zo een madurodamformaat rond te banjeren.
Maar zo te lezen dus een bekend probleem bij stims...
Hmmm.
* wel nice dat je progressie boekt. Al die gekke sides toch niet voor niks.
Jaa was in begin wel ff space. Dacht bij me zelf wtf. Voor het eerst in 10jr ook maar is weer de bieb daardoor in gedoken. Was gewoon vergeten hoe een bieb er uit ziet srs.
Heb het zoals eerder gemeld nooit bij Pwo's gehad dus hoe dat zit weet ik niet.
En yee ik ben ook blij met de progressie. Ben benieuwd hoe het einde van de rit er uit zal zien. En heel stiekem vind ik die sides niet eens allemaal zo erg (verslavin?) lol.