beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NIET doen!
Good luck! Ik klap mijn tweede er om 12:30 in denkFftjes een update gooien.
status van me handen:
![]()
Status van me mond:
![]()
Status van me been:
![]()
In less then a hour, 2nd cap wil be taken. May the gods be with me.
Zit er nog over na te denken loel
Not sure yet.Thx man, jij ook good luck!

Ik denk best is 1 smorgens te nemen en de ander cap in de namiddag 14:00 ofso doe ik nuzou echt niet om 21:00 een cap bijnemen man. Als ik dat doe slaap ik niet en dan is de volgende dag weer klote en ben je je ritme kwijt. Bij mij is het dan makkelijk dag of 3 kut...
Godver...had ik dat maar dat ik niks kon vreten..hoe makkelijk wil je het cutten maken..Rip me lunch. Krijg heet niet meer door me keel. Vol gevoel as fuark.. Wil het nu wel proberen op te eten tho.. Heb de rijst te lang gekookt waardoor het pap is en zojuist ook nog is opgewarmd in magnetron waardoor het nog meer naar troep smaakt.
Still have better cooking skills dan gf tho. Can confirm.
tfw no gf

T5 zorgt ook wel voor onderdrukking hongerig gevoel.Godver...had ik dat maar dat ik niks kon vreten..hoe makkelijk wil je het cutten maken..
Maar nee hoor...ik heb gewoon altijd fucking honger..
Ik heb het forum open in een tab, daarom dat ik veel online benYo ratko,
Gaat wel lekker lees ik maar ehh kan je je wel focusen op het werk? Zie je hier aardig veel online en als je benen staan te springen lijkt het me lastig om te focusen op werk of heb je daar geen last van?
Maar als je verder wist hoe mijn leven zegmaar nu in elkaar zat dan zou je het beter begrijpen
Kan er nu helaas niet te veel over vertellen. Wss als ik me diploma over 2-3 maanden heb. 
Behalve bij mijT5 zorgt ook wel voor onderdrukking hongerig gevoel.
![]()

cut bevalt me echt goed. Zienin de spiegel ook wel lekkere verandering. Dat het zo langzaam gaat is voor mij een xtra goede teken dat het zo min mogelijk spier is. Kracht is nog steeds het zelfde gebleven.
of gewenning meld ik het weer. If not, see ya tomorrow!