MuscleMeat

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol wist ik niet. Dus AAS in België is een no-go? (of bijna dan)
Ik ben gepakt, 4 jaar geschorst + boete, minimumstraf sinds maart 2015.
De kans is redelijk klein maar ik ben de man die altijd dat geluk heeft :)
Bepaalde fitnessketens worden er regelmatiger uitgekozen. Homegym is ook een optie

Bepaalde fitnessketens worden er regelmatiger uitgekozen. Homegym is ook een optie
Hoe lang blijft het in je lichaam ca. 24 uur?

Geschorst voor het gaan naar de gym? Wat een trieste bedoeling zeg om in de gyms te gaan controleren. Hoe hoog was de boete eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Stel ze komen je moet pipi doen wat is een leuke excuus? lol
"Ik had geen pindakaas om het op me buik te smeren"

Nee, geen idee dacht dat het een XTC pil was of zo :p volgens mij zijn er geen excuses. Als het in je bloed zit, zit het in je bloed en ben je fokt op :p

Laatst bewerkt:
"Ik had geen pindakaas om het op me buik te smeren"

Nee geen idee dacht dat het een XTC pil was of zo :p volgens mij zijn er geen excuses. Als het in je bloed zit, zit het in je bloed en ben je fokt op :p
Had net gelezen je kunt zeggen dat je Astma hebt en dat het in je medicijn zit. Zorg wel dat je een chille dokter hebt zoals de mijne die je alles voor schrijft wat je wilt heb je een voorschrift. Geef de excuus pas ALS je positief getest wordt. Doet dit in BelgiË in Nederland geven ze geen f**k denk ik

Yup..
Belgie gelden totaal andere regels dan in Nederland.

Stay strong there in Belgium. My fellow soldiers, gymbrahs...

Geschorst voor het gaan naar de gym? Wat een trieste bedoeling zeg om in de gyms te gaan controleren. Hoe hoog was de boete eigenlijk?
Jep, politie valt binnen en zet de hele gym af. Nazipraktijken. Mag 4 jaar niet 'sporten in georganiseerd groepsverband' dus moeten stoppen met voetbal. Zelfs geen cafévoetbal etc. Geen zin om alles nog eens uit te leggen, heb er wel wat posts aan gewijd voor meer uitleg.
boete was €1300 dacht ik.

Jep, politie valt binnen en zet de hele gym af. Nazipraktijken. Mag 4 jaar niet 'sporten in georganiseerd groepsverband' dus moeten stoppen met voetbal. Zelfs geen cafévoetbal etc. Geen zin om alles nog eens uit te leggen, heb er wel wat posts aan gewijd voor meer uitleg.
W--T--F--- Maak je geen jokes?

Nu ik het mij herinner heb ik een beste tijd terug hier iets over gelezen maar wist niet dat het van jou was. Duur grapje dus kon je een beste cycle van doen.

Mini update weer
Zweet handen, dorst, klein beetje stuiterende benen. Verder gaat alles weer prima. Voelde die 2e cap wel goed. As zaterdag weer wegen. Kijken hoe het met de gains gaat. Afgelopen weekend en gister toch niet zo goed op me voeding gelet.

Nu ik het mij herinner heb ik een beste tijd terug hier iets over gelezen maar wist niet dat het van jou was. Duur grapje dus kon je een beste cycle van doen.
Van 1300 flappen kon ik inderdaad een beste cycle van doen, dan nog eens de advocaat erbij en zat zo op €3000. Had beter hgh + aas kunnen kopen als ik nog mocht trainen in mijn vorige gym :')

Ik ben net naar de dokter gegaan voor een voorschrift van astma puffer voor het geval dat er binnen gevallen word. Hij zij normaal gezien kijken ze niet naar ephedrine en zo ja zeg je gewoon dat je astma hebt en laat je die voorschrift zien lol.

Kan die je geen halve liter test voorschrijven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven