Fitness Seller

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je neemt op rustdag geen t5? Tijdens werk ben je toch ook bezig.
Klopt, maar denk dat ik er dan te snel aan gewend raak. Morgen fibo, dus morgen ook geen t5
 
beste mensen,

waar is de t5/t6 of de monster caps te krijgen? heb wel een aantal websites gezien die het verkopen, maar is dat de real deal?
 
Vandaag geen t5, beetje junkdag vandaag. Chaos op werk. Net 8 loempias met chili saus op :p
 
beste mensen,

waar is de t5/t6 of de monster caps te krijgen? heb wel een aantal websites gezien die het verkopen, maar is dat de real deal?
Er is hier ergens een topic dat heet 'efedrine bestellen uit de uk' oid. Daar staan ook goede sites in die het verkopen, moest je niet kunnen kiezen tussen al je pm's :)
 
Lol snap niet dat er nog mensen met die vraag komen. Als ze mn hele log hebben gelezen, of de zoek functie gebruikt hebben zouden ze het antwoord al moeten hebben. Zeker omdat het ook in de regels staat..
 
Kan het ook bevestigen:D T5 is op die momenten het enige wat zuigt....
En dat is een nadeel? ;)

Geen last van gehad, niet meteen bang zijn als iemand anders wel heeft.
Is ook geen reden dat ik het niet ga gebruiken hoor. Sowieso zijn sides een behoorlijk persoonlijk ding.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Gaat lekker Ratje. Doe je ook pics maken van je progress?
 
Enige bijwerking die ik heb gehad na langdurig gebruik was duizeligheid bij opstaan vanaf grond of toestel ofzo.
 
Enige bijwerking die ik heb gehad na langdurig gebruik was duizeligheid bij opstaan vanaf grond of toestel ofzo.
Had ik ook ik dronk meer water was het weg
 
Lol. Heb nog wel een tip voor je. Neem t niet op nuchtere maag als je niet zeker bent of je eten in huis hebt om daarna te nemen:o. Sta met trillende pootjes voor de supermarkt te wachten tot hij open gaat, man man man
 
Lol. Heb nog wel een tip voor je. Neem t niet op nuchtere maag als je niet zeker bent of je eten in huis hebt om daarna te nemen:o. Sta met trillende pootjes voor de supermarkt te wachten tot hij open gaat, man man man
Ik pak het in de ochtend lege maag wacht ik 15 mins dan pas eet ik en dan trainen heeft een beter effect zweet je knetter
 
Ik pak het in de ochtend lege maag wacht ik 15 mins dan pas eet ik en dan trainen heeft een beter effect zweet je knetter
Ja dat was dus ook mijn bedoeling, alleen werd dat kwartiertje nu een uur.
Trouwens nemen jullie er nog een pwo bij? Als je t sochtends neemt als fatburner en pas id avond of middag gaat trainen?
 
Ja dat was dus ook mijn bedoeling, alleen werd dat kwartiertje nu een uur.
Trouwens nemen jullie er nog een pwo bij? Als je t sochtends neemt als fatburner en pas id avond of middag gaat trainen?
Ik doe soms in de ochtend een cap dan rond 12 een monster drink en dan rond 4 pwo en trainen
 
Update T5
Vannochtend voor het (07:30) ontbijt weer een T5 genomen. Nu al half uur op stage en enige wat ik nu heb ik dat ik aardig dorst heb. Toen ik aankwam op stage eerste 5 min aardig aan het trillen van de energie geweest. Is nu weer weg. 2e cap zal weer rond de lunch ingenomen worden.

Vraag aan jullie
Wat mij opgevallen is, en dat eigenlijk alleen in de cut, is dat ik qua macro's een beetje kut uit kom. In mijn cut kom ik vaak niet verder dan 200-300gr carbs(niet zo erg natuurlijk) maar kom qua vet en eiwit best wel hoog. Mijn doel is om 160-200gr eiwit binnen te krijgen en vetten 80-95gr. Nou is het zo dat ik soms qua vetten rond de 110 kom en eiwitten rond de 220-230. Natuurlijk kom ik wel onder mijn kcal wat er dus voor zorgt dat ik afval. Mijn vraag dus, hoe 'erg' is het nou eigenlijk dat ik over die vetten en eiwitten kom. (al wil ik niet zeggen dat ik het erg vind want ik val af). Just interested :)

Vandaag beetje rip me voeding (little food update and personal life update for the interested people here(if not interested GTFO :flipoff:))
Poe, gister voor het eerst fibo geweest en was echt een top ervaring. Volgend jaar weer gaan :p Vandaag is alleen een beetje rip me voeding :D Gisteren geen inkopen gedaan en dus ook me eten niet geprept. Boeie. Het avond eten wat me ouders gister gegeten hebben maar mee genomen als lunch. Een sateschnitzel(125gr) met x gr erwten. Erwten bevat toch weinig kcal dus lulz... Heb de schnitzel wel kunnen calculeren. Heb ff in de prullenbak naar verpakking gezocht (WHATEVERITTAKES!!1!1!) Ik heb in de bijlage mijn voeding voor vandaag toegevoegd (onthoud: dit is nog zonder avondeten). Het avond eten heeft me moeder al gemaakt voor vanavond. Lasagna met tortilla wraps en doritos of zo? U wot? Dat calories (dat fat/loser/losing gainz/rip feeling).
Moeder zat me vannochtend ook aan te kijken, "ben je zwerver aan het worden of so ?" :P Smack verkocht omdat ze me gains not srs nam :lol: (just kidding inb4 ppl think i really sold her a smack..)

Misschien toch maar is ff met me moeder praten dat ik het avond heten ook voor me zelf wil maken. Word wel lastig aangezien ze me gym lifestyle al niks vind. "WIE EET ER NOU 2 WARME MAALTIJDEN PER DAG?" Eeh ikke? :grumble: MOET ZYZZ WORDEN. (no sauna pls) En me moeder zegt het avondeten wil ik wel gezellig gezamenlijk doen. No jokes me moeder wou dat ik bloedtest ging doen voor AAS door me vroegere acne op me rug. (u wot? Ben niet eens zo groot) Al moet ik wel zeggen dat ik sinds de zomer wel gainzz heb gemaakt. (complimentjes op werk en omgeving ook :cool:)

image-2016-04-11.png


image-2016-04-11 (1).png


image-2016-04-11 (3).png
 
Enige bijwerking die ik heb gehad na langdurig gebruik was duizeligheid bij opstaan vanaf grond of toestel ofzo.
Daar heb ik weer geen last van :p

Lol. Heb nog wel een tip voor je. Neem t niet op nuchtere maag als je niet zeker bent of je eten in huis hebt om daarna te nemen:o. Sta met trillende pootjes voor de supermarkt te wachten tot hij open gaat, man man man
Mwah, kvind die sides eerlijk gezegd niet zo heel erg vervelend. Maar thanks voor de tip brah ;)

Trouwens nemen jullie er nog een pwo bij?
Heb T5 2x als PWO gebruikt. Daarnaast niks anders genomen ging wel lekker.

Loempia's drool:

Veel plezier op de fibo vandaag!
Je die loempia's kwamen from heaven. Fibo was top :D
 
Gaat lekker Ratje. Doe je ook pics maken van je progress?
Was ik wel van plan. Ben er alleen sinds kort achtergekomen dat er in mijn gym ook Dbbers actief zijn. Weten ze (nog)niet van mij. En aangezien ik kuur plannen heb ff secret blijven. Ben al tjappie genoeg geweest door me echte naam hier te gebruiken :P
Have fun op de Fibo!
Had a great time!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven