Fitness Seller

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt goed man! Ben benieuwd naar je training :p

Zometeen lekker chest pompen, maar ff geen PWO op het moment. Krijg er hartkloppingen van.. Zwaar gevoelig voor die shit.

Baal meteen dat T5 dan waarschijnlijk ook niks is voor mij.. Blijf toch volgen :rolleyes:
Zoals eerder gezegd, de sides vallen per persoon wel mee. Je zou een potje kunne n proberen. Vind je het niks, doorverkopen :p
 
Ohja vergeten te zeggen, had een aardige stimdick. Nu nog steeds last van lol.
 
Vandaag rustdag. Neem wel een t5. Morgen LEGSS SKUATSSS
 
Schoonouders van jouw stiefbroer? Lekker boeien, heb je niks mee te maken toch? Verder lekker bezig gast!
 
Schoonouders van jouw stiefbroer? Lekker boeien, heb je niks mee te maken toch? Verder lekker bezig gast!
Jaa klopt heb ik totaal
Niks mee te maken. Maar zijn toch de menses die hier vaak over de vloer komen. Daarbij verdenkt me moeder me ook door dat ik beetje acne op mn rug heb, en beetje op mn borst. Maar op mn borst komt door het scheren. Rip.
En thanks bro!
 
Waar ik vannochtend zei rust dag te hebben, besloten om vanavond toch te gaan maar alleen te cardioen.

i-i.. J-just cant skip the gym
rest-day-workingclassathlete.jpg
 
T5 als pwo is de eerste pwo die ik echt voel.

Haha. True. Als pwo niks van te klagen! Werd wel minder na een tijdje, maar idd paar beestachtige sessies met behulp van t5 erin gekregen destijds.

Lees trouwens net dat van je stage. en je hbo plannen.

Ben je 21+ ? dan kan je altijd zo een toelatingstest ernaast doen toch...kan je alsnog op tijd met je hbo beginnen.
 
Haha. True. Als pwo niks van te klagen! Werd wel minder na een tijdje, maar idd paar beestachtige sessies met behulp van t5 erin gekregen destijds.

Lees trouwens net dat van je stage. en je hbo plannen.

Ben je 21+ ? dan kan je altijd zo een toelatingstest ernaast doen toch...kan je alsnog op tijd met je hbo beginnen.
Gelukkig gebruik ik het niet vaak als pwo dus denk dat ik er niet aan zal wennen :p

Jaa die 21+ toets heb ik over na gedacht. Probleem is dat me moeder mij verplicht dit diploma te halen. Snap het ook wel omdat het 4-5 weggegooiden jaren en geld is.
 
Hallo. Wat zijn je bronnen.
 
Jaa die 21+ toets heb ik over na gedacht. Probleem is dat me moeder mij verplicht dit diploma te halen. Snap het ook wel omdat het 4-5 weggegooiden jaren en geld is.

Je bent hier maar verplicht aan 1 instelling collegegeld te betalen. Dus je kan gerust twee studies 'tegelijk' doen zeg maar, tenminste ingescrheven staan dan. Hhaa.
Dus hbo 1e jaar plus afronden andere studie. Soms wel een tijdmachine nodig, maar zeker haalbaar. Heb zelf ook zoiets gedaan destijds.
 
Lekker bezig met je training maar waarom pak je niet meer op het moment dat je het gevoel hebt dat je 'easy meer aan kan'?

Ik krijg m'n T5 morgen binnen. Woensdag vrij dus perfecte dag om het gelijk te proberen. Dan maar ff geen rustdag, ik ga de gym in!
 
Lekker bezig met je training maar waarom pak je niet meer op het moment dat je het gevoel hebt dat je 'easy meer aan kan'?

Ik krijg m'n T5 morgen binnen. Woensdag vrij dus perfecte dag om het gelijk te proberen. Dan maar ff geen rustdag, ik ga de gym in!
Omdat me max 1-2x 150kg is. Bij de 130 voel ik normaal al aii nu begintie wel heavy te worden. Zeker na me 3e set. Maar nu gingen 6 reps zonder probz omhoog :p maar nu weet ik het voor volgende x haha

Succes met je t5! Wat zijn je cut doelen?
 
Omdat me max 1-2x 150kg is. Bij de 130 voel ik normaal al aii nu begintie wel heavy te worden. Zeker na me 3e set. Maar nu gingen 6 reps zonder probz omhoog :p maar nu weet ik het voor volgende x haha

Succes met je t5! Wat zijn je cut doelen?
Ik kan dan meestal nooit wachten in wil op dat moment mezelf verder pushen met een extra setje. Mentale masturbatie enzo :wanker:

Thnx, ben érg benieuwd! Cutten naar 10% en evt starten met een kuur. Iets met ongeduldig.. :rolleyes:
 
Denk dat ik eindelijk jou Alpha gevoel heb kunnen ervaren haha. Gister dubbele dosering PWO gepakt en hij ging me toch lekker :eek:

Heb je dat gevoel alleen als je je T5 als PWO pakt of ook wel eens op momenten tijdens je werk/stage/thuis?
 
Denk dat ik eindelijk jou Alpha gevoel heb kunnen ervaren haha. Gister dubbele dosering PWO gepakt en hij ging me toch lekker :eek:

Heb je dat gevoel alleen als je je T5 als PWO pakt of ook wel eens op momenten tijdens je werk/stage/thuis?
Doe overpowered alpha feel van 99999 was voor mij wel echt eerste x dat zelfs ik wel dacht wtf. Ik ben al zelfverzekerd van me zelf, maar toen dacht ik wel echt etf. Ik nam 2 caps tegelijk, drnk dat het daardoor kwam. Verder heb ik het niet zo erg als toen gehad.

Zal er ook wel mee te maken hebben dat me training zo goed ging ;)
 
Vandaag legs en dus SQUATS op programma. Net t5 genomen. Zweethandjes zijn weer aanwezig.

Vandaag misschien overdag trainen dus me 2e cap word misschien pwo. Of ik er weer 2 ga nemen? Not sure omdat ik er dan 3 in totaal heb. Nog even afwachten.
 
ik krijg er altijd een rooie kop van, meer mensen last van ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven