beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Not me here.ik krijg er altijd een rooie kop van, meer mensen last van ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Not me here.ik krijg er altijd een rooie kop van, meer mensen last van ?
Ja bij mij gaatie tot 107, de rest bijgevuld met die kleine schijfjesLeg extensions op 125kg?! Dat apparaat in mijn gym gaat niet eens verder dan (ik geloof) 91kg en daar ben ik nog lang niet (vooral niet omdat ik ze nu 'per been' doe).. Zit er een theorie achter die lunges met 25kg heen, 15kg terug?
Heb het vandaag binnen gekregen, 61 caps. Morgenochtend na m'n ontbijt het moment van de 'ontmaagding'.
is me gym niet zo blij mee maar boeie. 

Thx man!Goeie legtraining man! Om 1900 2e Cap. Monster genomen vandaag, ben benieuwd hoe slapen gaat straks![]()

Thx man!
Poe dat is wel een late. Hoe zijn je 'sides' dan? Efedrine met dmaa we benieuwd eigenlijk.
Voel je je al slaperig of word het nachje doortrekken?![]()

Hahaha succes. Morgen vrij of dacht je gewoon "f**k it, zie wel of ik slaap."?geen sides eigenlijk, zelfs zweten valt reuze mee, ben nu nog wel hyper, maar als ik eenmaal in bed lig slaap ik meestal toch wel redelijk snel![]()
Hahaha succes. Morgen vrij of dacht je gewoon "f**k it, zie wel of ik slaap."?

'Pas' om 7uur lol.Neuh pas om 7uur eruit, haha ja dat is pas voor mij![]()
Hoelaat viel je inslaap dan?Niet voor herhaling vatbaar zo laat monster, lang wakker gelegen met hoge hartslag.
Poe en dan 'pas' om 7u op. Struggle is real. Waarom nam je je 2e cap op 1900 dan? Nooit dat ik er een later zal nemen na 2uur. Heb al 1x slaap problemen gehad toen ik hem rond de lunch nam.Geen idee, lag er om 1uur, denk half 3 en om half 4 moest ik pissen lol.
Poe en dan 'pas' om 7u op. Struggle is real. Waarom nam je je 2e cap op 1900 dan? Nooit dat ik er een later zal nemen na 2uur. Heb al 1x slaap problemen gehad toen ik hem rond de lunch nam.

ALLES VOOR DE GAINZ!!Ik dacht f**k it, toch weer eens proberen. Training ging wel fucking goed![]()