XXL Nutrition

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nu ri gym. Heb 1 cap als pwo genomen. Als ik er 2 nam zou ik er 3 over de hele dag nemen. Geen zin in.

SQWAATSS!!1!11!1 training zal later vandaag gepost worden

Done training. Tempo zat er wel in. Ben ik niet zo een fan van train liever rustig me eigen tempo.. Maar me gym partner had haast ofzo..

Warming up
15x2x50kg squats

Squats
6x70kg
6x90kg
6x100kg
6x100kg
Allemaal ass to grass.
Kon wel hoger, dont know wrm niet gedaan.

Prone leg curl
8x76kg
8x83kg
8x90kg (dit is max op apparaat)
8x90kg

Leg extension
8x68kg
8x73kg
8x110kg
8x125kg <- heb zelfs van die kleine ronde dingen van 2,5kg op gedaan. LEGS LVL IS OVER 9999!!3!33
Drop set: 110-90-70kg pomp zat er goed in.

Barbell walking lunges.
2 barbelss, eentje van 25kg en eentje van 15kg. Met de 25kg naar de 15kg lopen, met de 15kg weer terug. Dan met 15kg naar de 25kg en met 25kg weer terug. 4x gedaan.

Kuiten op leg press.
Geen idee welk gewicht 4x tot failure.

Trainig ging wel ok. Op schaal van 0 tot 10? Denk wel 6-7. Jammer van dat gehaast. Voelde me hartslag wel hoog en had een droge mond as fuark. 4x me shakebaker bijgevuld.

Zuiperd :o

Goeie training tho, snap dat van rustig aan doen wel. Eigen tempo altijd +1.

Leg extensions op 125kg?! Dat apparaat in mijn gym gaat niet eens verder dan (ik geloof) 91kg en daar ben ik nog lang niet (vooral niet omdat ik ze nu 'per been' doe).. Zit er een theorie achter die lunges met 25kg heen, 15kg terug?

Heb het vandaag binnen gekregen, 61 caps. Morgenochtend na m'n ontbijt het moment van de 'ontmaagding'.

Leg extensions op 125kg?! Dat apparaat in mijn gym gaat niet eens verder dan (ik geloof) 91kg en daar ben ik nog lang niet (vooral niet omdat ik ze nu 'per been' doe).. Zit er een theorie achter die lunges met 25kg heen, 15kg terug?

Heb het vandaag binnen gekregen, 61 caps. Morgenochtend na m'n ontbijt het moment van de 'ontmaagding'.
Ja bij mij gaatie tot 107, de rest bijgevuld met die kleine schijfjes :p is me gym niet zo blij mee maar boeie.

Nee er zit geen theorie achter. Ik vind het gewoon lekker. Is een soort van dropset door zwaar en licht achter elkaar te varieren :D

Succes met je 'kuur' ;)

Goeie legtraining man! Om 1900 2e Cap. Monster genomen vandaag, ben benieuwd hoe slapen gaat straks:p

Goeie legtraining man! Om 1900 2e Cap. Monster genomen vandaag, ben benieuwd hoe slapen gaat straks:p
Thx man!

Poe dat is wel een late. Hoe zijn je 'sides' dan? Efedrine met dmaa we benieuwd eigenlijk.

Voel je je al slaperig of word het nachje doortrekken? :p

Thx man!

Poe dat is wel een late. Hoe zijn je 'sides' dan? Efedrine met dmaa we benieuwd eigenlijk.

Voel je je al slaperig of word het nachje doortrekken? :p

geen sides eigenlijk, zelfs zweten valt reuze mee, ben nu nog wel hyper, maar als ik eenmaal in bed lig slaap ik meestal toch wel redelijk snel:P

Hahaha succes. Ik ga er vaak tussen 6.30 en 7.00 uit en vind het vroeg zat. Keep us posted :)

Niet voor herhaling vatbaar zo laat monster, lang wakker gelegen met hoge hartslag.

Ik slaap tegenwoordig wel goed met t5.
In het begin ook heel slecht.

Zelfs op de tren slaap ik best oke, wel vaker wakker dan normaal maar voel me best snel uitgerust en energized.

Geen idee, lag er om 1uur, denk half 3 en om half 4 moest ik pissen lol.
Poe en dan 'pas' om 7u op. Struggle is real. Waarom nam je je 2e cap op 1900 dan? Nooit dat ik er een later zal nemen na 2uur. Heb al 1x slaap problemen gehad toen ik hem rond de lunch nam.

Poe en dan 'pas' om 7u op. Struggle is real. Waarom nam je je 2e cap op 1900 dan? Nooit dat ik er een later zal nemen na 2uur. Heb al 1x slaap problemen gehad toen ik hem rond de lunch nam.

Ik dacht f**k it, toch weer eens proberen. Training ging wel fucking goed:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven