Fitness Seller

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Voor de fifa fanaten onder ons: spee geen fifa met T5. Die zweethanden laten het spelen echt kut worden :p

Vandaag push op schema. Concentratie op pomp dus rond de 8-10 reps. Vorige x was power day. Chest-shoulder-tricep yeahhh

Not sure wanneer ik ga trainen, straks of vanavond

Beetje gewenning. Sides afgelopen 2-3 dagen minimaal. Zweethandjes en dorst. Kheb schijt en heb zojuist me 2e ingenomen. Zo richting werk en daarna gymmen.

Heb er weinig van gemerkt eigenlijk. Half uurtje na inname kortstondig (half uurtje max) een beetje een gevoel dat ik perse iets moest gaan doen, maar that's it. Niet extra zweten tijdens workout, geen gejaagd gevoel, geen extreme dorst of klamme klauwen, niets. Wel het gevoel dat honger uitblijft. Morgen nummer 2, ben benieuwd.

Vandaag dus push gedaan. Shoulder chest tricep. Weet niet wat ik er van moet vinden. Begon slecht, ging uiteindelijk wel oke.

Zoals eerder gezegd, vandaag higher reps, geen power day.

Warming up shizlle manizzle in the whizzle..

Bench
10x50kg
10x60kg
5x70kg
8x70kg
Me max is 4x95kg. Not sure wat er bij de 3e set gebeurde, dacht hier al dat het een klote training ging worden...

Iso lateral bench press
10x30kg
10x30kg
8x40kg
8x40kg
Ging wel lekker.

Incline bench press op 30graden. Op aanraden van @flexx123.
10x40kg
10x50kg
8x55kg
7x55kg
Zeker voor herhaling vatbaar deze!

Seated smith shoulderoverhead press
10x20kg
10x30kg
6x40kg <- mwah..
8x35,5kg

Reverse flys deltoid machine
10x73kg
10x79kg
8x86kg
8x86kg
Pomp in shoulder zat er zwaar goed in. Veins pompte er uit.

One handed behind the head dumbell tricep dinges..
10x10kg
10x10kg
8x12kg
6x12kg

Tricep push down om tricep op te pompen
10x20kg
10x20kg
10x20kg
10x20kg

Mwahh shoulder en tricep was ik wel
Satisfied over. Chest iets minder. Zat vandaag wel low in carbs, macros met vetten en eiwitten opgevuld. Meer carbs voortaan dus.

Nu in me bed belland. Laatste t5 was rond half5. Voel me nu niet echt moe maar denk dat als ik me ogen dicht doe ik zo weg ben.. Hoop ik..

Morgenavond kan ik niet trainen dus zal ik overdag trainen. Zal morgen dus ook weer 2caps al pwo nemen(THAT ALPHA FEEL AGAIN)

Als ik over 2u nog steeds wakker ben post ik wel weer wat :p

Ben je aan het volgen.

Lees dat je in het begin best last had van sides en een apart gevoel. Heb een beetje dezelfde ervaring gehad met de stackers 3/4 waar nog ephedra in zat.
Gebruikte het puur als PWO en had ook regelmatig het gevoel dat iedereen mee zat te kijken met mijn trainingsessie. Verder toendertijd ook behoorlijk wat meer progressie geboekt en bf gedropt.

Ben je aan het volgen.

Lees dat je in het begin best last had van sides en een apart gevoel. Heb een beetje dezelfde ervaring gehad met de stackers 3/4 waar nog ephedra in zat.
Gebruikte het puur als PWO en had ook regelmatig het gevoel dat iedereen mee zat te kijken met mijn trainingsessie. Verder toendertijd ook behoorlijk wat meer progressie geboekt en bf gedropt.
Welcome!

Netjes man van je progressie en bf! De sides beginnen nu wel te wennen. Heb nu alleen die wat mindere sides, zweethandjes, dorst en stimdick :p

Nou... Wat een grafnacht was dit. T5 zo laat nemen doen we dus niet meer. Viel rond 1u in slaap en werd rond 2u-half 3 wakker. Toen 2-3uur lang alleen rondjes draaien, proberen in slaap te vallen, weer rondjes draaien, warm weet ik veel. Kut geslapen kut nacht rip.

Vanmiddag pull op het schema. Zal 2caps voor me training als pwo nemen.

Naam van topic maar veranderd aangezien Ik aan de sides gewend ben en het onderhand ook een trainingslog is geworden. Mag van mij part als de admins willen naar het trainingslog sectie. Not sure of het gaat gebeuren aangezien t5 'ilegaal' is lol.

Trainings zojuist. Pwo 2caps t5.
Trainde weer met een mattie maar deze hield wel het lekkere rustige tempo aan wat ik lekker vind. Telefoon viel wel halverwegen uit dus heb niet alles kunnen opschrijven qua oefeningen. Uit mn hoofd:

Deadlift warming up
2x6sets x 70kg

Deadlift
6x80
6x100
6x120
6x130
Ging wel easy kon hoger, maar mattie deed 110-120kg en heb geen zin om elke keer schijven te verplaatsen.

Lat pulldown.
8x66kg
8x78kg
8x83kg
6x93kg <- new pr.

Standing straight arm push down lat dinges.
10x40kg
10x45kg
8x50kg
8x55kg ook hier kon hoger, maar bleef op niveau van mattie.

Standing traps machine
50kg x failure 4x

Standing cable bicep pose curl
10x18kg
10x23kg
10x25,5kg
8x25,5 kg
Pomp begon hier al zwaar erg te worden :D

Seated hammers. Reps in totaal dus delen door 2. (Per arm)
16x14kg
16x15kg
16x16kg
12x16kg
Aderen pompte er uit zag me mattie gewoon miren :rolleyes:

Wel een lekkere training. Pomp in lats en biceps zat er goed in. Voelde me hyperactief en zat weer strak uit me ogen te kijken. Zweette best wel erg. Had de alpha feel van afgelopen zondag helaas niet :p dorst viel deze x gelukkig wel mee. Misschien niet zo veel opgelet ondat ik met mattie trainde.

Morgen is eigenlijk rustdag, maar probleem is dat ik zaterdag hele dag werk dus niet kan trainen.. Dus morgen denk ik maar toch wel trainen want anders 2 dagen achter elkaar rust. Maarjah de meeste hier weten dat in je rust de spieren groeien/herstellen. Dus pici dilemma. Ff kijken of ik morgen ga of niet.

Ga geen caps meer voor vandaag nemen want me nacht rust afgelopen nacht was echt klote.

Goede training lijkt me!
Wel een vraagje, schiet me niet dood maar waarom gebruik je regelmatig het woordje 'pici'? Is toch pasta? :p

Goede training lijkt me!
Wel een vraagje, schiet me niet dood maar waarom gebruik je regelmatig het woordje 'pici'? Is toch pasta? :p
Training ging idd wel lekker!

Ik schiet mensen niet dood, ik doe iets ergers... Ervoor zorgen dat ze geen gains maken!!1!1 :P

Betekend pici 'pasta'? In mijn omgeving betekend pici 'beetje' haha.

Training ging idd wel lekker!

Ik schiet mensen niet dood, ik doe iets ergers... Ervoor zorgen dat ze geen gains maken!!1!1 :P

Betekend pici 'pasta'? In mijn omgeving betekend pici 'beetje' haha.
Pici is volgens mij toch een soort van pasta, niet letterlijk pasta :p
Edit: en volgens google ook :D

Pici is volgens mij toch een soort van pasta, niet letterlijk pasta :p
Edit: en volgens google ook :D
Kheb idd ff zitten googlen je hebt nog gelijk ook lol. Wist ik niet eens.

In mn vriendengroep gebruiken we pici als beetje of stukje. Pici laat he beetje laat he, geef mij een pici geef mij een stukje etc :p

Net wakker, Not sure of ik vandaag ga trainen omdat het rustdag is. Maar morgen is het ook rustdag.. Ga straks wel ri gym cardioen. Over 5min tT5 innemen.

Rustdagen zijn voor homo's

Maar vandaag weight day gedaan.
Vorige week zaterdag: 83,5-83,6
Vandaag: 83kg rond. Weer lekker weinig gram kwijt gaat de goede kant op dus!

Gewoon gaan trainen man, hebben wij weer wat te lezen :p
Vrijdag trainingen zijn chill.

Fftjes kapper geweest en daarna 20min HIIT cardio op crosstrainer. +- 230kcal kwijt. EXTRA PINDAKAAS WOOT.

Toch maar besloten vandaag te trainen. Legs staan weer op het programma, SKUATESSSSS.

Loel wat me opviel afgelopen dinsdag toen ik leg trainde..
Ik hanteer LPP schema. Ik train spiergroepen dus 2x per week. Leuke is iedereen valt het op dat ik 2x per week legs doe, maar niemand valt het op dat ik ook de rest 2x per week doe :p "train je alweer legs? Je maakt goede leg gainz he". Tjahh wat moet ik daarop zeggen..
Ik weet wel dat mijn booty gewoon smoother is dan sommige chicks in mijn gym :flexbiceps:
861b95b2b537b07c9adb5435207d27e0.jpg

Vandaag wel lekkere training gehad. Legas broeders.

Squat warming up sets-reps-weight
4x10x50kg

squats. Vandaag xtje geen ass to grass gewoon 90graden. Lang geleden dat ik dat gedaan heb.
6x90kg
6x100kg
6x100kg
4x110kg wou ernig 2 doen, maar geen risico genomen. Gister ook deads gedaan.

Prone leg curl
6x63kg
6x68kg
6x72kg
6x83kg
Werd tussendoor beetje afgeleid waardoor ik me max niet deed maar vond het zo ook wel goed :p

Leg extension. Vandaag voor de eerste x 1 legged gedaan. Had geen zin om weer overal schijfjes te zoeken enzo om hoog gewocht te doen. Dus maar 1 legged. Was wel ff zoeken naar wat ik kan tillen aangezien het me eerstr x is dat ik dit doe.
6x23kg each leg
6x32kg esch leg
6x41kg each leg
6x45kg each leg.
Onthouden voor volgende x. Pas bij me 6e rep van 41kg had ik zo iets van hmm dit is het gewicht.. Hoger dus!

Leg press
6x140kg
6x160kg
6xmaximaal aantal kg (volgens mij 180)
6xmaximaal aantal kg.

1 oefening kuiten 4 setjes tot failure. Dunno weights

10min buik getrained. Fak buik kut spiergroep.

Was vooral tevreden over me 4x 110kg squat.

Heb nog 940kcal over om te eten :D zit al aan me eiwitten en vetten dus KOEKJES ETEN!!1!1!1!!

T5 vandaag viel vannochtend wel beetje verkeerd. Toen ik na kapper en me cardio thuis was, misselijk gevoel. 15min ff in bed gelegen rip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven