XXL Nutrition

Razend, vrouwen, bedriegelijke wezens

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
:mad: Ben echt razend, gisteren na ruim anderhalf jaar voor het eerst weer met mijn ex gezoend, waar ik een heftige relatie vroeger mee had.

Gistere was gewoon een climax van emotie, het leek wel alsof ze me weer helemaal leuk vond, ze wou zelfs die avond weer coïtus met me, maar ik had gezegd dat ik dat nog niet wou, het is gewoon verwarrend als ze opeens zoiets weer begint te zeggen, terwijl zij het nota bene had uitgemaakt

Zie ik net in haar MSN naam dat een lelijke ecto bij dr blijft slapen:mad:

Godver, vrouwen:mad: Werkelijk waar, hebben ze het over ons manne, terwijl vrouwen je lopen te naaien waar je bij staat, ik heb gvd mezelf gewoon 'beschermd'tegen dit, en gistere kon ik de verleiding niet weerstaan om met haar te zoenen.

Tuurlijk we hebben niks, maar zeg dan niet dat je me leuk vind en coïtus wilt, terwijl het niks voor je betekend:mad:

Godver voel me echt flink lullig, deed altijd heel koeltjes en kil tegen haar om dit soort dingen te voorkomen. Nu zal ze wel met die pedofiele lijer lopen nken:mad:

Aldus, ex-en zijn heksen, en neem dit van me aan jongens, als het voorbij is zorg dan dat het voorbij is! Dan voorkom je stomme fouten zoals ik heb gemaakt nu:(

ruuuuuuuuuuuustig bro:o
tuurlijk is t enorm ****ed up als je ex je weer wat hoop geeft...herken het maar al te goed namelijk:D maar sta dr bij stil dat als het eerder fout ging...het wederom weer fout zal gaan, dat gebuerde nie voor niks!

Exen zijn exen...nix meer en nix minder. natuurlik zijn dr ook goede exen met wie je op kan schieten, maar als je dr eentje hebt die opeens weer interesse gaat tonen en zelfs coïtus wil...get the HELL away!!!

Okay, waarom zou ze in haar MSN naam zetten dat er iemand bij haar blijft slapen...

jaloers maken?niemand gaat natuurlijk met een lelijke ecto slapen als ze een DBB'er kan krijgen

• Topic Starter Topic Starter
Tractortje zei:
Okay, waarom zou ze in haar MSN naam zetten dat er iemand bij haar blijft slapen...

Om me jaloers te maken? Dat lukt haar aardig goed..

Maar ze gaat al een hele tijd met deze gast om, heb ooit eens met deze gast om haar moeten 'vechten'. Ze zei gisteren dat ze absoluut NIETS met hem wou, en hij wel steeds probeerde haar te zoenen etc. maar ze wilt absoluut niets seksueels met hem. Maar op onze leeftijd weet ik evne goed als haar, dat als iemand blijft slapen, dat niet om het slapen gaat;)

Achwel ik ga zo maar zondigen, en mezelf lekker vol tanken met bier, mag wel weer eens na een lange tijd;) helaas is de sportschool niet ge- opend 's nachts

trek je strakke shirtje aan..pomp allles op, ga naar een club en versier een lekkertje waar je mee ken showen:D wedden dat ze opeens wel HEEL erg groen ziet?:D

CitizenDildo zei:
:mad: Ben echt razend, gisteren na ruim anderhalf jaar voor het eerst weer met mijn ex gezoend, waar ik een heftige relatie vroeger mee had.

Gistere was gewoon een climax van emotie, het leek wel alsof ze me weer helemaal leuk vond, ze wou zelfs die avond weer coïtus met me, maar ik had gezegd dat ik dat nog niet wou, het is gewoon verwarrend als ze opeens zoiets weer begint te zeggen, terwijl zij het nota bene had uitgemaakt

Zie ik net in haar MSN naam dat een lelijke ecto bij dr blijft slapen:mad:

Godver, vrouwen:mad: Werkelijk waar, hebben ze het over ons manne, terwijl vrouwen je lopen te naaien waar je bij staat, ik heb gvd mezelf gewoon 'beschermd'tegen dit, en gistere kon ik de verleiding niet weerstaan om met haar te zoenen.

Tuurlijk we hebben niks, maar zeg dan niet dat je me leuk vind en coïtus wilt, terwijl het niks voor je betekend:mad:

Godver voel me echt flink lullig, deed altijd heel koeltjes en kil tegen haar om dit soort dingen te voorkomen. Nu zal ze wel met die pedofiele lijer lopen nken :mad:

Aldus, ex-en zijn heksen, en neem dit van me aan jongens, als het voorbij is zorg dan dat het voorbij is! Dan voorkom je stomme fouten zoals ik heb gemaakt nu:(

Ik vind het wel knap van haar dat ze lopend kan nken. :D
Ontopic: De vrouwen zulle we nooit begrijpen bro. Ze naaien je inderdaad waar je bij staat.

heb het zelfde meegemaakt,dumpen die handel en niet weer om kijken,want ze blijven je naaien waar je bij staat,jammer maar waar kerel

Waarom heb ik z'on gevoel dat jij nog 'iets' voor haar voel.
Tis wel duidelijk dat zij nog iets voor jou voelt en je probeert jaloers te maken.
Maar voel je wel nog iets voor haar dan?
Anders zou je jezelf tog niet druk maken over het feit dat ze met die ecto gaat.

wat een raar wijf.
het beste wat je nu kunt doen is haar vriendin zwanger nken.

Wat een kinderachtige meid. Droppen, of gewoon alleen maar palen.

Je ex is een player blijkbaar en jij laat je bespelen.

Vergeet haar man, het is al anderhalf jaar uit zeg je toch.

ik had gewoon nog een keer geprobeerd haar te versieren dan kei hard palen dat ze het niet lekker vind.. in r gezicht spuiten.. (richten op t haar) en dan zeggen: "ZO ik denk ik stap maar weer es op"

broek omhoog en voldaan naar huis

Gewoon een tyfushoer, ze probeert je jaloers te maken!

@mans - Ja wil net zeggen :D hihi 15 jaar het leven van een puber gaat niet over rozen he ;)

Een heftige relatie mee gehad vroeger? Op je 15de en dan heftige relaties in het verleden? Deze wereld is verdoemd.

EricR zei:
Een heftige relatie mee gehad vroeger? Op je 15de en dan heftige relaties in het verleden? Deze wereld is verdoemd.

Haha en dan ook nog na 1.5 jaar weer mee gezoend. Hij was dus 13 ten tijde van de relatie :D

Overigens niets persoonlijks CitizenDildo!

whahaha 15 jr.. oke mistaken :D

Ik ken 't, ik voel ook nog wat voor m'n ex en volgens de mensen om mij heen zij ook nog wat voor mij. Maar op 't moment dat 't dan weer wat dichter bijelkaar komt haakt zij af...heel erg frustrerend.

Terug
Naar boven