Ben echt razend, gisteren na ruim anderhalf jaar voor het eerst weer met mijn ex gezoend, waar ik een heftige relatie vroeger mee had. Gistere was gewoon een climax van emotie, het leek wel alsof ze me weer helemaal leuk vond, ze wou zelfs die avond weer coïtus met me, maar ik had gezegd dat ik dat nog niet wou, het is gewoon verwarrend als ze opeens zoiets weer begint te zeggen, terwijl zij het nota bene had uitgemaakt
Zie ik net in haar MSN naam dat een lelijke ecto bij dr blijft slapen
Godver, vrouwen
Werkelijk waar, hebben ze het over ons manne, terwijl vrouwen je lopen te naaien waar je bij staat, ik heb gvd mezelf gewoon 'beschermd'tegen dit, en gistere kon ik de verleiding niet weerstaan om met haar te zoenen. Tuurlijk we hebben niks, maar zeg dan niet dat je me leuk vind en coïtus wilt, terwijl het niks voor je betekend
Godver voel me echt flink lullig, deed altijd heel koeltjes en kil tegen haar om dit soort dingen te voorkomen. Nu zal ze wel met die pedofiele lijer lopen nken
Aldus, ex-en zijn heksen, en neem dit van me aan jongens, als het voorbij is zorg dan dat het voorbij is! Dan voorkom je stomme fouten zoals ik heb gemaakt nu

maar sta dr bij stil dat als het eerder fout ging...het wederom weer fout zal gaan, dat gebuerde nie voor niks!