blastoise
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.390
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind je de clen iets? Vind t rotspul voor wat t doetweek 5 day 1
stats
1,66
77,5
heb vandaag mijn voedingschema aangepast (zie zondag post) heb wel meteen die droge clensmoel na 1 dag al maar het kan er mee door hoor alleen de fout om zonder drinken te lopen ga ik niet meer maken.
Training
2,5u walk
bodyweight pullups 3x8
hanging leggraises 3x8
pendlay row 3x8 50kg (2sec hold)
yates row 3x8 50kg (3sec hold)
barbell schrugs 3x8 50kg (2sec hold)
one-arm latt pull 3x8 (15kg band)
2 arm lat pull 3x8 (15kg band) (2sec hold)
1u walk
abs-routine
Vind je de clen iets? Vind t rotspul voor wat t doet
(low dose dnp is verreweg superieur)
hoge dosis clen trillerig en nerveus.Hoe voelt clen in vergelijking met de stackers van vroeger met ephedra?
heb er eigenlijk eerlijk gezegd nog geen mening over ik vind de sides dan ook zwaar meevallen bietje trillen. ik koppel jou terug over 2 weken trek hem nou 2 weken door op 120mcg (toch niet gekozen voor lower gegaan dat is voor me volgende cycle waarom ? omdat ik nou 2 weken vrij ben en dan weer aan de slag kan. dus liever nou strijden (als dat gebeurt) dan straks opt werk)Vind je de clen iets? Vind t rotspul voor wat t doet
(low dose dnp is verreweg superieur)
DNP is normaal de enige fatburner die geen rebound geeft. Ik verlies de 1ste week na dnp nog wat gewicht.heb er eigenlijk eerlijk gezegd nog geen mening over ik vind de sides dan ook zwaar meevallen bietje trillen. ik koppel jou terug over 2 weken trek hem nou 2 weken door op 120mcg (toch niet gekozen voor lower gegaan dat is voor me volgende cycle waarom ? omdat ik nou 2 weken vrij ben en dan weer aan de slag kan. dus liever nou strijden (als dat gebeurt) dan straks opt werk)
DNP ga ik zeker nog een go geven maar niet nu. ik ga mijn volgende cut kickstarten met DNP weet nou ook welke dosis bij mij prima werkt maar nou tewarm voor. vind alleen de rebound na DNP ruk die killos vliegen er zo weer aan als je meteen richting onderhoud schiet daarna.
bij mij heeft dit in de praktijk anders gewerkt. wss de 1500kcals uppen na 2500 in een x is de fout zwz geweest de 4kg verloren waren er op 1 week bij. maar daarom ga ik het nog een go geven tho moet wel perfecte timing vinden. dan zit ik weer op school en geen zin om daar weg te badderen in de klas.DNP is normaal de enige fatburner die geen rebound geeft. Ik verlies de 1ste week na dnp nog wat gewicht.
Tip uit eigen ervaring. Low dose (200mg) en iets langer trekken met een klein kcal tekort. Praktisch geen bijwerkingen, en toch super makkelijk 4kg vet op een maand er af.bij mij heeft dit in de praktijk anders gewerkt. wss de 1500kcals uppen na 2500 in een x is de fout zwz geweest de 4kg verloren waren er op 1 week bij. maar daarom ga ik het nog een go geven tho moet wel perfecte timing vinden. dan zit ik weer op school en geen zin om daar weg te badderen in de klas.
Het zijn eigenlijk gewoon 4meals gehalveerd. Ik maak soms lange dagen mijn slaap is momenteel ook niet onpoint. Dus dan word ik om 6 wakker honger eet ik en moet ik nog door haggelen tot 12 uur op 4 meals En dat haal ik niet vandaar. Soms net als vandaag minder tijd dus dan voeg ik 2 bakjes samen.Hoezo eet je eigenlijk 9 maaltijden op een dag? ik dacht dat 5 of 6 de sweetspot was?
Ik heb 2 weekjes op 200 gezeten en ik vond dit meh mijn metabolisme was toen wel heel erg fucked. Maar thanks mabe dat ik dit wel eerst doe voordat ik 10dagen op 600mg hop.Tip uit eigen ervaring. Low dose (200mg) en iets langer trekken met een klein kcal tekort. Praktisch geen bijwerkingen, en toch super makkelijk 4kg vet op een maand er af.
Hoge dosis suckt enorm
Je moet 90% van wat ik zeg nemen met een korreltje zout. Grappig dat mensen dit nog steeds niet door hebben.Ik zou als ik jou was stoppen met bodybuilding, echt je log is een aanfluiting van middelen gebruik en je ziet er nog niet uit. Ik ben ook niet heilig geweest maar alles wat ik hier lees en je constante gelul over drugs maakt dit echt tenenkrommend.
True maar kwa honger zit ik goed dus vind het wel prima zo.Die maaltijden slaan echt nergens op. Eiwitsynthese non exisiting.