- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
VertelFoto's in de zondag post. Ik zou de rest later uit schrijven. Gister wat voorgevallen challaz
shape is wel goed vooruit aan het gaan Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VertelFoto's in de zondag post. Ik zou de rest later uit schrijven. Gister wat voorgevallen challaz
shape is wel goed vooruit aan het gaan Vgm pak ik momenteel ook wat massa ondanks deze grote tekort.
Nice, buikspieren beginnen door te komen ondertussen. Veel krachtwinst?Vgm pak ik momenteel ook wat massa ondanks deze grote tekort.
Ja en nee. Eene dag wel andere dag niet. Ik verwacht ook niet dat ik nog kracht ga pakken op dit tempo. Wss word het de gehele kuur op dit gewicht drukke.Nice, buikspieren beginnen door te komen ondertussen. Veel krachtwinst?
YupHaha hoezo laatste jointje? Last van vreetkicks erna?

Ja duurde ekkes

Injecteer je nu Zyklon B in je bil? Er zijn wel effectievere manieren om af te vallen dan full auswitch te gaan

Injecteer je nu Zyklon B in je bil? Er zijn wel effectievere manieren om af te vallen dan full auswitch te gaan![]()