- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha dankjewel! Dit gaat de opener worden dus die moet.nog een stukje harder gaan de komende wekenOndanks de fail op rep 2 toch fucking jelly op je DL man!
Als je niet kan eten en je hebt diarree dan lijkt het me logisch dat de training wat tegenvalt.
Dat je in die toestand een DL @10 durft trekken en je onderbroek zuiver houdt is al sterk!![]()

En soms eroverheen

Thanks! Begint weer te lopen zoals ik hoopte!
Dankjewel, het is de bedoeling 260kg te gaan trekken als derde beurt!Nette deadlift hoor!
Gaat vast een mooie deadlift inzitten bij de SBD cup
Ik begin wel mijn ritme ermee te vinden. Al kan ik nog meer duwen als het moet, maar na die touch and go's was ik best leeg.
Elke training hahahaHoe vaak bench je eigenlijk?
Ik merk dat mijn bench redelijk wat progressie maakte toen ik begonnen ben om 'm elke training te doen.
Dan valt er echt weinig te doen aan je poverty bench.

Ik heb redelijk lange armen ja, maar de bench gaat gestaag omhoog, alleen niet zo snel als ik wil. Gelukkig vliegt mijn deadlift Wel omhoog omdat te compenserenDan valt er echt weinig te doen aan je poverty bench.
Ik heb er nooit op gelet, maar heb je lange armen? (gezien je DL zou dat niet verwonderlijk zijn)
Powerlifting draait idd nog altijd om het totaal.Ik heb redelijk lange armen ja, maar de bench gaat gestaag omhoog, alleen niet zo snel als ik wil. Gelukkig vliegt mijn deadlift Wel omhoog omdat te compenseren

Het gaat gestaag maar niet in de sprongen die ik wil.Powerlifting draait idd nog altijd om het totaal.
Mijn bench is ook bijna 1,5 jaar blijven steken of achteruit gegaan, totdat er plots 11,5kg bij kwam. Dat kan bij jou ook zomaar gebeuren. Dus nooit wanhopen.![]()
Nu met RTS Pak ik wat ruimer rust en praat ik wat meer en kom dan rond de 2 uur uit meestal. Met Sheiko draaide ik eens zoveel setjes dus zat toen echt op de rust te letten.Hoelang doe jij over je ongeveer over je trainingen?
Haha dankjewel, maar voor mijn gevoel kan het nog veel beter maar we zullen zien