- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel! Ik heb het maar tot week 4 gered, maar het is inderdaad een heerlijk schema, vooral het eerst zwaar squaten en daarna zwaar deadliften maakt het leuk!Ik zit in week 5 met candito. Kan je alleen zeggen dat je deadlift een pak zwaarder word met je squat ervoormaar ik heb al enkele mooie vprs gezet. Ik ben zeker tevreden over het schema en hoe het verlopen is
succes zou ik zeggen
Omdat ik nog de verwachting had het te halen. Vrijdag heb ik die 105 gedrukt en 110 had ik ook moeten halen. Maar het weer zat me flink tegen.Waarom verhoog je het gewicht bij de BP als je je reps niet had gehaald?
Omdat ik nog de verwachting had het te halen. Vrijdag heb ik die 105 gedrukt en 110 had ik ook moeten halen. Maar het weer zat me flink tegen.
De gewichten die ik duw zijn op basis van mijn one rep max. Candito is een heel schema, zie de eerste pagina voor hoe de eerste week er ongeveer uitziet.
Ja, de gedachte is als je een rep faalt 2,5% van je max af te halen. Faal ik vrijdag dan doe ik dat ook.Komt zoiezo wel goed volgende training. Iedereen heeft eens een mindere dag. Als dit meerdere keren voorkomt wel eens nadenken. Maar dat zie je dan wel weer.

Ja klopt, de eerste keer dat ik hem draaide ging het ook beter, combinatie van terugkomen van blessure en vermoeidheid. Dit is ook de eerste cycle van candito, hierna draai ik nog een tweede. Tweede week gaat goedkomenBeetje jammere eerste week vind je niet? Is nogtans een belangrijke week om te wennen aan het volume.
Eerste training squat geskipt
2de training maar halve training
3de training geskipt
Dan zeg je training 4 en 5 te combineren maar je doet alleen squat en benchpress, dus heb je ook deadlift geskipt en tons of asisst oefeningen.
Heel weinig gedaan dan eigenlijk terwijl het een belangrijke week is om over te gaan naar week 2 die nog een pak zwaarder is qua volume.
Alleen ben ik een stuk onder mijn PR's begonnen aan candito omdat ik 2maanden heb stilgelegen wegens omstandigheden, en hiermee terug naar mijn PR's wil komen ongeveer
Ben benieuwd hoe je het er van af brengt ook 
Ik ben ook benieuwd wat eruit komt, de vorige keer voelde het wel echt goed en sterk. Ik heb ook bewust mijn gewichten omlaag gehaald, eerste cycle had ik 155/90/205 gedaan en nu 150/105/195. Maar mss is dat nog te hoog, maar dan passen we het aan of beginnen we week 1 opnieuw. Als de laatste candito cycle maar goed gaat en ik in de buurt kom van mijn oude PR's.Top! Leuk om te volgen omdat je dezelfde lengte en gewicht hebt als mij ongeveer, en we zitten dicht bij elkaar qua kracht statsAlleen ben ik een stuk onder mijn PR's begonnen aan candito omdat ik 2maanden heb stilgelegen wegens omstandigheden, en hiermee terug naar mijn PR's wil komen ongeveer
Ben benieuwd hoe je het er van af brengt ook
![]()
Yes, komen er meer aan!