MuscleMeat

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

3500 kcal is dat niet weinig?? Ik dieet op 5000 en ben 103 kg

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Valt mee, onderhoud ligt ongeveer op 3750-4000. Ik zal het tijdens de recomp ook continu wijzigen naar gelang wat de spiegel laat zien.

Knap dat je op 5000 kunt dieten

• Like
Zeker knap, ik cut op 2500 kcal soms lager. Kwam van 103 kg ook. Van 5k word ik moddervet.

• Like
Zeker knap, ik cut op 2500 kcal soms lager. Kwam van 103 kg ook. Van 5k word ik moddervet.

Metabolisme is ontzettend persoonlijk. Een BMR is een richtlijn en zeker niet bindend. Ook is het niet zo zwart wit dat een kcal een kcal is, er is wel degelijk verschil in het type kcal (kh, vet of eiwit) en hoe jouw lichaam hiermee omgaat. Om er nog verder in door te gaan is een kh ook niet gewoon een kh. Denk aan een simpele suiker en aan een complexe bron van koolhydraten. Je lichaam verwerkt beiden op een andere manier. Men vraag mij vaak; waarom drink je zoveel frisdrank met suiker? Gewoonweg omdat ik het lekker vind en het makkelijk kcal/kh schrappen is in een cut. Een blikje minder betekend al snel op korte termijn sneller shredden. Zo zal iedereen voor zichzelf een handige manier kunnen vinden om slim om te gaan met de kcal inname en doelen die gesteld zijn. Als je eenmaal je lichaam kent, is het heel gemakkelijk sturen. Key is wel dat je discipline hebt en gewoon doorzet en juist dit laatste ontbreekt bij heel veel lui, waardoor al gauw de drogredenen komen waar het allemaal aan zou liggen. Feiten zijn toch vaak anders :)

Helemaal waar, ik ging namelijk ook met 4k kcal van 100 naar 110kg. Terwijl een maatje van mij amper gaint terwijl hij 60 kilo is op 4k kcal. Loopt altijd rond onder de 10% van zichzelf ofzo snap er soms ook geen reet van want het gaat natuurlijk tegen alle regels in van aankomen en afvallen. Echt iedereen is anders heb ik idd ook gemerkt.

• Like
Helemaal waar, ik ging namelijk ook met 4k kcal van 100 naar 110kg. Terwijl een maatje van mij amper gaint terwijl hij 60 kilo is op 4k kcal. Loopt altijd rond onder de 10% van zichzelf ofzo snap er soms ook geen reet van want het gaat natuurlijk tegen alle regels in van aankomen en afvallen. Echt iedereen is anders heb ik idd ook gemerkt.

Het is goed om de basis te weten, want hierop kun je namelijk zelf gaan meten. Aan de hand daarvan kun je gaan sturen, een hele reis op zichzelf in onze sport :)

Metabolisme is ontzettend persoonlijk. Een BMR is een richtlijn en zeker niet bindend. Ook is het niet zo zwart wit dat een kcal een kcal is, er is wel degelijk verschil in het type kcal (kh, vet of eiwit) en hoe jouw lichaam hiermee omgaat. Om er nog verder in door te gaan is een kh ook niet gewoon een kh. Denk aan een simpele suiker en aan een complexe bron van koolhydraten. Je lichaam verwerkt beiden op een andere manier. Men vraag mij vaak; waarom drink je zoveel frisdrank met suiker? Gewoonweg omdat ik het lekker vind en het makkelijk kcal/kh schrappen is in een cut. Een blikje minder betekend al snel op korte termijn sneller shredden. Zo zal iedereen voor zichzelf een handige manier kunnen vinden om slim om te gaan met de kcal inname en doelen die gesteld zijn. Als je eenmaal je lichaam kent, is het heel gemakkelijk sturen. Key is wel dat je discipline hebt en gewoon doorzet en juist dit laatste ontbreekt bij heel veel lui, waardoor al gauw de drogredenen komen waar het allemaal aan zou liggen. Feiten zijn toch vaak anders :)

Heeft AAS gebruik ook nog een significante rol?

Heeft AAS gebruik ook nog een significante rol?

Uiteraard op vele vlakken speelt AAS een rol hierbij.

Tijd voor een foto update, afgelopen 4 dagen niet getraind en vandaag staan weer benen op het programma. De 4 dagen rust waren echt even nodig, daar ik merkte dat e.e.a. aan pezen en aanhechtingen wat overbelastingsklachten begonnen te geven.

Eigen perceptie;
- abs komen iets meer door
- definitie op de benen is beter geworden
- traps lijken hoger
- delts zijn weer ronder

Al met al weinig te klagen :engel:

Gewicht is nagenoeg gelijk gebleven op 107,2KG.

aqrqqw.jpg

Interessant, al zal ik nooit gaan kuren, maar ik volg!

• Like
Lekker ding!

• Like
Buffel!

• Like
Goed bezig man. Die delts en traps :p

• Like
Nice man

• Like
Godverdorie eindelijk die bende opgeruimd zie ik! En zoals @Grote S zegt: Heel ziek die traps en delts!

• Like
Weinig te melden behalve het wekelijkse gezeik over hoe druk het is in de gym :roflol: Merk dat ik wel een kort lontje heb, ook in de gym en iemand mijn plates probeert te stelen. Nou ja ze vragen het wel en dan zeg ik eerst NEE _insert-boze-blik om vervolgens te vragen, oh bedoel je die 10kg schijf? Ja neem maar mee joh. :o

Gisteren legs en dat ging best weer voortvarend!

Smith calve raise
20x40
15x60
15x100
15x100

Seated leg curl
15x40
15x64
15x64
15x64

45 Plate loaded leg press
20x120
15x160
10x200
08x240
08x280
08x320

Abductor machine
15x40
15x40
15x40

Adductor machine
15x45
15x45
15x45

Leg extensions
15x64
10x109
10x109
08x64
08x34

Lying leg curl
10x74
10x74
10x74

Done :cool:

Vandaag twijfel of het rug of chest wordt, dus ik ga vanmiddag gewoon kijken welke oefening als eerste vrij is en dat gaan we trainen. Geen zin om weer iets in mijn hoofd te hebben en uit te moeten wijken al gelijk bij de eerste oefening :mad:

Sowieso vandaag even een boze mail naar BF sturen over de locatie Kerkenbos in Nijmegen, dat ze kansloos zijn, teveel leden hebben, te weinig apparatuur, te weinig kluisjes, te weinig kleedruimte, te weinig parkeerplaatsen en te weinig personeel die de boel op orde houdt. Lekker ragen :D

Terug
Naar boven