Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker knap, ik cut op 2500 kcal soms lager. Kwam van 103 kg ook. Van 5k word ik moddervet.

Helemaal waar, ik ging namelijk ook met 4k kcal van 100 naar 110kg. Terwijl een maatje van mij amper gaint terwijl hij 60 kilo is op 4k kcal. Loopt altijd rond onder de 10% van zichzelf ofzo snap er soms ook geen reet van want het gaat natuurlijk tegen alle regels in van aankomen en afvallen. Echt iedereen is anders heb ik idd ook gemerkt.

Metabolisme is ontzettend persoonlijk. Een BMR is een richtlijn en zeker niet bindend. Ook is het niet zo zwart wit dat een kcal een kcal is, er is wel degelijk verschil in het type kcal (kh, vet of eiwit) en hoe jouw lichaam hiermee omgaat. Om er nog verder in door te gaan is een kh ook niet gewoon een kh. Denk aan een simpele suiker en aan een complexe bron van koolhydraten. Je lichaam verwerkt beiden op een andere manier. Men vraag mij vaak; waarom drink je zoveel frisdrank met suiker? Gewoonweg omdat ik het lekker vind en het makkelijk kcal/kh schrappen is in een cut. Een blikje minder betekend al snel op korte termijn sneller shredden. Zo zal iedereen voor zichzelf een handige manier kunnen vinden om slim om te gaan met de kcal inname en doelen die gesteld zijn. Als je eenmaal je lichaam kent, is het heel gemakkelijk sturen. Key is wel dat je discipline hebt en gewoon doorzet en juist dit laatste ontbreekt bij heel veel lui, waardoor al gauw de drogredenen komen waar het allemaal aan zou liggen. Feiten zijn toch vaak anders![]()
Natuurlijk.

Merk dat ik wel een kort lontje heb, ook in de gym en iemand mijn plates probeert te stelen. Nou ja ze vragen het wel en dan zeg ik eerst NEE _insert-boze-blik om vervolgens te vragen, oh bedoel je die 10kg schijf? Ja neem maar mee joh.