XXL Nutrition

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

• Topic Starter Topic Starter
Brood ik ben er mee in de lengte gegroeid, dus moet het in de breedte ook lukken :cool:

Mijn vrouw wil dat ik stop met kip en groenten. Ze vindt het stinken... maar ik vind het gewoon lekker. En daarnaast eet ik ook gewoon broo, dus daar zal ik wel groot van worden

• Like
Waarderingen: Vonk
En weer een training achter de rug met een voldaan gevoel. Niet zo druk in de gym vandaag, maar je hebt ook altijd van die apparaten er tussen zitten die gewoon non stop bezet zijn :roflol:

Plate loaded chest press
20x40
15x80
12x120
10x140
10x140
08x150 PR! :D
06x80
08x40

DB lateral raise
10x14
10x16
10x18

One arm cable curl
10x23
10x28
10x35

Cable fly
10x28
10x35
10x40

Overhead cable curl
10x23
10x28
10x28

Cable rope crunch
15x47
15x52
15x64

Seated DB lateral raise
10x14
10x14
10x14

Plate loaded shoulder press
10x40
10x60
10x60

Machine fly
10x68
10x91
06x109
10x72

Machine reverse fly shoulders
10x68
10x73
10x68

Aaaand done :engel:

Voelde weer erg lekker allemaal, so far zo good eigenlijk. Wel weer een beetje last van de inject van vanmorgen, maar wie groot wil worden moet pijn lijden, of zoiets..

Front.jpg

Nu tijd voor Ribeyes :heart: :meal:

DAMN, die chest pump en schouders!

Laat mijn logbezoekers hier maar niet meelezen, want dit is natuurlijk ook een bro-schema van de bovenste plank en voeding waar menig bodybuilder verdrietig van wordt. Maar goed, jij maakt wel gains en dan is alles geoorloofd..:scold:

:roflol:

Bankdrukken doe je nooit meer?

Ziet er groot en hard uit man :p

Ik bench zelf ook nooit, voelt nooit 100% 'smooth'.

• Like
Vette pic man
Elke dag ribeye? Life is good

• Like
:heart: lekkerding! drool:drool:drool:

• Like
Training zo gepland of beslis je ter plekke wat er vandaag gaat gebeuren?

Training zo gepland of beslis je ter plekke wat er vandaag gaat gebeuren?

Qua drukte is plannen eigenlijk geen doen in de BF in Nijmegen. Dus het is veelal kiezen uit wat vrij is en ogen in je achterhoofd voor wat vrijkomt :p

lekker bezig man

• Like
:roflol: ja slechte MFP vermelding weer.. Helaas tellen de kcal wel natuurlijk. Ik word soms zo moe van die lui die niet volledig een product toevoegen :mad:
Hahaha dat je het uberhaupt bij 5 kan houden. Ik begin niet eens aan iets waar Verkade op staat. Dan is het pak in 4 minuten ineens leeg ???

Hahaha dat je het uberhaupt bij 5 kan houden. Ik begin niet eens aan iets waar Verkade op staat. Dan is het pak in 4 minuten ineens leeg ???

Ja eigenlijk heb ik met een doel altijd wel ijzeren discipline, maar dan moet ik m’n voeding wel loggen, anders gaat t mis :o

Gisteren lekker uit eten geweest als een pre verjaardag dinner voor @HillR die vandaag jarig is :heart:

De rode wijn was veel te lekker :roflol: Dus nu even op de blaren zitten :o

Verder weinig te melden, dus dan maar een actie foto van de laatste training :)

3C592DD9-FBC8-4B39-AAE9-397C014335D0.jpeg

Shape is wel mooi vind ik, goeie verhoudingen vol en droog. Hoe staan de benen erbij?

• Like
Thanks! Chest kan nog ietsje beter vind ik zelf. Verder de focus op de benen en midsectie. Zal binnenkort weer even een totaalplaatje maken waar benen bij zitten.

Ja eigenlijk heb ik met een doel altijd wel ijzeren discipline, maar dan moet ik m’n voeding wel loggen, anders gaat t mis :o

Gisteren lekker uit eten geweest als een pre verjaardag dinner voor @HillR die vandaag jarig is :heart:

De rode wijn was veel te lekker :roflol: Dus nu even op de blaren zitten :o

Verder weinig te melden, dus dan maar een actie foto van de laatste training :)

3C592DD9-FBC8-4B39-AAE9-397C014335D0.jpeg
Ziet er goed uit man!!:thumbs:

Gefeliciteerd beide!

• Like
Terug
Naar boven