- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso vandaag even een boze mail naar BF sturen over de locatie Kerkenbos in Nijmegen, dat ze kansloos zijn, teveel leden hebben, te weinig apparatuur, te weinig kluisjes, te weinig kleedruimte, te weinig parkeerplaatsen en te weinig personeel die de boel op orde houdt. Lekker ragen![]()

Klinkt als een goeie plek voor wat roid rage idd xd, niks beters in de buurt kwa sportschool?

Toch klinkt dat wel tof om steeds een andere gym te pakken...echter die drukte!Nope niet echt. Er zijn legio vette sportscholen in de regio, maar ik heb sowieso geen idee of het daar niet ook gewoon druk is. Daarnaast forenzen we allebei en wijken we bij file op plek X gewoon uit naar een gym daar in de buurt. Dat kan op onze route bijvoorbeeld Amersfoort, Barneveld, Ede, Wageningen, Arnhem of Nijmegen zijn. Keuze te over wat dat betreft, maar feit blijft wel dat we Kerkenbos in Nijmegen wel verreweg het fijnst vinden. Dat delen heel veel ecto's en fitgirls met ons helaas, want je kunt er over de hoofden lopen op sommige momenten.

Toch klinkt dat wel tof om steeds een andere gym te pakken...echter die drukte!![]()

Waardeloos, want in de gym geldt nu eenmaal: "Hoe minder zielen, hoe meer vreugd"Nijmegen is het sowieso druk ansich. Alle gyms van BF (zijn er 3 in Nijmegen) zijn altijd erg druk. In Wageningen, Ede, Barneveld en Amersfoort is het tussen 17-18u vaak heerlijk rustig. Ik weet ook niet zo goed hoe het komt dat het in Nijmegen zo populair is om naar de gym te gaan. Ik probeer het ook iedereen uit zijn of haar hoofd te praten steeds, maar ze blijven terugkomen![]()

Waardeloos, want in de gym geldt nu eenmaal: "Hoe minder zielen, hoe meer vreugd"
Misschien dat iedereen al aan het trainen is voor Emporium?![]()
Wellicht ja, Emporium wordt op steenworp afstand van Kerkenbos gehouden, zou er een correlatie zijn 
Dit is overigens wel 1 van de weinige locaties waar wat meer dames komen, dat is voor @HillR ook wel fijn.

Voor mij, of voor jou![]()
![]()
![]()
Nee, true. Ik vind het wel leuk dat hier meer dedicated fitchicks zijn, ik kan me nog herinneren dat ik een paar jaar terug veelal alleen in de freeweightpart kwam, tegenwoordig is dat helemaal niet meer zo.

:$ Ik dacht ik breng het positief..
Nee ik geef toe, ik kijk liever naar een hoog opgetrokken legging en een paar dikke t**ten dan naar een behaarde vent waar de zweetdruppeltjes van zijn smerige lijf op een apparaat vallen![]()
Misschien iemand met een minder indrukwekkend fysiek zoiets laten preken. (Lees: zo'n 'goede voornemens fatty). Demotiveren!Nijmegen is het sowieso druk ansich. Alle gyms van BF (zijn er 3 in Nijmegen) zijn altijd erg druk. In Wageningen, Ede, Barneveld en Amersfoort is het tussen 17-18u vaak heerlijk rustig. Ik weet ook niet zo goed hoe het komt dat het in Nijmegen zo populair is om naar de gym te gaan. Ik probeer het ook iedereen uit zijn of haar hoofd te praten steeds, maar ze blijven terugkomen![]()
Sowieso vandaag even een boze mail naar BF sturen over de locatie Kerkenbos in Nijmegen, dat ze kansloos zijn, teveel leden hebben, te weinig apparatuur, te weinig kluisjes, te weinig kleedruimte, te weinig parkeerplaatsen en te weinig personeel die de boel op orde houdt. Lekker ragen![]()
Misschien iemand met een minder indrukwekkend fysiek zoiets laten preken. (Lees: zo'n 'goede voornemens fatty). Demotiveren!
Is dit niet bij alle BF's het geval? Sowieso die in Nijmegen allemaal helaas. Ik ga vanavond gewoon in het centrum en hoop er het beste van........(ps daar lopen ook steeds meer vrouwen, nou ja meisjes eigenlijk.......mhmmmm laat xyzyx dat maar niet horen).
Trouwens ik zie er nog geen voordeel van als er veel vrouwen rondlopen want ze komen allemaal in groepjes en bezetten alles, grrrrrr
Gisteren in Wageningen geweest i.v.m. uitwijken voor de files, het was er heerlijk rustig, niet 1x hoeven wachten en alles kunnen doen wat ik wil

Vandaag staat wel rug, biceps en triceps op het programma en denk dat dat wel gaat lukken, even zien hoe de dag verloopt. 
Oef! Dat klinkt niet best gezien je verleden!Vanmorgen nog fucking suf mijn bed uit gestrompeld en de laatste trede ging niet helemaal zoals het hoort. Dus lekker klapper gehad op mijn ruggengraat, helaas voel ik dat wel aardig aangezien ik ook nog wat last had van de fietspompaffaireVandaag staat wel rug, biceps en triceps op het programma en denk dat dat wel gaat lukken, even zien hoe de dag verloopt.