AndroidHealthClinic

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

Flink verschil tussen mast en tren:o en deca is dan..? Bold/test?
Flink vershil ja, of mensen hebben daadwerkelijk gewoon echt geen flauw benul van wat ze zetten en wat de effecten zijn van bepaalde compounds, wie zal het zeggen. Wat het dan wel is durf ik je niet te zeggen, die info heb ik niet gekregen. Hoop het wel te krijgen wanneer alles afgerond is.

Misschien dat er hier meer mensen zijn die mee hebben gedaan aan het onderzoeken en net hun jaarlijkse checkup hebben gehad waar ze dezelfde info hebben gekregen?

Ikzelf niet maar een maatje van mij wel. Een deze weken komen de resultaten op papier. Van wat ik me kan herinneren is dat hij zei dat orals en serms eigenlijk altijd kloppen. Mast bijna altijd tren is, tren eigenlijk altijd tren is, sust bijna altijd E + P is en dat echte ug deca eigenlijk niet voor komt.

Kan het moeilijk geloven maar als het getest is door het (RIVM?) zal het wel zo zijn. Maar het is wachten totdat het onderzoek helemaal afgerond is I guess.

3 letter merk uit uk ;)

Vreemd allemaal dan.

Tja, dat is een geliefd merk hier. Niet best..

Vreemd allemaal dan.

Een verklaring kan zijn dat dat merk in opspraak is geweest met slecht gedoseerde batch(es) deca. Dat is wel al een tijd geleden, dat labresultaat staat wel nog ergens op anaboliclab. Misschien dat er nog vials de ronde doen van die batch(es).

Verder veel goed gehoord over dat merk.

Een verklaring kan zijn dat dat merk in opspraak is geweest met slecht gedoseerde batch(es) deca. Dat is wel al een tijd geleden, dat labresultaat staat wel nog ergens op anaboliclab. Misschien dat er nog vials de ronde doen van die batch(es).

Ah, klopt. Dat heb ik meegekregen. Bevatte toen (zo uit mijn hoofd) 82mg deca.

Ik blijf nog gewoon bij mijn vaste merk. Dat merk heb jij ook altijd gebruikt.

Load of crap dat Mast eigenlijk altijd Tren is. Ik heb alleen persoonlijk al de afgelopen jaren een stuk of 4 verschillende merken Mast gehad, zowel E als P. Ging altijd prima terwijl ik op Tren in no-time ziekelijke last van m'n darmen krijg.

Leuk en open log Pun, respect, alsmede voor je fysiek. ;)

Als blijvende naturel vind ik het echt interessant om te lezen zolang het zoals hier met goed verstand gebeurt. :thumb:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Volgens dr de Ronde is er uit de Haarlem-studie gebleken dat primo eigenlijk altijd primo bevat, en mast 9/10x geen mast is :)

Nou dan hebben een hoop lui ontzettend slechte sources :o

Jij doet mee aan dit onderzoek? Ben benieuwd hoe je aan die info komt.

edit: @Punjab denk je primo vaker te gaan gebruiken, en eventueel in een wat hogere dosis?

Nee dat denk ik eerlijk gezegd niet. Wilde het perse een keer proberen, maar vind het al die ML wegduwen gewoonweg niet waard.

Dan hebben 9 van de 10 dus geen goede bron gehad.

Dat zeg ik :)

Ikzelf niet maar een maatje van mij wel. Een deze weken komen de resultaten op papier. Van wat ik me kan herinneren is dat hij zei dat orals en serms eigenlijk altijd kloppen. Mast bijna altijd tren is, tren eigenlijk altijd tren is, sust bijna altijd E + P is en dat echte ug deca eigenlijk niet voor komt.

Kan het moeilijk geloven maar als het getest is door het (RIVM?) zal het wel zo zijn. Maar het is wachten totdat het onderzoek helemaal afgerond is I guess.

3 letter merk uit uk ;)

Er wordt zo ontzettend veel gehyped altijd rondom merken van bepaalde UG labs. Je moet echt niks geloven wat je op internet leest, maar gewoon zelf zaken uitproberen. En iets wat nu goed is, kan over 3 maanden helemaal naar de klote zijn geholpen en niks meer zijn. Blijf kritisch en kijk vooral in de spiegel en naar de resultaten.

Flink verschil tussen mast en tren:o en deca is dan..? Bold/test?

Als je het verschil niet merkt tussen TREN en MAST dan kun je beter stoppen met kuren.

Flink vershil ja, of mensen hebben daadwerkelijk gewoon echt geen flauw benul van wat ze zetten en wat de effecten zijn van bepaalde compounds, wie zal het zeggen. Wat het dan wel is durf ik je niet te zeggen, die info heb ik niet gekregen. Hoop het wel te krijgen wanneer alles afgerond is.

Misschien dat er hier meer mensen zijn die mee hebben gedaan aan het onderzoeken en net hun jaarlijkse checkup hebben gehad waar ze dezelfde info hebben gekregen?

Ik trek pas een oordeel als ik de rapporten heb gezien met eigen ogen ;)

Vreemd allemaal dan.

Zo zie je maar..

Dat snap ik al helemaal niet. Als je op anabolic lab kijkt is het meeste gewoon deca.

Ik neem aan dat het meeste gewoon Nederlandse UGL is.

En jij denkt dat Anabolic Labs een onafhankelijk testorgaan is, waar alles wat er staat ook daadwerkelijk getoetst en getest is? Zo zijn er wel meer malafide testers heb ik begrepen, zoals die Janovisch ofzo. Het gaat allemaal om geld en alles is te koop, ook neppe testrapporten.

Ergens iets over horen is iets totaal anders dan het zelf zo ervaren hebben.

Ah, klopt. Dat heb ik meegekregen. Bevatte toen (zo uit mijn hoofd) 82mg deca.

Ik blijf nog gewoon bij mijn vaste merk. Dat merk heb jij ook altijd gebruikt.

Het beste is om je niet te laten beïnvloeden wat anderen gehoord hebben of ergens van vinden. Gewoon zelf proberen en je eigen plan trekken.

Load of crap dat Mast eigenlijk altijd Tren is. Ik heb alleen persoonlijk al de afgelopen jaren een stuk of 4 verschillende merken Mast gehad, zowel E als P. Ging altijd prima terwijl ik op Tren in no-time ziekelijke last van m'n darmen krijg.

Ik gebruik al jaren mast en heb het ook al van heel wat merken gehad, heb nog nooit tren i.p.v. mast gekregen. Dat zou ik direct merken aan allerhande sides, die meteen ook de reden zijn waarom ik geen tren meer gebruik.

Leuk en open log Pun, respect, alsmede voor je fysiek. ;)

Als blijvende naturel vind ik het echt interessant om te lezen zolang het zoals hier met goed verstand gebeurt. :thumb:

Thanks kerel :cool:

Laten we mijn logje verder proberen zo vrij mogelijk te houden van broscience, van horen zeggen en papegaaien dat sust geen sust is en deca geen deca en mast geen mast, lekker achterwege laten tot het ook daadwerkelijk feiten zijn. Voor hetzelfde geld heeft de vriend van de kennis van de broer van mijn buurjongen, het wel helemaal verkeerd begrepen ;)

Laten we mijn logje verder proberen zo vrij mogelijk te houden van broscience, van horen zeggen en papegaaien dat sust geen sust is en deca geen deca en mast geen mast, lekker achterwege laten tot het ook daadwerkelijk feiten zijn. Voor hetzelfde geld heeft de vriend van de kennis van de broer van mijn buurjongen, het wel helemaal verkeerd begrepen ;)
:roflol:

• Like
Gisteren stond eigenlijk rug en triceps op het programma, rug ging uitstekend, maar triceps ging wat minder omdat mijn pezen/aanhechtingen in de rechterarm wat moeilijk doen. Dus heb wat andere oefeningen gedaan voor de triceps. Op zich ook wel weer eens leuk :)

Plate loaded lat pulldown
20x40
15x80
12x120
12x160
10x200
10x200
10x120

Standing bar lat pully
10x18
10x23
10x28

Standing rope lat pully
10x23
10x23
10x23

Seated row
10x60
10x80
10x90

Face pulls
10x50
10x60
10x70
10x80

BB BOR
12x40
10x60
10x80
10x80

Triceps Y pushdown
10x45
03x80 auw mijn pees/aanhechting
20x45 mwoah

DB side raise
10x12
10x16
10x18

Seated stack dip machine
10x50
10x60
10x70
10x80
10x90
10x100

Toen was het wel weer mooi geweest. Vrijdag nog een extra UB dagje. Benen sla ik over omdat feestje vrijdagavond :cool:

Brofood van gisteren
Voeding-1.jpg

Broshape van vanmorgen nuchter op 108.2kg :eek:
rlfo1kskgx.jpg

:wave:

:heart: Abs incoming!! :eyebrow:

• Like
Maar een medium pizza?? Ik als kleine jongen eet al een large

• Like
De italians van Domino's zijn zoveel lekkerder :(

• Like
Medium pizza.. ik kan met gemak 2 XXL pizza’s op van Domino’s. Dit is natuurlijk gewoon mondje plagen.. :D

Ik laat het daarom ook altijd bij wat “cleanere” voeding, ik heb anders binnen een week een vetpercentage van 30%.

Goede shape!

• Like
De italians van Domino's zijn zoveel lekkerder :(

Deze was maar 5,00, ik ben een vrek als het op de dominos of new york pizza aankomt. Als ik daar mijn gang ga dan betaal ik zo'n 18,00 voor een pizza die ik echt wil hebben. Dat vind ik echt nergens op slaan, zeker niet met lokkertjes links en rechts. Dan wil ik GVD ook die goedkope teringpizza! :mad:

Terug
Naar boven