Fitness Seller

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

• Topic Starter Topic Starter
Vochtige Paastrain van vandaag.. We waren niet de enige :o

Plate loaded chest press
20x60
12x80
10x120
10x140
10x150
12x80

BB Shoulder press
10x40
10x50
10x60
10x70
10x40

Cable lateral raise
10x18
10x23
10x28
10x32

Cable rope curl
10x35
10x40
10x45
10x50

One arm cable curl
10x23
10x28
10x28

Cable fly
10x23
10x28
10x32

Seated pec machine
10x82
10x110
10x110
10x82
10x42

Reverse fly shoulder
10x82
10x82
10x82

DB shrugs
15x36
15x36
15x36

Aaaand done :cool: Nu weer wat te eten verzinnen, zucht wat een leven :D

li40g3u.png

Aaaand done :cool: Nu weer wat te eten verzinnen, zucht wat een leven :D
Dit is zo waar!

Elke dag weer...dag in dag uit! Soms zet dat je wel te denken dat je dat nog jaren mag/moet gaan doen. Wat dat betreft is een autistisch bb schema wel lekker..altijd hezelfde:roflol:

Hoe bevalt primo?

Wat kan ik ervan zeggen, merk weinig verschil eigenlijk t.o.v. de mast. Wel meer een algeheel feel good vibe, mentaal gezien.

Laatst bewerkt:
Daar zorgt masteron zelf ook voor, dus dat zal dan komen door meer milligrammen.

Rare aanname? Ik heb al vaker mast cycles gedraaid naast sust en op diverse doseringen variërend van 500/400 tot 1250/800, maar nog nooit heb ik me merkbaar zo positief, vrolijk, blij etc. gevoeld.

Rare aanname? Ik heb al vaker mast cycles gedraaid naast sust en op diverse doseringen variërend van 500/400 tot 1250/800, maar nog nooit heb ik me merkbaar zo positief, vrolijk, blij etc. gevoeld.

Sommigen claimen toch echt dat ze van masteron ook een feel good gevoel hebben. Kan natuurlijk per persoon verschillen.

Sommigen claimen toch echt dat ze van masteron ook een feel good gevoel hebben. Kan natuurlijk per persoon verschillen.

Het maakt mij vooral kort aan de lont, zeer direct en nog meer misantroop dan ik al was. Primo is wel echt het tegenovergestelde voor me wat dat betreft.

Beste training big sexy!

• Like
Waarderingen: Vonk
Dat gevoel krijg je ook niet op mast, pak maar is echte primo. Dat feel good gevoel van primo is uniek en niet te omschrijven.

Lekker belangrijk allemaal :roflol:

Moraal van het verhaal; primo is redelijk goed te herkennen aan bepaalde sides, althans voor mij ;)

Volgens dr de Ronde is er uit de Haarlem-studie gebleken dat primo eigenlijk altijd primo bevat, en mast 9/10x geen mast is :)

Volgens dr de Ronde is er uit de Haarlem-studie gebleken dat primo eigenlijk altijd primo bevat, en mast 9/10x geen mast is :)

Jij doet mee aan dit onderzoek? Ben benieuwd hoe je aan die info komt.

edit: @Punjab denk je primo vaker te gaan gebruiken, en eventueel in een wat hogere dosis?

Jij doet mee aan dit onderzoek? Ben benieuwd hoe je aan die info komt.

edit: @Punjab denk je primo vaker te gaan gebruiken, en eventueel in een wat hogere dosis?
Ikzelf niet maar een maatje van mij wel. Een deze weken komen de resultaten op papier. Van wat ik me kan herinneren is dat hij zei dat orals en serms eigenlijk altijd kloppen. Mast bijna altijd tren is, tren eigenlijk altijd tren is, sust bijna altijd E + P is en dat echte ug deca eigenlijk niet voor komt.

Kan het moeilijk geloven maar als het getest is door het (RIVM?) zal het wel zo zijn. Maar het is wachten totdat het onderzoek helemaal afgerond is I guess.

Dan hebben 9 van de 10 dus geen goede bron gehad.
3 letter merk uit uk ;)

Ikzelf niet maar een maatje van mij wel. Een deze weken komen de resultaten op papier. Van wat ik me kan herinneren is dat hij zei dat orals en serms eigenlijk altijd kloppen. Mast bijna altijd tren is, tren eigenlijk altijd tren is, sust bijna altijd E + P is en dat echte ug deca eigenlijk niet voor komt.

Kan het moeilijk geloven maar als het getest is door het (RIVM?) zal het wel zo zijn. Maar het is wachten totdat het onderzoek helemaal afgerond is I guess.

3 letter merk uit uk ;)
Flink verschil tussen mast en tren:o en deca is dan..? Bold/test?

Terug
Naar boven