AndroidHealthClinic

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg mee.

Mooi fysiek kerel! Respect!

• Like
Waarderingen: Vonk
:D Gaat lekker! Zit goed in de flow, vandaag heerlijk rug getraind.. Wel kon je weer over de koppen lopen in de gym, gelukkig was er nog een kerel die ook met rug bezig was dus redelijk wat oefeningen samen gedaan :cool:

Plate loaded lat pulldown
20x80
15x120
12x160
10x200
10x200
10x160
12x120 pfff

One arm DB row
12x22
12x28
12x40
12x40

Standing lat pull wide grip
10x18
10x25
10x32

Standing lat pull rope
10x25
10x25
10x25

Face pull
12x49
12x54
12x69
12x69

Shrug machine
15x40
15x80
15x100

En toen was ik er wel klaar mee, onderarmen ontzettend vol, kon amper nog wat vastpakken :roflol:

grh84kar.jpg

Doet me wat aan Pilz denken, a-sociaal volume man

Ik vind dat ze tegenwoordig al snel iets veel volume vinden, vind het niet weinig maar zeker niet over the top. Rug is gewoon een grote spier, voor iemand die al aardig wat trainingservaring heeft groeit die niet op wat setjes low rep deadift en een rowvariant.

Ik vind dat ze tegenwoordig al snel iets veel volume vinden, vind het niet weinig maar zeker niet over the top. Rug is gewoon een grote spier, voor iemand die al aardig wat trainingservaring heeft groeit die niet op wat setjes low rep deadift en een rowvariant.

Klopt, zeker als je wat zwaarder kuurt ook dan kan je lichaam los van blessuregevaar welk wat hebben. Eigenlijk merk ik dat ik juist in die periodes waarin ik soms balls out ga, het hardste groei. Zoiets is alleen niet maanden vol te houden, dus ik probeer het een beetje te doseren.

wel flink wat plates op die eerste oefening... damn! Dat heb ik eigenlijk nog nooit iemand zien doen in onze gym, hooguit 160 kg.

Type apparaat scheelt heel erg in gewicht. Ik denk dat ik de Pure Strength line van Technogym niet voorbij de 180kg kom. Er kunnen nog 2x20 plates bij, ben benieuwd wanneer dat een keer gaat lukken.

Goede rug en training weer:cheer:

• Like
Nice man! Wat een gewichten:eek:

• Like
Goed, omdat ik qua voeding een beetje doorschiet de verkeerde kant op, ga ik voorlopig even rond de 3250-3750kcal zitten. Zal vaak een variatie van onderstaand zijn qua waardes, voeding zal uiteraard variëren.

Vandaag een fiets opgepompt hier op het werk voor een of andere slappe loser die dat zelf niet kon. Schoot lichtjes in mijn rug, meteen een mooie reminder dat ik niet van staal ben en dus dat soort kleine klote dingetjes niet voor anderen moet doen. Want je bent met zulke dingen waar kracht bij nodig is (ventiel verstopt), nooit op je hoede qua houding etc. Ik haat ze allemaal.. Hulpeloze mensen..

Anyway komende tijd dus even mee oppassen.

upload_2018-3-21_11-50-32.png

Voeding ziet er zo goed uit :heart: I'm proud!

• Like
  • Like
Ik doe het niet meer.. Het zijn altijd van die lullige kutdingen die voor rugproblemen zorgen bij mij.

Dat kan je nu wel zeggen, maar de volgende keer denk je er niet meer bij na en help je toch weer.......zit gewoon in je. Is ook wel een goed iets natuurlijk, zouden meer mensen moeten hebben namelijk!

• Like
Dat kan je nu wel zeggen, maar de volgende keer denk je er niet meer bij na en help je toch weer.......zit gewoon in je. Is ook wel een goed iets natuurlijk, zouden meer mensen moeten hebben namelijk!

Ja goed punt, ik moet eerst tot tien tellen misschien voor ik het daadwerkelijk uitvoer. Dat zou een hoop ellende schelen. In elk geval meer dan wanneer ik volgas zulke dingen doe terwijl ik net 3u stilgezeten heb achter mijn bureau bijvoorbeeld.. FML.

Goed, omdat ik qua voeding een beetje doorschiet de verkeerde kant op, ga ik voorlopig even rond de 3250-3750kcal zitten. Zal vaak een variatie van onderstaand zijn qua waardes, voeding zal uiteraard variëren.

Vandaag een fiets opgepompt hier op het werk voor een of andere slappe loser die dat zelf niet kon. Schoot lichtjes in mijn rug, meteen een mooie reminder dat ik niet van staal ben en dus dat soort kleine klote dingetjes niet voor anderen moet doen. Want je bent met zulke dingen waar kracht bij nodig is (ventiel verstopt), nooit op je hoede qua houding etc. Ik haat ze allemaal.. Hulpeloze mensen..

Anyway komende tijd dus even mee oppassen.

upload_2018-3-21_11-50-32.png

Is 200 gr broccoli je enige portie groente op een dag?

Is 200 gr broccoli je enige portie groente op een dag?

Haha toevallig vandaag alleen broccoli en komkommer in mijn wrap (vergeten erbij te loggen). Maar groente varieert natuurlijk, nu toevallig broccoli. Meestal zal het ergens uitkomen rond de 400gr per dag.

Terug
Naar boven