Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
114 cm is NICE man, maar wel logisch met zo'n squat bij dat BW.
Nette training! Ik zal proberen om er vrijdag om 12:30 uur te zijn. Als ik het niet red stuur ik je wel een sms.
Victor, goed artikel weer, erg nuttig. Wat ik me afvroeg, je bent momenteel aan het cutten toch? Ik dacht dat jij er dan ook voorstander van was om een laag volume aan te houden, als ik naar jou training kijk tel ik zo al 25 sets.
Straps gebruik ik normaliter als ik meerdere herhalingen ga maken. Mixed grip zorgt namelijk voor een asymmetrische spanning langs de wervelkolom en schouders. Voor mijn onderrug wil ik het dus op 'safe' spelen. Mixed grip lift ik i.i.g. niet meer. Hook grip gebruik ik bij al mijn andere setjes of als ik ga maxen.
Ok, thanks. Op vrijdag is het toch max-dag bij Texas Method, he? Daarvoor gaan je setjes wel erg vlot, niet? Of zat er nog redelijk wat in de tank?
Hoi Victor, toffe log en zeer informatief!
Heb ook al even je site doorgenomen, knappe progressie
Maar ik heb een vraagje, ik houd me heel de week aan mijn schema.
Maar zondag, net zoals gisteren, heb ik me wat laten gaan (wel met clean food), maar over mijn macro's.
Ik IF, maakt het uit als ik nu de komende dagen iets 'strenger' ben en wat cardio erbij doe om dit goed te maken?
Bedankt!
Thanks! Ik zou je er niet zo druk om maken als zoiets maar zelden gebeurt. En anders zou je inderdaad op je rustdagen tijdelijk het calorietekort kunnen vergroten om het te compenseren. Of je dit met cardio of voeding doet maakt niet veel uit.