Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wederom nette training victor. Lekkere snelheid ook in die deads.
Mooie form op DL ook!
Edit: ik heb ook nog twee vraagjes.
1. Hoe doe je die Band Leg Curls precies en vind je het een fijne oefening? Hoe voelt het t.o.v. 'gewone' Leg Curls.
2. I.v.m. diëten lees ik vaak dat, hoe lager je gaat in BF, hoe kleiner je tekort moet zijn. Nu ga ik deze zomer een korte 'cut' houden van 2 maanden. Vind jij het een goed idee om de eerste twee weken het calorietekort wat groter te maken dan je normaal zou doen bij een recomp-cut en dat dan langzaam af te bouwen naar een recomp-cut? En hoe groot zou je dat initieel kCal-tekort dan maken?
BF is trouwens 12% ongeveer, denk ik (echt BF, niet DBB bodyfat).
Hey Victor, mooi lifts hoor.
Ik volg je log nu al een tijdje met interesse en ik had een verzoekje. Ik pas nu een aantal weken zelf myo-reps toe op mijn RE dagen en vraag me af of ik het goed doe, zou je misschien eens een filmpje willen plaatsen van wanneer jij ze doet?
2. In het begin zou ik voor een 600-700kcal tekort gaan. Aan het einde voor een +-500kcal tekort.
Had je website al eerder gezien, maar je log nog niet. Wel interessant. Abbo dus!
Jouw hedendaagse fysiek >> je bloated powerlifter fysiek van weleer. Dat is nog maar eens te zien op het filmpje.