- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had de enquete ook al ingevuld.Hierbij weer een nieuw artikel.
Maximaal vet verliezen
Ik heb trouwens nog maar 3 mensen nodig om de enquête in te vullen. De rest nog bedankt trouwens!
Interessant. Houd nu de 0.3 kg per week uit je vorige artikel aan. Maar mocht dat me in de toekomst niet snel genoeg meer gaan, ga ik hier zeker naar kijken.
Het lijkt me wel extreem weinig eten, maar voor korte periodes is dat natuurlijk wel te doen.
Enquete ingevuld trouwens, kan wel wat terug doen voor al die info
Ben benieuwd hoe je die antwoorden gaat interpreteren.
Had de enquete ook al ingevuld.
Wat voor een trainingsschema zou jij persoonlijk hanteren tijdens een PSMF (specifieker, tijdens Rapid Fat Loss van Lyle)? Overweeg hier zelf namelijk eens aan te beginnen na mn tentamens.
Geen zin om je hele log terug te lezen, maar die +3 zijn myo reps toch?
Victor, wat vind je van het idee om, wanneer je gewoon door het jaar aan het 'clean bulken' bent, telkens zo'n korte periode van een Rapid Fat Loss protocol te doen in je Deload, tussen 2 trainingscycle's in (zo'n 10 dagen)? Of zijn dat dan twee tegengestelde doelen: deloaden en BF verliezen?
Omdat je zelfs met de recomp bulk marginaal vet aanzet had ik bedacht om een soort blok van 8 weken te doen. 6 weken recomp bulken gevolgd door 2 weken cutten. Qua kilo's zul je na zo'n blok wss niks overhouden, maar wel qua body recomp. Stel dat je in die 6 weken 0.5 kg spiermassa + 0.5 kg vocht en vet wint, in die 2 weken durende cut +- 1kilo aan vet en vocht verliest kom je er dus veel beter uit. Zo kan je dus wel echt het hele jaar heel laag in bf blijven staan. Zie ik iets over het hoofd of werkt dit gewoon?
Bedankt voor je antwoord. Heb trouwens net het hele recomp artikel doorgelezen en vroeg me af wat je precies veranderd had.
Ik heb ook recomp bulk geprobeerd voor een periode van 6 weken. Ik ben nauwelijks of niet aangekomen (bf bleef ook constant) carbs zaten +500gr, vetten 50gr en eiwitten rond de 230gr. Wat had ik beter kunnen doen, op rustdagen meer eten of op trainingsdagen? Ik heb toch liever dat ik spier aanzet (en vet) aanzet, dan helemaal niet. Ik denk erover om weer een recomp bulk te doen, alleen nu vetten rond de 60-80gr, want meer carbs zie ik niet zitten. Hoe denk jij erover? Thanks.
Ben ik ook een beetje bang voor. Over 20/-20 recomp hoor ik eigenlijk nooit iets positiefs qua resultaat. Volgens de recomp bulk zou ik 15/-10 moeten doen en dat lijkt er erg op.