Nice fysiek. Ik vind zo'n relatief breed middel ook altijd wel bruut staan.
Brute pics! Zit flink wat vvm op zeg, je ziet waar wel de kracht vandaan komt. Tatsu staat er ook goed bij.
Ik zag de foto s al op fb. Je ziet er goed uit, komt vele male beter over als op de contest foto s. Volgend jaar 3 kg erop en prof. foto s. Dan heb je een top 3 plaats!
Thanks! 3kg vvm erbij zou wel nice zijn. We zullen het zien wat de nieuwe aanpak gaat opleveren.
Als jij een recomp-cut doet, dan doe jij toch ook om de 6-8 weken 1 week dat je terug rond onderhoud eten, he? Om alle hormonen terug te laten normaliseren, neem ik aan.
Voel jij dat op een bepaalde manier aan wanneer het daarvoor tijd is (vb. dat je je heel slap begint te voelen) of doe je dat gewoon standaard? Ik weet dat je dat normaal doet als je vetverlies stalt, maar dat vind ik nogal moeilijk om exact te bepalen van week op week.
Ik doe het inderdaad alleen als er na 1-2 weken geen progressie meer is. Meestal voel ik me dan ook wel iets zwakker dan normaal, dus dan komt het goed uit. Maar zolang het vetverlies goed verloopt en je workouts gewoon goed verlopen, dan zie ik geen reden om 1 week op onderhoud te gaan zitten.