Hank McCoy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een mooie samenvatting daarvan is op Vic zijn blog te lezen: http://www.victormooren.com/2011/08/mijn-transformatie.htmlHoi Victor, interessant om je transformatie zo te zien man.
Ik was benieuwd hoe je van 2008 @30% BF naar 2011@12% BF bent gekomen. Hoeveel Kc per dag ben je gaan eten? Wat was je verhouding in ew/kh/vet? En heb je niks gemerkt in achteruitgang in kracht?
gr
Lekkere training Victor. Ga je dan na het diëten weer meer Kcal naar binnen schuiven om massa te bouwen? Wat is je plan?
Gr
Hoor wie het zegt! Meneertje 'ik verlies vet maar kom tegelijk spieren aan'!Om zo droog te staan en een pak massa erop gooien zonder vet gains zal of de spuit erin moeten, of moet je Gijs heten (lees zeer goede genen hebben).

Nou ja... misschien ook niet... 
Lol, maar een deel daarvan zijn oude gains die ik terug win en mijn totale nivo is nog ver van mijn natuurlijke top verwijderd. Vic zit daar wel een stukje dichter tegenaan.Hoor wie het zegt! Meneertje 'ik verlies vet maar kom tegelijk spieren aan'!
Maar Victor, betekent dat je niet voluit gaat als je langs komt? Want dan ga ik je pakken!Nou ja... misschien ook niet...
![]()