harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Thanks. Het volume bouw ik elke week wat af met daarbij een langzame toename van de intensiteit. Na 5-6 weken is het dan het plan om records te verbreken. Voor binnenkort in ieder geval oude records/relatieve pr's.
Dat overschot lijkt me wat aan de hoge kant. Dan zou ik eerder voor 10% gaan en op rustdagen hangt het er vanaf welke kan je precies op wilt met je recomp. Om wat vet te droppen zou ik voor een 25-30% deficit gaan. Voor lean gains gewoon rond onderhoud blijven of iets erboven. Einde van de week een dieetdag inplannen om de vetgains weg te werken. Op trainingsdagen dan trouwens voor onderhoud gaan als vet verliezen het hoofddoel is.
40-50% zou ik voor gaan (incl cardio). Dit dan op een rustdag na een rustdag.
Ik ben op dit moment trouwens bezig met een nieuwe site (een mooie upgrade tegenover de oude). De oude artikelen ga ik nog wat bijwerken/updaten (met de nieuwe kennis) en overplaatsen naar de nieuwe site. Ik denk echter wel dat ik dit stuk voor stuk ga doen (1-2x per week). Daarnaast komt er een grote Q&A, waar je veelgestelde vragen met een concreet antwoord terug kan gaan vinden. Iedereen kan dan ook gewoon vragen indien, zodat ik kan kijken of ik deze bij de Q&A ga plaatsen.
De site is voornamelijk bedoeld om mensen te helpen met het bereiken van hun doelen (vet verliezen, spiermassa/krachttoename of een beetje van beide). Dit door middel van de kennis die erop komt te staan of door de online coaching die ik aanbied. Op de site zal ook een heel portfolio-overzicht komen van mijn cliënten en uitgebreide informatie over de diensten die ik verleen. Ik verwacht dat ik de site half september kan gaan lanceren.