- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk dat je ook een website hebt. Ga ik zeker volgen!
Nice OH en bb shrugs. Ook met je bf lijkt het goed te gaan op je geposte foto.
Daarnaast mooi dat er vooruitgang zit in de adductors.
Ben benieuwd als je gaat clean bulken, wat dat gaat doen voor je kracht stats + fysiek.
Zal je website eens nader bekijken.
leuk log!
je manier van trainen bevalt me wel, buiten kaders van split denken.
ik heb eens op je site gekeken, goede artikelen!
heb je ervaring met push pull benen?
Leuke website, goede artikelen. Al vind ik het artikel over de split een beetje kort door de bocht.
Thanks. Qua fysiek zal ik denk ik niet heel veel vvm meer kunnen gainen, ook al zou ik nu een tijdje bulken. Ik mag denk ik blij zijn als ik nog voorlopig 1kg vvm per jaar gain.
Thanks. Ik snap niet echt wat er kortzichtig aan is. De nadelen staan wetenschappelijk al vastgelegd. Je zult er uiteraard wel spiermassa mee kunnen gainen, maar niet zo goed als je een programma gebruikt waarbij je spiergroepen frequenter belast. Een spiergroep infrequent van alle kanten bombarderen is uiteindelijk alleen maar contraproductief. De naturel atleten die met een splitroutine groot en sterk zijn geworden zijn ook maar op één hand te tellen.
Over dikgedrukt, serieus? Je hebt een prima fysiek maar als je blij moet zijn met 1kg vvm per jaar zou je fysiek dus al dicht bij je genetische max moeten liggen, lijkt me sterk!
Layne en Gijs hebben naast dat ze hard trainen ook super veel potentie en zijn daarom totaal niet te vergelijken met een doorsnee naturel atleet. Dat van een genetisch wonder zijn heb ik nooit geclaimd. Alleen dat je goede genen nodig hebt om er goed progressie mee te blijven boeken. Op dit forum lopen er natuurlijk ook wel een paar rond die progressie boeken met een split. Beginners doen dat sowieso wel, maar later zal het hard gaan stagneren als je geen boven gemiddelde potentie hebben. Daarnaast zouden ze dus nog harder kunnen gaan als ze van een split afstappen.Daar heb je denk wel gelijk in, ken namelijk niet zoveel naturel atleten. Al moet ik zeggen dat bijvoorbeeld Layne Norton en ook G-Men van dit forum wel hun basis hebben gelegd met een split routine. Zoals jij het stelde moet je genetisch een wonder zijn om goed met een split te gainen, terwijl ook op dit forum genoeg gasten zijn met een goed fysiek die ook met een split trainen. Ik heb het idee dat iets als UB/LB echt van waarde wordt wanneer iemand zoals jij zegt naturel traint en al zo lang traint dat hij vastloopt met een split en dat UB/LB dan de oplossing is.