Ja precies. Volgende week is de laatste testfase, maar is er als het goed is niets met mijn relatieve kracht gebeurd. Deadlift waarschijnlijk wat minder. Als ik zonder blessures erin was gegaan, geen endurance deed, en iets meer volume voor de LB lifts deed, dan was het misschien anders verlopen. Nu werd ik simpelweg geforceerd om het volume laag te houden en voorzichtig te zijn. Dan doe ik liever iets extra's wat ik leuk vind om te doen.
Ik heb vandaag een run gedaan van 4.24km @ 16:54 (15.1km/h). Dat is een record.
UB/LB/FB kan je lastig 4x per week inplannen, tenzij je geen weekschema aanhoudt. Met 3x per week ligt het volume wat lager. Tijdens een recomp/vetverliesfase kan zo'n opzet goed uitpakken. Om volume te maken en de kleinere spiergroepen te benadrukken, vind ik UB/LB net wat praktischer.
Ik heb vandaag een run gedaan van 4.24km @ 16:54 (15.1km/h). Dat is een record.
UB/LB/FB kan je lastig 4x per week inplannen, tenzij je geen weekschema aanhoudt. Met 3x per week ligt het volume wat lager. Tijdens een recomp/vetverliesfase kan zo'n opzet goed uitpakken. Om volume te maken en de kleinere spiergroepen te benadrukken, vind ik UB/LB net wat praktischer.

Ik heb specifieke richtlijnen die ik gebruik voor het beoordelen van schema's en systemen. In het nieuwe artikel zal ik dit nog toelichten.