harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de artikels eens gelezen een heb ook een aantal pagina's van je log grondig doorlezen. Nu heb ik nog een aantal vraagjes daarover:
1. Je Squat of Bencht regelmatig relatief licht (als eerste oefening). Is dit puur voor techniek en heb je het gevoel dat dit je veel helpt?
2. Ik heb al regelmatig gelezen (ook op andere plaatsen) dat 40-60 reps per spiergroep ideaal is voor maximale groei. Echter zie ik jou dat regelmatig niet halen, en dan voornamelijk op LB. Wat is de idee daarachter? Minder reps nodig voor LB of ben je gewoon niet zo gefocust op extra massa op je legs?
3. In het begin van je blog heb je gepost dat je in een block volume --> intensity tapert. Kan je misschien even concreet uitleggen hoe je dat doet, bijvoorbeeld voor Bench?
4. Iets unrelated: wat vind jij van zoveel mogelijk reps doen binnen een bepaald tijdsbestek (met het oog op groei/kracht)? Bijvoorbeeld zoveel mogelijk Chins binnen 5 min. Imo is een voordeel ervan dat je veel volume maakt op korte tijd. Nadeel is dat je intensiteit (uitgedrukt als % van je 1RM) misschien niet zo hoog is.
Ben benieuwd naar je input!