MuscleMeat

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
scheur ze allemaal open, en ja ik squat niet eens zovaak en heb billen merk echt wel dat ze daar op geilen.

• Topic Starter Topic Starter
Nou wees er trots op man, eenmaal uitgescheurd heb je er niks meer aan, dus ik snap die term nooit zo goed :rolleyes:

maar punjab heb je nooit dat je denkt laat ik @HillR eens een keer goed uitscheuren dat ze de volgende dag niet meer kan lopen, dat ze zich ziek moet melden op het werk.

Wauw...

maar punjab heb je nooit dat je denkt laat ik @HillR eens een keer goed uitscheuren dat ze de volgende dag niet meer kan lopen, dat ze zich ziek moet melden op het werk.
Elke keer als ik denk dit was het wel, gooi jij er nog een schepje bovenop. Wat een figuur ben jij hahahaha:roflol:

tot nu toe werkt alles prima kan niet zeggen hoe het over 20 jaar er voor staat maar nu boort die gewoon door muur en al heen

Mannen met de grootste praatjes hebben de minste bedprestaties

haha neeman ken die johny niet

• Topic Starter Topic Starter
Man man man wat een niveau weer.. Als je eigenwaarde, zelfvertrouwen en respect voor vrouwen een beetje in orde zit, dan is de noodzaak vrouwen aan stukken te scheuren zodat ze niet meer kunnen lopen er niet.. De juiste vrouw doet alles wat je hartje namelijk begeert ;)

Man man man wat een niveau weer.. Als je eigenwaarde, zelfvertrouwen en respect voor vrouwen een beetje in orde zit, dan is de noodzaak vrouwen aan stukken te scheuren zodat ze niet meer kunnen lopen er niet.. De juiste vrouw doet alles wat je hartje namelijk begeert ;)

awwwhh zo schattig ofnie @HillR

(sorry voor off toppic)

@Punjab Hoe gaat het met trainen?

hahaha ik zweer het bro heb niet eens gezien wat die gozer gepost heeft weet niet waar je het over hebt:D

en we preppen samen sinds dat ik mijn eten weer bijhou

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven