XXL Nutrition

Relatie of niet??? Hulp nodig van mn DBB vrienden;)

Bezoekers in dit topic

Wat ben jij een ondankbaar kind, !! :mad:

Ouders doen zoveel moeite om een kind te verzorgen,
En jij kiest voor een meisje, ?? er zijn zat meisjes,

Maarja, gelukkig is ieder mens anders !

Alsnog heb ik respect voor je mening,

Als mijn ouders mij zouden verbieden om haar te zien dan zijn ze het niet waard om mijn ouders te zijn en mij nog langer te zien.
Net wat insanityy zegt: goede ouders staan niet in de weg van hun kind zijn geluk. Doen ze dat wel, dan houden ze kennelijk niet genoeg van hun kind.

Zat meisjes idd, maar heel weinig die echt bij je passen. Vind je er een die echt bij je past dan moet je die nooit meer laten gaan. :)
 
Gister met der best lang lopen praten, de gesprekken gingen niet altijd even vloeiend, maar ik noem het maar een (goed) begin.
 
Gister met der best lang lopen praten, de gesprekken gingen niet altijd even vloeiend, maar ik noem het maar een (goed) begin.

Zie je wel kerel, het komt echt wel goed :) :thumbs:
Veel geluk samen.
 
Hoe is het nu gegaan??:)!

Gaat nog goed, maar nog geen relatie ofzo omdat ik het gewoonweg ook nog niet aandurf. Als je dit topic hebt doorgelezen zal je ook wel weten dat ik best weinig ervaring heb met meide enzo. Ik ben er gewoon niet mee opgegroeid. Dat maakt het wel moeilijker voor mij. Ik ben niet echt de type die flirt enzo en heb er gewoonweg het lef ook niet voor (zou niet weten waarom, maargoed). Ik zie wel vooruitgang, het is allemaal wel veel makkelijker geworden voor me nu, maar heb nog een lange weg te gaan.:o;)
 
ach gewoon zo doorgaan als het de bedoeling is dat jullie een relatie krijgen gebeurt dat wel ooit succes verder en heb gewoon alvast een fijne en leuke tijd...
 
ach gewoon zo doorgaan als het de bedoeling is dat jullie een relatie krijgen gebeurt dat wel ooit succes verder en heb gewoon alvast een fijne en leuke tijd...

Ja dat is waar. Maar denk dat ze toch echt niet veel geduld meer heeft, dus moet ik wel iets durven te ondernemen. eind deze week schoolfeest en zij zal er ook zijn, denk dat ik dan echt moet gaan durven dingen te ondernemen.:o
 
Ja dat is waar. Maar denk dat ze toch echt niet veel geduld meer heeft, dus moet ik wel iets durven te ondernemen. eind deze week schoolfeest en zij zal er ook zijn, denk dat ik dan echt moet gaan durven dingen te ondernemen.:o

gewoon voor gaan :o
 
gewoon voor gaan :o

ja idd, als ik zo kijk, heb ik eigenlijk ook niks te verliezen (behalve als ik er dus niet voor ga). Ik denk dat het eraan ligt dat ik gewoon heeel weinig (lees ''geen'') ervaring heb met relaties, maar voor alles is er een eerste keer, dusjaa (damn ik word met de dag wijzer:p).
 
ja idd, als ik zo kijk, heb ik eigenlijk ook niks te verliezen (behalve als ik er dus niet voor ga). Ik denk dat het eraan ligt dat ik gewoon heeel weinig (lees ''geen'') ervaring heb met relaties, maar voor alles is er een eerste keer, dusjaa (damn ik word met de dag wijzer:p).

yep, gewoon voor gaan!!!! ;)
 
ja idd, als ik zo kijk, heb ik eigenlijk ook niks te verliezen (behalve als ik er dus niet voor ga). Ik denk dat het eraan ligt dat ik gewoon heeel weinig (lees ''geen'') ervaring heb met relaties, maar voor alles is er een eerste keer, dusjaa (damn ik word met de dag wijzer:p).

Als je niets riskeert, riskeer je alles. Gewoon voor gaan, bro :thumbs:
 
Als je niets riskeert, riskeer je alles. Gewoon voor gaan, bro :thumbs:

ik vraag me nog een ding af. Zoals ik al zei binnenkort schoolfeest, hoe zorg ik voor een zoenmoment??? ben daar echt niet zo goed in, dus heeft iemand misschien nog tips???
 
ik vraag me nog een ding af. Zoals ik al zei binnenkort schoolfeest, hoe zorg ik voor een zoenmoment??? ben daar echt niet zo goed in, dus heeft iemand misschien nog tips???

genoeg breezers will do the trick!
 
Onthoudt altijd regel 1: laat die wijven maar verrekken ik heb 2 handen om mee te trekken!

hhhahaha. Ja maar ik hou echt heel veel van haar.
 
Niet meer wachten kerel, dit heeft al te lang geduurd. Bel haar op en zeg dat je haar komt halen om eender wat mee te doen. Als ze echt wat voor je voelt zal ze opgelucht zijn dat je eindelijk initiatief neemt. Hopelijk voor jou ziet ze je niet gewoon als haar maatje.
 
nou ik ga er iig voor op schoolfeest en laat weten wat ik ervan heb gebakken.

iig bedankt voor al jullie reacties
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven