AndroidHealthClinic

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

  • Topic starter REUS
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 112K
  • Volgers 142

Bezoekers in dit topic

Klysma is serieus.
Heel artikel over toney Freeman dat hij dat doet om zijn middel nog wat kleiner te maken pre contest.
Weet niet meer uit me hoofd maar 76 cm bij 130 kilo ofzo
 
Klysma is serieus.
Heel artikel over toney Freeman dat hij dat doet om zijn middel nog wat kleiner te maken pre contest.
Weet niet meer uit me hoofd maar 76 cm bij 130 kilo ofzo

Hmmm okee nooit van gehoord haha :p
 
Jammer dat niet iedereen serieus kan reageren in het topic van een top atleet... Iedereen die BB serieus volgt weet dat ze voor een wedstrijd bepaalde zaken eten of supps nemen om echt heel droog te staan :)

Volgens mij heb ik jou hetzelfde gevraagd Sniezel ;)

huh wie? :rolleyes:



;)
 
Jammer dat niet iedereen serieus kan reageren in het topic van een top atleet... Iedereen die BB serieus volgt weet dat ze voor een wedstrijd bepaalde zaken eten of supps nemen om echt heel droog te staan :)

Volgens mij heb ik jou hetzelfde gevraagd Sniezel ;)

Cranberrys;-)
En door het lange dieet/schoon eten verminderd het vocht al aanzienlijk gedurende de periode.
 
Update na 6 dagen dieet (dit was vorige week) zaterdag zijn we weer een week verder en zal er een nieuwe volgen.

20130512_014248.jpg
 
De ABS komen door al ;) Hoe bevalt het dieet je?
 
Dieet bevalt prima. Veel maar schoon. En het werkt al snel! Thanks!

Mooi man! Keep it up! Zit er toch stiekem aan te denken om naar Madrid te komen :D
 
Hey Reus, ik heb even een vraagje aan je. Ik zag een tijdje terug dat je een pic plaatste met daarop de sups die jij gebruikt van B&F. Door jou heb ik Gaba besteld. Ik wist helemaal niet wat het was.
Ik heb namelijk nogal een malend hoofd als ik in bed lig en kom vaak moeilijk in slaap.

De eerste dag nam ik er 3 verspreid over de dag. Hier heb ik zeer weinig van gemerkt. Gisteren heb ik de hele dag niks genomen tot vlak voordat ik naar bed ging. Toen heb ik er namelijk 2 in één keer genomen. En ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo snel, lekker en lang geslapen!

Maar nu wilde ik aan jou vragen, hoe en wanneer neem jij ze in? En is het slecht om er 2 in één keer te gebruiken? Aangezien de beschrijving zegt dat je er maar 1 mag nemen.

Tnx! En mooi fysiek uiteraard ;)
 
Hey Reus, ik heb even een vraagje aan je. Ik zag een tijdje terug dat je een pic plaatste met daarop de sups die jij gebruikt van B&F. Door jou heb ik Gaba besteld. Ik wist helemaal niet wat het was.
Ik heb namelijk nogal een malend hoofd als ik in bed lig en kom vaak moeilijk in slaap.

De eerste dag nam ik er 3 verspreid over de dag. Hier heb ik zeer weinig van gemerkt. Gisteren heb ik de hele dag niks genomen tot vlak voordat ik naar bed ging. Toen heb ik er namelijk 2 in één keer genomen. En ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo snel, lekker en lang geslapen!

Maar nu wilde ik aan jou vragen, hoe en wanneer neem jij ze in? En is het slecht om er 2 in één keer te gebruiken? Aangezien de beschrijving zegt dat je er maar 1 mag nemen.

Tnx! En mooi fysiek uiteraard ;)

Dank je wel voor je compliment. Het ligt helemaal aan hoe gevoelig je bent ervoor en mede ook je gewicht. Hou het lekker op die 2 voor het slapen gaan. Geen enkel probleem. Lekker he dat slapen?:)
 
Dank je wel voor je compliment. Het ligt helemaal aan hoe gevoelig je bent ervoor en mede ook je gewicht. Hou het lekker op die 2 voor het slapen gaan. Geen enkel probleem. Lekker he dat slapen?:)

Oke super!

Ja man, heerlijk. Ik ben altijd al een onrustige slaper geweest, vooral na een drukke dag. Dan spookt er van alles in mijn hoofd en val ik gewoonweg niet in slaap. Toen ik er 3 verspreid had genomen over de dag merkte ik er ook echt niks van, ik lag half 10 in bed en sliep pas rond een uur of 2. Toen dacht ik, laat ik er eens 2 nemen vlak voordat ik na bed ga. Ik lag in bed met m'n laptop, en na 5 minuten had ik al zo'n gevoel van weg met die laptop, mn ogen worden zwaar. En sinds toen herinner ik me niks meer xD En ik werd de volgende ochtend om 9:00 wakker ofzo. Ik had iets van 11 uur geslapen aan één stuk :D
 
Wow dat GABA ga ik dus ook even proberen haha :D
 
Gigantisch resultaat van begin van eind! Keep going..
 
Update 22-5-2013 (na 2,5 week dieet). Flink gezakt in vetpercentage en 2,5kg aangekomen. Win/win dus 134,5kg

20130522_194057.jpg


20130522_194105.jpg
 
Yeah win win situatie baas!
 
Je blijft hard vooruit gaan, niet normaal!
 
Laatst bewerkt:
Dank jullie wel! We hebben nog ca 4,5 maand dus kijken hoe we verder het fysiek kunnen ontwikkelen.
 
Back
Naar boven