XXL Nutrition

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

Bezoekers in dit topic

Geweldig, beast!!
 
In echt is Reus nog een miljoen keer impossanter dan de pics.

Met Ronnie Coleman bij b&f stond hij achter mij in de rij, ik herkende hem van fotos maar durfde niet een 2de keer achterom te kijken :angstig:
 
Laatst bewerkt:
Haha Jeffrey is hartstikke aardig man.

Mayb wel anders op low carb:p
 
Hahahahahahaha ik ben hee lief hoor!!!
Bedankt voor de leuke reacties iig!!!!:-)
 
Snap shot back last week!:)

image.jpg
 
Is dat normaal al die bulten op je rug??:p :p
 
Is dat normaal al die bulten op je rug??:p :p

Hahahaha ja vraag ik me ook weleens af. Ze zeggen dat het erbij hoort en hoe groter/dikker hoe beter. Dus op volle kracht maar doorgaan he?:)
 
In echt is Reus nog een miljoen keer impossanter dan de pics.

Met Ronnie Coleman bij b&f stond hij achter mij in de rij, ik herkende hem van fotos maar durfde niet een 2de keer achterom te kijken :angstig:

Ik ken dat gevoel, ik durf hem ook nooit aan te kijken.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 15:38 ----------

Hahahaha ja vraag ik me ook weleens af. Ze zeggen dat het erbij hoort en hoe groter/dikker hoe beter. Dus op volle kracht maar doorgaan he?:)

ZE zeggen zoveel, ZE moeten gewoon eens zwijgen.
Dikker?Beter?.....zucht, soms he?Ik weet niet, maar...ach laat maar ook.
 
Hahahaha ja vraag ik me ook weleens af. Ze zeggen dat het erbij hoort en hoe groter/dikker hoe beter. Dus op volle kracht maar doorgaan he?:)

Ach ja ik zou zeggen gewoon door gaan zo :):):):):):):)
 
Damn, 134kg... Dat is sick!


Werk je overigens full time? Hoe deel je dit in met je trainingen aangezien je spreekt van 3-4x per week cardio boven de krachttraining.

Vroeg opstaan en cardio, gaan werken en in de avond gaan trainen?

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 20:49 ----------

En hoedje af voor al het werk, dit zijn de topics die mij motiveren en zin doen krijgen om te gaan trainen en om groot te worden.
 
Damn, 134kg... Dat is sick!


Werk je overigens full time? Hoe deel je dit in met je trainingen aangezien je spreekt van 3-4x per week cardio boven de krachttraining.

Vroeg opstaan en cardio, gaan werken en in de avond gaan trainen?

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 20:49 ----------

En hoedje af voor al het werk, dit zijn de topics die mij motiveren en zin doen krijgen om te gaan trainen en om groot te worden.

Bedankt voor het mooie compliment. Voor mij geld hetzelfde qua motivatie met dit soort reacties als die van jou! Thanks!!!

Ja ik werk fulltime met afwisselende werktijden dus het is aanpassen aan m'n werk week. Ik doe iig altijd cardio op de nuchtere maag. Soms in de ochtend trainen wanneer het niet anders kan ivm m'n werk maar meestal s'avonds krachttraining. Mocht je vragen hebben stel ze gerust.
 
Flink buff en je bent echt een beest maar je fysiek kan me totaal niet pleasen, no offence.

Verder succes met de wedstrijd :)
 
Flink buff en je bent echt een beest maar je fysiek kan me totaal niet pleasen, no offence.

Verder succes met de wedstrijd :)

Ja dat kan! Geen probleem. Smaken verschillen! Bedankt voor de succes wensen.
Ben wel benieuwd naar welke type fysiek je mooi vind. Nogmaals thanks!
 
Reus, ben eigenlijk wel beniwued hoe je nu je rug aanpakt om die op te trekken.

Of word die strategie niet gedeeld?:P

Zie je eind september wel;)
 
Reus, ben eigenlijk wel beniwued hoe je nu je rug aanpakt om die op te trekken.

Of word die strategie niet gedeeld?:P

Zie je eind september wel;)

Geen geheim hoor. 2x pw deadlifts iig en de andere trainingen geen specifieke oefeningen. Elke x andere oefeningen per trainingen. Dus op ma en vr niet dezelfde oef behalve deadlifts.
 
Heb niks met bodybuilden, maar vind het echt tof dat je iedereen te woord staat en echt een relaxte houding hebt. Zat die heel wat minder bereikt hebben en al kilometers buiten hun schoenen lopen. Denk dat jij zo heel wat mensen weet te motiveren.

Succes in ieder geval met jouw wedstrijdvoorbereiding.
 
Heb niks met bodybuilden, maar vind het echt tof dat je iedereen te woord staat en echt een relaxte houding hebt. Zat die heel wat minder bereikt hebben en al kilometers buiten hun schoenen lopen. Denk dat jij zo heel wat mensen weet te motiveren.

Succes in ieder geval met jouw wedstrijdvoorbereiding.

Wou jij niet het podium op ? ???



Heb je ook foto's van een paar verplichte pose's?
 
Monsterrrr, respect hoor hoe je naast je full-time job dit ook nog weet te bereiken :thumb:
 
Back
Naar boven