XXL Nutrition

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

• Topic Starter Topic Starter
Ja zit er ook zwaar aan te denken! Aangezien ik deze zomer toch niet uitbundig op vakantie ga... Weekendje Madrid :D

Rijkt de held himself de prijs ook uit? Vip kaartje € 150,- :cool:

Ik denk dat Mack het gastoptreden bedoeld persoonlijk. Maar Madrid is wel de bom:)
Ja Arnold himself is er ook voor de prijsuitreiking. Ik wil een handje schudden!!!

Ik denk dat Mack het gastoptreden bedoeld persoonlijk. Maar Madrid is wel de bom:)
Ja Arnold himself is er ook voor de prijsuitreiking. Ik wil een handje schudden!!!

Haha okee ja ik doel dus wel echt op Madrid ;) Cheap hotelletje en gaan!
Ja niks tegen jou REUS maar alleen voor Arnold zou ik al gaan! Weet jij wat die VIP kaarten inhouden?

Ja enercup. Is in mij home town;)

Weet je wanneer je gast optreden is?
Hoop niet pas waarneer iedereen weg is man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even kijken dan waar ik wil zitten. Welke dag moet jij?

Ik heb geen idee. Zal ik eens navragen.

Wat zou zoiets moeten kosten denken jullie met reisje enzo erbij?

Deze log ga ik zeker volgen, heb hem net helemaal doorgelezen.

Was kicke om je een keer te zien trainen bij Flexx Gym, motiveerd me zeker.
Heel veel succes met je prep man!

Good luck reus

Wat zou zoiets moeten kosten denken jullie met reisje enzo erbij?

Dat ligt voornamelijk aan wanneer je boekt denk ik. Wij hebben nu ca 2 weken terug geboekt en dan kost het hotel en vliegreis onder de 300euro voor 5 dagen. Dit is alleen ontbijt in het hotel qua incl.

Deze log ga ik zeker volgen, heb hem net helemaal doorgelezen.

Was kicke om je een keer te zien trainen bij Flexx Gym, motiveerd me zeker.
Heel veel succes met je prep man!

Good luck reus

Wat gaaf om te horen zeg!!! Binnenkort ben ik er weer iig.

Bedankt voor het mooie compliment. Voor mij geld hetzelfde qua motivatie met dit soort reacties als die van jou! Thanks!!!

Ja ik werk fulltime met afwisselende werktijden dus het is aanpassen aan m'n werk week. Ik doe iig altijd cardio op de nuchtere maag. Soms in de ochtend trainen wanneer het niet anders kan ivm m'n werk maar meestal s'avonds krachttraining. Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

Bedankt voor het antwoord :)

Lijkt mij moeilijk te combineren met een gezin, zeker als je vrouw ook nog wat aandacht wil :)

Op een cheatdag, zijn er dan bepaalde dingen die je anders doet dan op andere dagen op vlak van supps/eten/drinken? Meer water drinken, meer eiwitten eten?

@reus

ook al is het antwoord al gegeven kan hetnergens vinden maar hoe combineer je het met je werk dan al die maaltijden heb je extra pauzes ofzoiets?

grtzz

Bedankt voor het antwoord :)

Lijkt mij moeilijk te combineren met een gezin, zeker als je vrouw ook nog wat aandacht wil :)

Op een cheatdag, zijn er dan bepaalde dingen die je anders doet dan op andere dagen op vlak van supps/eten/drinken? Meer water drinken, meer eiwitten eten?

Nee alles blijft hetzelfde alleen eet ik in de avond 2 uur lang waar ik zin in heb.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 07:40 ----------

@reus

ook al is het antwoord al gegeven kan hetnergens vinden maar hoe combineer je het met je werk dan al die maaltijden heb je extra pauzes ofzoiets?

grtzz

Op mijn werk is het vaak makkelijk om snel even iets te eten. Soms lukt dat ook niet en dan is het ff niet anders. Het is hoe je ermee omgaat. Planning is alles, dus goede voorbereiding is alles. En een havermout shake met isolaat drink je sneller weg dan een kop koffie of het roken van een peuk!;)

Tnx bedankt voor de tip! dan vervang ik bijv gewoon mijn rijstmaaltijden voor shake met eiwit/havermout bijv. en de vaste pauzes neem ik een vaste maaltijd.

Yes! Vetpercentage weer gezakt en gewicht zelfs gestegen. 135,1kg op het moment!:):):)

Terug
Naar boven