AndroidHealthClinic

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

Bezoekers in dit topic

Heb niks met bodybuilden, maar vind het echt tof dat je iedereen te woord staat en echt een relaxte houding hebt. Zat die heel wat minder bereikt hebben en al kilometers buiten hun schoenen lopen. Denk dat jij zo heel wat mensen weet te motiveren.

Succes in ieder geval met jouw wedstrijdvoorbereiding.

Dank je wel voor deze mooie woorden. Hiervoor doe ik het oa he? Die arrogantie van velen is nergens goed voor en brengt de sfeer in dit wereldje niet ten goede. Nogmaals bedankt!!
 
Dat vroeg ik me ook af, wat doe je eigenlijk als fulltime job? :P

Je lijkt me wel een goede sales jongen, denk niet dat veel mensen nee tegen je zeggen haha.
 
Dat vroeg ik me ook af, wat doe je eigenlijk als fulltime job? :P

Je lijkt me wel een goede sales jongen, denk niet dat veel mensen nee tegen je zeggen haha.

Ik werk als pedagogisch medewerker op een internaat. Is wel wat anders dan sales:-)
 
Ziet er goed uit. Bewijst maar weer eens dat je met goede supps ook heel ver kunt komen!!!
 
Ziet er goed uit. Bewijst maar weer eens dat je met goede supps ook heel ver kunt komen!!!

Ja man, goede supps:o

Optimale jarenlange toewijding aan de sport zorgt daarvoor.
 
Ja dat ook zeker maar ik bedoel meer van dat je zonder kuren etc. ook groot kan worden!

Ja man, dat zeker weten.;)

Buiten dat REUS een toewijding laat zien aan BB en aan mogelijke fans of mensen met vragen, is hij ook nog erg lang. Voor mij persoonlijk is dat een voorbeeld.
 
Ja dat ook zeker maar ik bedoel meer van dat je zonder kuren etc. ook groot kan worden!

Ik denk niet dat REUS daar een voorbeeld van is..

Desalniettemin enorm respect voor zijn prestatie (dit is geen 'haatbericht' oid).
 
Ja dat ook zeker maar ik bedoel meer van dat je zonder kuren etc. ook groot kan worden!
Erm , tja.

Maar wat dan nog als hij gebruikt, aan het eind op het podium kan hij laten zien hoe hard hij heeft gediéet , getraint 12 weken lang (plus de rest)
 
Ik denk niet dat REUS daar een voorbeeld van is..

Desalniettemin enorm respect voor zijn prestatie (dit is geen 'haatbericht' oid).

Hij is niet lang?
 
Ik denk niet dat REUS daar een voorbeeld van is..

Desalniettemin enorm respect voor zijn prestatie (dit is geen 'haatbericht' oid).


Oh sorry ik dacht dat hij naturel was. Ik heb alle pagina's doorgelezen en ik zie veel vragen en antwoorden over voeding en training, daarin tegen zie niks staan over zijn kuurschema e.d. Is dit dan een soort taboe????
 
Oh sorry ik dacht dat hij naturel was. Ik heb alle pagina's doorgelezen en ik zie veel vragen en antwoorden over voeding en training, daarin tegen zie niks staan over zijn kuurschema e.d. Is dit dan een soort taboe????

yup
 
Bedankt voor alle comments mensen. De toewijding die ik al jaren heb hoop ik idd uit te stralen/over te brengen op anderen. Gelukkig wordt dit vaak ook opgemerkt en ook nu weer terug te lezen. Aan het eind van de rit moet je er staan (podium) en dan meten met de rest voor een jury. Er kan altijd wat mis gaan de laatste periode mbt je vochthuishouding etc waardoor je als een vochtbal/vetzak oogt onder de lampen op het podium. Daarom wil ik dus telkens updates bijhouden qua foto's en straks ook weer meerdere verplichte poses zodat men een indicatie heeft van hoe ik ervoor sta.
M'n hardheid begint al aardig op dreef te raken. Strepen in m'n schouders/triceps/quadriceps bij het doorspannen etc:-) Hoe eerder dit erin zit hoe beter het is. Uiteindelijk willen we zelfs de strepen in de billen hebben zitten. Klinkt wat freaky maar dat oogt wel heel gaaf op het podium. Dan kun je ook zien hoe diep iemand is gegaan voor z'n shape. Dieet is alles bepalend zo'n voorbereiding en de rust ook. Daarom begin mei al gestart met het dieet. Nu hebben we nog 4 maanden te gaan tot de AC. 28sept eerst het gastoptreden op de Enercup!!! Kijk daar enorm naar uit kan ik jullie zeggen. Voor mij ook een prachtige gelegenheid om wat extra podium ervaring op te doen, zelfverzekerder op het podium worden en ik ga voor de oldskool posing look!!!:):):)
 
Ik ga fluiten hoor als je dan opkomt :p

Je bent van 132 kilo vet naar 132 baas gegaan :D

Strepen in ass is zeker droog.
 
Ik ga fluiten hoor als je dan opkomt :p

Je bent van 132 kilo vet naar 132 baas gegaan :D

Strepen in ass is zeker droog.

Dank je wel man!! Super om te horen! We gaan er iets moois van maken die dag!
Van vette baas naar shredder baas! Hahahahahaha thanks man.
 
Lekkere frisse snack! Joehoe!!!

image.jpg
 
Ik ga fluiten hoor als je dan opkomt :p

Je bent van 132 kilo vet naar 132 baas gegaan :D

Strepen in ass is zeker droog.

Ja zit er ook zwaar aan te denken! Aangezien ik deze zomer toch niet uitbundig op vakantie ga... Weekendje Madrid :D

Rijkt de held himself de prijs ook uit? Vip kaartje € 150,- :cool:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven