AndroidHealthClinic

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

• Topic Starter Topic Starter
+1

of er mee beginnen.

of gewoon vaker kuiten trainen.

ook geen cardio na benen zeker? :D

Idd!!:)
Ik doe nooit cardio na de training. Altijd als eerste in de ochtend. Na de krachttraining ben ik van mening dat je direct moet aanvullen en dus herstellen.

Idd!!:)
Ik doe nooit cardio na de training. Altijd als eerste in de ochtend. Na de krachttraining ben ik van mening dat je direct moet aanvullen en dus herstellen.
:D Grappig, ik zeg net hetzelfde.

Maar jij hebt thuis een fiets/crosstrainer staan? Of ga je in de ochtend naar de sportschool?

Je hele topic doorgelezen, Respect voor wat je behaald hebt.
Blijft motiverend om te zien wat er haalbaar is met de juiste mindset.

Succes met je voorbereiding :)

:D Grappig, ik zeg net hetzelfde.

Maar jij hebt thuis een fiets/crosstrainer staan? Of ga je in de ochtend naar de sportschool?

Hahaha goed zeg! Ik heb thuis een hometrainer...echt een must in mijn ogen.

Je hele topic doorgelezen, Respect voor wat je behaald hebt.
Blijft motiverend om te zien wat er haalbaar is met de juiste mindset.

Succes met je voorbereiding :)

Dank je wel!! Heel fijn om te horen. Succes kan ik zeker gebruiken gezien het niveau op de AC! Thanks!!!!

deed je cardio op nuchtere maag of niet?

Hoe is t mogelijk dalen van vetpercentage en toch zwaarder worden? echt nice man , ik vraag me dat eigelijk af

Hoe is t mogelijk dalen van vetpercentage en toch zwaarder worden? echt nice man , ik vraag me dat eigelijk af

Dat is iets wat enkel gehaald kan worden mits bepaalde hulpmiddelen. Doet verder uiteraard geen afbreuk aan de prestatie. Maar als natural vet droppen en tegelijk spiermassa kweken is onmogelijk (tenzij je een enorm dikkertje bent, eeen beginner bent, of gebruik kunt maken van muscle memory).

damn dit ga ik volgen.
Goede motivatie voor mij. Geweldige resultaten reus :D

Reus je gaat weer lekker zie ik! Succes met de training vanavond! Bij mij had de airco het zwaar, als ik 2 stappen zette dan zweette ik al dus hoop dat het bij jou beter is ;)

Al meer duidelijkheid over welke dag je moet? Kan ik dat namelijk gaan inplannen. Wellicht dat er iemand hier meewilt? :)

Ja altijd nuchtere maag. Sups vooraf en nadien, vervolgens ontbijt.

Dat is iets wat enkel gehaald kan worden mits bepaalde hulpmiddelen. Doet verder uiteraard geen afbreuk aan de prestatie. Maar als natural vet droppen en tegelijk spiermassa kweken is onmogelijk (tenzij je een enorm dikkertje bent, eeen beginner bent, of gebruik kunt maken van muscle memory).

Thanks man!!

damn dit ga ik volgen.
Goede motivatie voor mij. Geweldige resultaten reus :D

Gaaf om te horen hoor! Hoop je vaker hier te zien.

Reus je gaat weer lekker zie ik! Succes met de training vanavond! Bij mij had de airco het zwaar, als ik 2 stappen zette dan zweette ik al dus hoop dat het bij jou beter is ;)

Al meer duidelijkheid over welke dag je moet? Kan ik dat namelijk gaan inplannen. Wellicht dat er iemand hier meewilt? :)

Airco??? Wajoo!!! Oldskool bij ons hahahahaha. Niet te harden. Werd er gewoon misselijk van. Drijf en drijf nat!
Vermoeden is vrijdag pre judge en zaterdag finals. Geweldig dat je ermee bezig bent. Doet me goed!!

Ja altijd nuchtere maag. Sups vooraf en nadien, vervolgens ontbijt.

Thanks man!!

Gaaf om te horen hoor! Hoop je vaker hier te zien.

Airco??? Wajoo!!! Oldskool bij ons hahahahaha. Niet te harden. Werd er gewoon misselijk van. Drijf en drijf nat!
Vermoeden is vrijdag pre judge en zaterdag finals. Geweldig dat je ermee bezig bent. Doet me goed!!

Herkende je al ergens van fotos, je ziet er aardig uit met die aders op je buik haha, zag je bij flexx gym bij ruud! Succes met alles!

Vanochtend...

image.jpg

;)

image.jpg

:rolleyes:

image.jpg

Terug
Naar boven