- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Aangezien ik toch al van plan was om dit jaar ripped te worden doe ik dit jaar mee aan de contest.
Gewicht is nu rond de 100kg. bij 1,76. Ik ga volgende week beginnen met cutten. Kcal's zitten nu op 5200+
Train nu een jaartje of 5, met soms wat tegenslag, zo heb ik ruim een jaar gelopen met een bilblessure en nog een half jaar last gehad van schouder. Redenen waren simpelweg overbelasting, in die zin heb ik er dus wel van geleerd.
Krachtstats staan in m'n sig, bench is weer iets vooruit gegaan in reps laatste tijd, eindelijk!
Ik zal hier niet elke dag updaten, maar wel m'n wekelijkse vorderingen bijhouden.
Schema ziet er nu zo uit:
Ma: speed bench, schouders, rug
Di: speed sq; cleans; GM (+ jiu jitsu)
Wo: jj
Do: Zware bench+rug
Vr: Zware sq (+ jj)
Za: Arms (+soms conditie)
Nog een beginnersfototje van toen ik net begon met trainen, schrik niet:
Gewicht is nu rond de 100kg. bij 1,76. Ik ga volgende week beginnen met cutten. Kcal's zitten nu op 5200+
Train nu een jaartje of 5, met soms wat tegenslag, zo heb ik ruim een jaar gelopen met een bilblessure en nog een half jaar last gehad van schouder. Redenen waren simpelweg overbelasting, in die zin heb ik er dus wel van geleerd.
Krachtstats staan in m'n sig, bench is weer iets vooruit gegaan in reps laatste tijd, eindelijk!
Ik zal hier niet elke dag updaten, maar wel m'n wekelijkse vorderingen bijhouden.
Schema ziet er nu zo uit:
Ma: speed bench, schouders, rug
Di: speed sq; cleans; GM (+ jiu jitsu)
Wo: jj
Do: Zware bench+rug
Vr: Zware sq (+ jj)
Za: Arms (+soms conditie)
Nog een beginnersfototje van toen ik net begon met trainen, schrik niet: