MuscleMeat

Gestopt Ripped voor de contest

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
succes natural freak!

Mijn stem heb je al zo goed als binnen.

Succes kerel, ben benieuwd naar hoe je fysiek er nu uit ziet!

Veel succes!

succes!!! :)

Suc6...je gaat er beestig uit komen volgens mij!

succ6 dude :D:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Nog-nogmaals bedankt voor de support :D Gisteren eindelijk de 20x100 bench gehaald na 2 andere oefeningen.
Nog 3 daagjes en dan gaat het cutten beginnen, heb er best wel zin in, alleen niet in slapper worden, hopen dat t meevalt :D

Good luck, bro!

Tnx mighty John!

Morgen m'n 1e low carb dag. Heb er zin in. Ga morgen of maandag pindakaas bij de reformshop halen om m'n eigen low-carb shakes met veel vet en eiwit te maken :) De bedoeling van deze shakes is niet m'n gewone voeding aan de kant te schuiven maar om makkelijk mee te nemen, bij m'n normale voeding nam ik hiervoor havermoutkoeken mee. De shakes zullen aangevuld worden met groenten.
Eten zal voor de rest bestaan uit veel noten, groenten, kwark en vlees+ vis! Morgen waarschijnlijk kabeljauw, zal wel 2 maaltijden in 1 maaltijd stoppen want die kabeljauw is zooo lekker en zooo veel :p

Laatst bewerkt:
Ook een kanshebber hierzo volgens mij! Succes!!

Update!

Gewicht is denk een 1 of 1,5kg minder als vorige week. Eet nog steeds redelijk veel maar vooral meer vetten ipv koolhydraten. Heb een paar uitschieters gehad van de week die ik weer heb gecompenseerd door het weer weg laten vallen van een andere maaltijd.
Een opsomming van de week:

Donderdag: 1 a 1,5 kg. vis: heek, op. Zat echt bomvol, de volgende ochtend boerde ik nog vis op. Waren echt 3 grote lekkerbekken en nog een berg kibbelingen, ik kon gewoon niet stoppen zo lekker was het.
Gisteren: Spare ribs, bij de argentijn, was ook een aardig bordje vol. Heb de friet inname beperkt gehouden!
Vandaag: Gok het op zo'n 750gr. vis dat ik op heb. Het waren 2 grote lekkerbekken van heek.

Deze week ga ik wel stricter eten, heb het gevoel al iets kwijt te zijn maar er moet gewoon zoooveel meer af. Vanavond nog wat aan m'n conditie doen. Als blijkt dat ik te weinig vet verlies tegen het einde van de contest gaat het conditiewerk omhoog, al doe ik nu al aardig wat in een week.

Ik krijg honger als ik jou berichtjes lees :p

Ik krijg al honger als ik aan de volgende keer denk dat ik het eet :D.

Ga dit schema volgen tijdens deze cut, het wordt simpel, maar wel lekker:
http://www.tmuscle.com/free_online_...ly_dose&utm_medium=email&utm_campaign=tmuscle

Reacties op dit schema zijn goed zoals je leest in de discuss log. Verwacht niet dat m'n kracht tijdens cutten omhoog gaat, maar na het cutten een kleine vooruitgang zou wel lekker zijn. Ik ga vanavond beginnen met 2x5@95 bench; 2x5@130 deadlift en 2x5@40 biceps curlz, lekker licht dus en morgen hetzelfde verhaal, overmogen ook, elke 4 dagen verhogen met 2,5-5kg. afhankelijk van hoe makkelijk het gaat.

Laatst bewerkt:
20x100 bench:eek:
Hoe is het met de rest van je kracht stats? Komen die nog een beetje overeen met je pr's?

Ik test eigenlijk nooit, pas geleden een easy 2x142,5 gebenched, 3e zat er toch ook nog wel in maar volgde schema dus niet verder gegaan. Had pas geleden ook 7x130 na een aantal setjes op de bank. Qua squat en deadlift heb ik de laatste tijd wat last gehad van oude blessure die terugkwam. Ik hoop door met dit schema licht te beginnen er geen last meer van te krijgen. Oefeningen waarop ik geen last heb zoals good mornings doe ik nog ongeveer hetzelfde.

Ga dit schema volgen tijdens deze cut, het wordt simpel, maar wel lekker:
http://www.tmuscle.com/free_online_...ly_dose&utm_medium=email&utm_campaign=tmuscle

Ik ga vanavond beginnen met 2x5@95 bench; 2x5@130 deadlift en 2x5@40 biceps curlz, lekker licht dus en morgen hetzelfde verhaal, overmogen ook, elke 4 dagen verhogen met 2,5-5kg. afhankelijk van hoe makkelijk het gaat.

heb het artikel gelezen, maar waar staat dat je elke keer met kleine stappen moet verhogen?

heb het artikel gelezen, maar waar staat dat je elke keer met kleine stappen moet verhogen?

The secret to the program is that you get your volume from doing up to ten sets of a lift in a week and the load increases as you naturally feel like the weights are "easy." It is that simple.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven