MuscleMeat

Gestopt Ripped voor de contest

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dankje faddermakker!

Heb afgelopen week 6x getraind. Vind het wel lekker trainen zo, zeker met dit weer, veel tijd om lekker in de zon te zitten :D Gewichten zijn niet hoog, hoogste wat ik heb gepakt is 3x3 met 115 voor bench en 2x5 met 150 voor deadlift. Deadlift probeer ik elke 3 dagen te verhogen met 10kg, bench met 5kg. per 3 dagen. Zal nog lastig worden als ik meer in kcal's ga zakken. Ik ga dus gewoon op m'n gevoel af.
Over m'n cut: Gaat lekker maar niet heel hard, hoeft van mij ook niet, volgende week de rest van m'n carbs schrappen en dan echt goed cutten als het nog niet hard genoeg gaat.

gaat goed dus :)!

Hoe pak je dat precies aan om 6x te trainen? En dan bedoel ik meer qua indeling van de spiergroepen en rust.

Zoals ik in een eerdere post al gezet had: Elke dag 5 dezelfde oefeningen, 2x5 reps per oefening en gewoon aanvoelen dat de oefeningen makkelijk gaan. Mijn indicatie is de snelheid waarmee ik ze doe, als die redelijk hoog is verhoog ik, anders niet, ik verhoog aan de andere kant ook niet te snel om nog een beetje rek te hebben.

elke dag 5dezelfde oefeningen?

Je doet dus een soort FB 5x per week?
Ervaar je wel voldoende rust?

nee 6 dagen in de week

Ja ik ervaar genoeg rust hoor. Gewichten gaan allemaal soepel. Ben erg licht begonnen. Voor bench ergens rond m'n 20rm en voor deadlift ook zoiets. Nu bouw ik het geleidelijk aan op. Ik doe soms een 3x3 training ertussendoor. Voor deadlift zit ik iets lager in de gewichten om niet te snel uitgeput te raken, teveel te zwaar deadliften breekt erg snel op. Wilde eigenlijk deze week 7x gaan trainen en dan lichter, maar moest van het weekend werken en was echt kapot van de nacht ervoor dus heb 1 training geskipt.
Hier iemand die het al succesvol beëindig heeft:
http://www.elitefts.com/documents/40-day_workout.htm

Opbouwen naar 10 tot 14 setjes in de week a 60 tot 80% van je max. moet wel effectief zijn.. Ik moet me soms wel inhouden niet zwaarder te gaan, je hebt toch de drang.

Ja ik ervaar genoeg rust hoor. Gewichten gaan allemaal soepel. Ben erg licht begonnen. Voor bench ergens rond m'n 20rm en voor deadlift ook zoiets. Nu bouw ik het geleidelijk aan op. Ik doe soms een 3x3 training ertussendoor. Voor deadlift zit ik iets lager in de gewichten om niet te snel uitgeput te raken, teveel te zwaar deadliften breekt erg snel op. Wilde eigenlijk deze week 7x gaan trainen en dan lichter, maar moest van het weekend werken en was echt kapot van de nacht ervoor dus heb 1 training geskipt.
Hier iemand die het al succesvol beëindig heeft:
http://www.elitefts.com/documents/40-day_workout.htm

Opbouwen naar 10 tot 14 setjes in de week a 60 tot 80% van je max. moet wel effectief zijn.. Ik moet me soms wel inhouden niet zwaarder te gaan, je hebt toch de drang.

hmm, interessant. Ben benieuwd wat het je gaat brengen en hoe je het zult ervaren.

Succes de komende tijd nog!

Tnx Seagal, ben ook benieuwt, resultaten zullen pas te merken zijn na het cutten. Donderdag heb ik m'n eerste koolhydraatloze dag, moet even kijken hoe ik m'n week verder in ga delen.
Vandaag dus weer: bench 5x105; 5x100 (met stop op borst, doe ik af en toe), deadlifts 2x5@150; curlz 2x5@45; DB-snatch 20x30; buik decline crunches 5x +25kg
Had gelijk erna jiu jitsu, verzuurde goed bij de push ups, stuk of 50 totaal: handklap, vuisten tegen elkaar, etc. en nog wat abs hierbij.

Update: Sinds 2 dagen carbloos. Op de zaterdag is m'n refeed. Wordt echt zichtbaar droger, iedereen in m'n omgeving merkt het op, voel me niet minder fit of minder sterk.
Qua kcal's zit ik nu op rond de 2300, wat voor mij erg weinig is, maar leid er geen honger door, wel erge trek in de aardbeien die ik vandaag gekocht heb :(!
Producten voor de refeed dag van morgen zijn:
- Cranberrys
- Aardbeien
- Nasi, hmmm
- Burrito's met kip, hmmm :)
Als blijkt dat ik aan 1 refeed dag tekort heb omdat ik anders te leeg kom te staan gaat er nog een halve refeed dag bij.

Qua training gisteren m'n normale training geskipt voor een circuitje van 6 oefeningen: Dl, push ups, chins en een hoop bw-compounds en snatches erachteraan. Was flink intensief. Dit rondje 3x gedaan, daarna nog een klein circuitje en toen lekker aan de biefstuk!
Heb vandaag tussen de middag 2 kippepoten op met broccoli. Net biefstuk met wortelen. Vanavond om half 8 trainen en dan gelijk door naar jiu jitsu.

Vet. Wist niet dat jij een logje bijhield. Geen oefeningen posten?

deed je dat circuit in 1 keer? Al de oefeningen ineens zonder rust?

Dat lijkt me behoorlijk intensief!

keep it up

a1s leg je avatar eens uit :roflol:

Circuit heb ik met lichte gewichten gepakt, conditioneel vond ik het wel zwaar.
Oefeningen zijn telkens hetzelfde, dus: Dl; Bench; Curlz; Db snatch; buikoef. en dan elke 2x5. Vandaag 2x5@160dl en 2x5@105 bench, 2x5@50 curlz gedaan, alles lekker smooth.

Avatar ben ik niet, is een vriend van mij:

2cfpbq1.jpg

Weetie ook dat je hem al tijden als avatar hebt?:D
Wel sexy aders heeft hij op zijn kop en rond zijn nek.

Is die kerel compleet ****ed up ofzo? :D

circuit heb ik met lichte gewichten gepakt, conditioneel vond ik het wel zwaar.
Oefeningen zijn telkens hetzelfde, dus: Dl; bench; curlz; db snatch; buikoef. En dan elke 2x5. Vandaag 2x5@160dl en 2x5@105 bench, 2x5@50 curlz gedaan, alles lekker smooth.

Avatar ben ik niet, is een vriend van mij:

2cfpbq1.jpg

Fooood Ahnuld! :hamer: :D

Die gast is zo ****ing lelijk he, het doet gewoon pijn om er naar te kijken.
Ik heb altijd gedacht dat Adonis het was, maar blijkbaar dus niet.

Apart schema volg je trouwens om elke keer hetzelfde te doen...Zou niet mijn voorkeur hebben maar je zal er wel een reden voor hebben.

Succes anyway.

Ja hij weet het en ja hij is compleet ****ed up! Vond het schema ook apart, maar had het nog nooit gedaan en ik geef altijd alles een kans als het maar logisch onderbouwt is, voelt erg goed tot nu toe!

Lichaamsgewicht is al aardig gezakt, denk zo'n 5kg. Kcals zitten op rond de 2000 tot 2300. Heb nu zondag tm vrijdag carbloos. Kracht leid er niet onder, heb elke training weer het gevoel dat ik nog veeeel meer aankan, is niet zo gek ook natuurlijk met al die lage gewichten. Vandaag: bench 2x5@110; dl 2x5@150; curlz 2x5@55; Db snatch 30x28kg; hierna jiu jitsu tot 10 min. geleden
Ben gister en vandaag wat lager ingestapt met dl's omdat ik eind vorige week toch een iets gare onderrug kreeg, bedoeling is toch om nergens gaar te worden, lifts vandaag vlogen omhoog, hopen dat het de rest van de week ook zo gaat. Als het morgen lekker aanvoelt weer verhogen! Bench heb ik eigenlijk totaal geen last van qua volume, in vergelijking met dl, dat breekt veel sneller op.

haah die dude is lelijk. Wat heeft ie gebruikt?

Ja hij weet het en ja hij is compleet ****ed up! Vond het schema ook apart, maar had het nog nooit gedaan en ik geef altijd alles een kans als het maar logisch onderbouwt is, voelt erg goed tot nu toe!

Lichaamsgewicht is al aardig gezakt, denk zo'n 5kg. Kcals zitten op rond de 2000 tot 2300. Heb nu zondag tm vrijdag carbloos. Kracht leid er niet onder, heb elke training weer het gevoel dat ik nog veeeel meer aankan, is niet zo gek ook natuurlijk met al die lage gewichten. Vandaag: bench 2x5@110; dl 2x5@150; curlz 2x5@55; Db snatch 30x28kg; hierna jiu jitsu tot 10 min. geleden
Ben gister en vandaag wat lager ingestapt met dl's omdat ik eind vorige week toch een iets gare onderrug kreeg, bedoeling is toch om nergens gaar te worden, lifts vandaag vlogen omhoog, hopen dat het de rest van de week ook zo gaat. Als het morgen lekker aanvoelt weer verhogen! Bench heb ik eigenlijk totaal geen last van qua volume, in vergelijking met dl, dat breekt veel sneller op.

Gaat dus lekker allemaal. Mooi ook dat je totaal geen kracht verliest, dat is toch waar ik tegen op kijk tijdens een cut. Hoe lang ben je nu gematigd in carbs?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven