- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Dankje faddermakker!
Heb afgelopen week 6x getraind. Vind het wel lekker trainen zo, zeker met dit weer, veel tijd om lekker in de zon te zitten
Gewichten zijn niet hoog, hoogste wat ik heb gepakt is 3x3 met 115 voor bench en 2x5 met 150 voor deadlift. Deadlift probeer ik elke 3 dagen te verhogen met 10kg, bench met 5kg. per 3 dagen. Zal nog lastig worden als ik meer in kcal's ga zakken. Ik ga dus gewoon op m'n gevoel af.
Over m'n cut: Gaat lekker maar niet heel hard, hoeft van mij ook niet, volgende week de rest van m'n carbs schrappen en dan echt goed cutten als het nog niet hard genoeg gaat.
Heb afgelopen week 6x getraind. Vind het wel lekker trainen zo, zeker met dit weer, veel tijd om lekker in de zon te zitten
Gewichten zijn niet hoog, hoogste wat ik heb gepakt is 3x3 met 115 voor bench en 2x5 met 150 voor deadlift. Deadlift probeer ik elke 3 dagen te verhogen met 10kg, bench met 5kg. per 3 dagen. Zal nog lastig worden als ik meer in kcal's ga zakken. Ik ga dus gewoon op m'n gevoel af.Over m'n cut: Gaat lekker maar niet heel hard, hoeft van mij ook niet, volgende week de rest van m'n carbs schrappen en dan echt goed cutten als het nog niet hard genoeg gaat.

!
!