XXL Nutrition

Gestopt Ripped voor de contest

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey kerel, nu pas zie ik je log.. Succes man! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb nog wel wat mooie posings van hem :D

Tnx Irondmind!

@holy: Ja, zag ik ook erg tegenop, maar heb echt het gevoel dat ik weinig tot niets verlies. Voor m'n cut ben ik de eerste 1,5 a 2 weken rustig wat gezakt in carbs (tot rond de 3000, bulk was 5300+) en nu sinds een week helemaal geen carbs meer, op de zaterdag na dan.

Ah, zie dat je ook Keto doet, vet vliegt er lekker af he.. :D

JE doet bijna tot geen cardio erbij.. ?

Ja ik heb nog wel wat mooie posings van hem :D

Tnx Irondmind!

@holy: Ja, zag ik ook erg tegenop, maar heb echt het gevoel dat ik weinig tot niets verlies. Voor m'n cut ben ik de eerste 1,5 a 2 weken rustig wat gezakt in carbs (tot rond de 3000, bulk was 5300+) en nu sinds een week helemaal geen carbs meer, op de zaterdag na dan.

Wat gebruik je zoal voor voedingsproducten waaruit je vetten haalt?

Doe 3x in de week jiu jitsu, daarnaast nog weleens iets cardio. Cardio die ik wel doe is intervalcardio, vind duurcardio echt te saai, ik kan wel goed snelwandelen van m'n school richting de trein en van de trein naar de bus.
Vetten haal ik het meest uit noten, ei en lijnzaad. Lijnzaad gebroken ook voor de vezels, bij elke maaltijd zit wel iets van vezels, kan ook bijv. broccoli of andere groente zijn. Als ik iets bak doe ik het in olijfolie.

Doe 3x in de week jiu jitsu, daarnaast nog weleens iets cardio. Cardio die ik wel doe is intervalcardio, vind duurcardio echt te saai, ik kan wel goed snelwandelen van m'n school richting de trein en van de trein naar de bus.
Vetten haal ik het meest uit noten, ei en lijnzaad. Lijnzaad gebroken ook voor de vezels, bij elke maaltijd zit wel iets van vezels, kan ook bijv. broccoli of andere groente zijn. Als ik iets bak doe ik het in olijfolie.

Klinkt lekker, daar zou ik mijn vetten ook uit halen. Eet zelf ook veel eieren. Plus, pindakaas vind ik echt de shit.

Ja ide pinda kaas vind ik ook echt lekker, maar zitten toch nog veel koolhydraten in als je dan toch op een keto dieet zit...Ik zie uit naar de resultaten :thumbs:

+ transvetten in pindakaas, welke je altijd wilt vermijden ;) Of je moet pindakaas met een laagje olie erop hebben van de reformwinkel.

trouwens, die trainingen, is dat niet bijna hetzelfde als 5x5x5 van pavel tsatsouline?

5 oefeningen
5 keer per week
1 set van 5 reps (niet tot failure)

Dat is wel ongeveer hetzelfde principe geloof ik. De basisoefeningen neem ik dan alleen 2x5 ipv 1x5.. Vandaag even kijken wat ik ga doen. Vorige week 2x5@110 en 3x3@120 bench gedaan, dl 3x3@170; vandaag even rustig aanvoelen weer :)

veel succes nog met je cut !

moet wel hard zijn om van 5200 kcal te zakken naar 2300 :d

noem eens je trainingen van de afgelope week+ de gewichten! ben er erg benieuwt naar!

op 2200kcal ED is dit wel het ideale training schema! als je beetje opschiet ben je elke dag in 2 kwartier klaar!

heb zelf eens op krap 1000kcal ED gezeten dag of 6 (60eiwitten per dag)

Werkte toen iedere dag op tot 90% van mijn 1rep max (slechts 3 oefeningen en 9 sets) was 1 opwarmset, 1 opbouwset en dan 1 enkeltje met 90%, puur om te meten of mijn kracht niet verdween

Ho shit, tijdje niet geupdate :D

Trainingen qua gewichten waren niet spectaculair te noemen, ben niet hoger gegaan dan 170-180 DL, maar wat wil je als je het iedere dag doet. Bench tot setjes van 2x5@110 en voor 3x3 dagen op 120, alles moest gewoon heel soepel gaan en dat ging het ook. Ben sinds maandag weer begonnen met een soort push pull, het 40 dagen prog kwam me de strot uit. Maandag niet zwaarder gegaan dan 12x100 voor bench gesuperset met de peck deck ;)
Gisteren weer eens wat chins gedaan, niet tot max, 15hh achter elkaar is het meest wat ik gedaan had. Wat rustig aan gedaan vanwege blessure die ik in m'n arm had waar ik nu bijna niets meer van voel. Ga nu m'n chins weer goed aanpakken.

Bf zakt niet zo hard als ik gehoopt had! Deze week dus veeeel cardio toevoegen. Volgende week komt ook wel goed aangezien ik dan de hele week bezig ben met een uitbouw maken, dat kost hopelijk redelijk wat kcal's. Vandaag heb touwtje gesprongen+bw squats voor 25 min. totaal. Straks jiu jitsu.
Ik ben ook weer begonnen met carbs te nemen na m'n training, bevalt me toch een stuk beter. Schijnt ook dat helemaal weglaten van carbs je gevoeligheid niet zo verhoogt als dat je op sommige tijdstippen wel carbs neemt.

Voor morgen voor push nog wat leuks: http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/best_of_chest ; de suspended push ups, of de fly versie ervan, even kijken hoe het gaat. Heb van die banden gekocht en net al even uitgetest door ze aan een balk te hangen op zolder en proberen te dippen, het is echt zwaar, je trilt als een gek. Ben dus benieuwt hoe het morgen gaat!
Gewicht heb ik al een tijdje niet gecheckt maar maak ik me ook niet druk om.

Ah, valt mee aangezien m'n max. op 22 stuks ligt en ik nu lichter ben dan toen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven