AndroidHealthClinic

Rippetoe log Anubisss

Bezoekers in dit topic

upload_2016-10-28_14-38-35.png


Training ging niet zo lekker. Het was erg druk, dus ik moest mijn routine even omgooien. De autist in mij was meteen helemaal van slag.

Begonnen met bench. Ging redelijk. Volgende keer pr verbreken van 65 kilo.... hopelijk....

Squat was nog steeds bezet, dus maar hyperextensions gedaan. Ging goed, maar het was wel killing voor mijn hams en onderrug.

Eindelijk squat vrij. Beetje rustig aan gedaan. Begonnen met 60 maar uiteindelijk verhoogd naar 70. Nog een extra setje eraan geplakt, maar niet gelogd in mijn app. Ik begin weer last te krijgen van pijntjes rond mijn adductoren. Ik heb echt geen wijde stand en ik duw mijn benen flink naar buiten, dus ik heb geen idee waardoor dit komt.

Chin up was zwaar. Ik kan 1 rep doen zonder hulp, maar dan ben ik ook meteen leeg. Deze keer pull ups gedaan met een medium assistance band. Ging redelijk ok!

upload_2016-10-28_14-36-3.png
 
Band pull-ups are the way to go :D.
Back extensions voor squats is een beetje tricky natuurlijk!
 
Band pull-ups are the way to go :D.
Back extensions voor squats is een beetje tricky natuurlijk!
Inderdaad, daar kwam ik dus ook achter. Beetje pussy die band pull ups, maar ik kan niet zonder haha. Dat is weer het nadeel van 10 kilo aankomen in 3/4 maanden.
 
Ik zie toch positieve veranderingen man, je zit in een lekkere flow of niet?

Hoe is het met de maag?
Ik neem ook de Perfect Whey Protein, de naam doet zich eer aan.

Die 180gr eiwitten zou ik als minimaal zien persoonlijk, zit liever lekker ruim. Maar dat is persoonlijk.
 
Ik zie toch positieve veranderingen man, je zit in een lekkere flow of niet?

Hoe is het met de maag?
Ik neem ook de Perfect Whey Protein, de naam doet zich eer aan.

Die 180gr eiwitten zou ik als minimaal zien persoonlijk, zit liever lekker ruim. Maar dat is persoonlijk.
Ik drink iets van 1 liter halvolle melk... wellicht dat dat ook een beetje z'n effect heeft op mijn maag... :D
Ik heb gelezen dat volle melk beter is om te verteren. Ik denk dat ik daar ook op ga overstappen. Chocomelk is nog beter, maar ik vind dat geen goede combinatie met mijn havermout. Het wordt dan net betonmortel. Ik verdraag eiwitpoeder niet helemaal optimaal. Als het goed is is isolaat (of hydrisolaat) beter voor je maag. Ik moet nog even goed uitvogelen wat ervoor zorgt dat ik sommige dingen niet al te chill verdraag. Het is een beetje puzzelen. Ik lift ook nog maar 4 maanden, dus het is allemaal nog uitproberen. De smaak en prijs van Perfect Whey is wel erg goed. :marvin:

Jij hebt blijkbaar nergens last van als je aan het bulken bent? :)
 
Misschien heb je een allergie kerel! Ik heb nergens last van en ik zit onder onderhoud ;)
 
Tip:

Skip de melk, gebruik alleen caseine/whey voor je havermout en voeg daar voor de vetten pindakaas (of noten) aan toe. Voila.
 
Tip:

Skip de melk, gebruik alleen caseine/whey voor je havermout en voeg daar voor de vetten pindakaas (of noten) aan toe. Voila.
Dus ik moet mijn havermout met WATER eten/drinken? Maar dan kom ik nog moeilijker aan mijn eiwitten.... :treuren:
Ik eet ook 100 gram noten (ongezouten) noten per dag. Ik verander nog in een pinda als ik zo doorga.
 
Misschien heb je een allergie kerel! Ik heb nergens last van en ik zit onder onderhoud ;)
Ik heb niet het vermoeden dat het door de melk komt, want soms heb ik nergens last van en dan heb ik toch behoorlijk wat melk weggetikt. Zoals ik al zei... ik moet even goed gaan uitvogelen waar ik niet goed tegen kan. Als het door de melk komt, dan moet ik dat gewoon aanpassen in mijn voedingsschema. Ik hoop het uiteraard niet, want ik houd van melk. Maybe i'm in denial. :emo:
 
Havermout eten gemixt met whey/caseine, fruit en pindakaas. Fucking lekker man.
 
Havermout eten gemixt met whey/caseine, fruit en pindakaas. Fucking lekker man.
Dat klinkt inderdaad erg lekker... drool: maar doe je daar helemaal geen melk doorheen? Ik las laatst in jouw blogje dat je ook geen (of minder) last heb van je maag. Weet jij al waardoor het komt?
 
upload_2016-10-29_16-55-26.png

Ging niet helemaal lekker.

Squat was erg zwaar, maar dat was het de vorige keer ook. Nog steeds mijn reps kunnen afmaken, maar het was pittig. Ik ga erg langzaam omhoog, maar dat doe ik eigenlijk altijd haha. Zodra de gewichten zwaar worden heb ik veel minder hipdrive.

Press ging helemaal nergens over. Ik had last van mijn schouders en kon de reps niet eens afmaken die ik vorige keer wel kon afmaken. Ik probeer het volgende keer weer om 50 te doen zonder gecheat. Als het me weer niet lukt, dan moet ik misschien even teruggaan in gewicht. Beetje teleurstellend.

Power clean was ook erg zwaar. Mijn benen waren kapot na de squat en ik had last van mijn hele lichaam. Vreemd dat ik de laatste tijd niet meer goed kan powercleanen. Misschien kan ik beter de BOR gaan doen. Op deze manier geef ik mijn benen wat meer rust en daarmee kan ik ook mijn rug wat beter trainen.
 
Hmm.. ben je je kcals aan het downen?
 
Hmm.. ben je je kcals aan het downen?
Nee, ik had wel slecht gegeten. Wellicht speelde dat mee. En het is mijn laatste trainingsdag. Dan ben ik altijd een beetje gaar van al het squatten. :D
 
Ja, ik merk dat meteen in mijn training (en herstel).
 
Voeding is erg belangrijk. Je ziet mij erg apart te werk gaan, maar vergis je niet.. dat is geen gebrek aan kennis. Ik experimenteer gewoon graag en heb wat omstandigheden waar ik rekening mee moet houden.

Stel je hebt de ruimte om goed met je voeding bezig te gaan, doe dat. Vanuit daar gaan de trainingen beter.
 
upload_2016-11-2_15-36-8.png

Ik ben de laatste paar dagen een beetje ziekjes en zwak. Ik slaap ook de laatste weken niet echt goed en ik eet ook minder. Ik wilde eigenlijk niet trainen, omdat ik zo gaar ben, maar ik ben toch naar de gym gegaan, want ik moet gewoon beuken. Ik wilde met de squat een beetje mijn stand veranderen, aangezien ik de laatste paar keren zo last kreeg van mijn adductoren. Ik ben nu wat minder wijd gaan staan en ik merk vandaag dat ik minder last heb. Ik heb ook voordat ik ging trainen ff opgewarmd met de adductor machine. Hopelijk helpt dit ook.

Squat ging wel goed. Toch doorgezet en 80 kilo eruit kunnen knallen. Het was wel zwaar, maar het is me weer gelukt.

Bench press ging wel redelijk. Ik heb het laatste setje wel afgemaakt, echter niet goed ingevoerd in mijn app. Was wel zwaar. Techniek was gammel, dus ik wil volgende keer weer 65 drukken.

Back extensions nu met 5 kilo gedaan. Heeeeerlijke oefening.

Pull ups gedaan (geen chin up). Van de 1ste set heb ik er 2 met BW gedaan en 3 met een pull up band medium. Tweede set 1 pull up en 2 met band. Te weinig rust genomen en ik voelde me heel gaar. Derde set 2 BW en 2 met band. Daarna lekker naar de sauna gegaan omdat ik zo gaar was. Vandaag voel ik me helaas nog steeds gaar.
 
Beterschap kerel. Gebruik je naast je voeding nog een goede multivitamine? Gaat je weerstand goed van omhoog en je krijgt wat meer fut :)

Deze gebruik ik:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Zijn er ook ergens videos van je uitvoering te vinden ?
 
Back
Naar boven