Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Mensenvlees?

Ik was volgens mij 125kg vorig jaar op de fibo. 14kg zwaarder ongeveer nu. Ben best blij wat ik dit jaar gegaine d heb. Eet alleen nog maar M.M. op eieren en kwark na. Toen kwamen er al kringen om mij heen staan... waarna ik na 10 min zei: mensen ik hoor niet bij de fibo, wil er ook wat van zien xD. Zal nu ook wel zo zijn. Maar goed is ook wel leuk ergens natuurlijk, mensen bedoelen het positief :) en ik ben niet de meest kwade.
Haha lekker hoor, ff Jeff Seid dwarfen. Tip toes gaat hem niet redden dit keer :sukkeltje:
rTQ3VCt.jpg

Goede gains zeker. Ik zit zelf op zo'n 15 kg verschil met anderhalf jaar geleden. Qua bodyfat nog ongeveer op hetzelfde niveau. Maar helaas zat ik 4 maanden geleden ook al op hetzelfde gewicht. Bodyfat wel ietsjes minder geworden maar ik moet nog steeds die magische grens van 100kg overschrijden.

abbo

Ben benieuwd naar de foto's!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.005
Voorproefje:
aka14o.png

German? :P

Dana & Rob Bailey?

Kan niet wachten op de rest :P vet man haha! Volgens mij zijn al die mensjes zo ****ing enthousiast als ze jou zien.

• #2.009

**** me right xD

Jup... vind haar denk ik wel de coolste bb chick die er is.

Kan niet wachten op de rest :P vet man haha! Volgens mij zijn al die mensjes zo ****ing enthousiast als ze jou zien.

Klopt. Er is een filmpje gemaakt dat 1 iemand door de menigde heen om foto vraagt en opeens staat er een giga circel om me heen... die zal ik ook wel even uploaden. Duurt wel even voordat ik klaar ben hier bij muscle meat. Moet ook nog trainen dus kan zijn dat pas 23:30 op mijn fb staat en hier.

Haha epic, ben benieuwd naar de rest van de foto's en het filmpje :D

• #2.013
Erg tof! Gelijk een reden om je bodybuilding.com topic te bumpen

Ben net pas thuis van Muscle Meat en trainen. Ik ben te moe mensen om een verhaaltje te schrijven bij de foto's en ze hier te plaatsen. Ik verplaats het naar morgen avond. Ik heb ze even snel op fb gezet voor de mensen die het alvast willen zien. Morgen meer!

http://www.facebook.com/olivier.ric...890704638.243754.513909638&type=3&uploaded=15

Heb genoten van je pics! Echt mooi om te zien hoe indrukwekkend iedereen jou vindt. Vooral die pic met Jeff Seid :roflol: epic.

Gave pics!! :D

Goffer wat een beast! Hoeveel uur train je per week?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven