Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Geenstijl vat het samen:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/01/wilfried_bony_trapt_in_interne.html

Helaas heeft coexistence al z'n posts daar geleegd dus moeilijk te volgen, de afbeeldingen doen het ook niet meer. Bony had o.a. een briefje met daarop <3 DBB geschreven (denkende dat DBB stond voor "Dutch Big Boobs", wat sloeg op coexistence die zich voordeed als Angie Verona).

Oh haha het zegt me wel wat, heb het niet gevolgd maar wel eens wat over gelezen. Epic :roflol:

Bony :o

wat ben jij een baas

Ga je nog naar Ahoi. De WWE Nederland?

Olivier heeft al een ander gevecht hehehe ;-)

LkEXr.png

Laatst bewerkt:
Had hier laatst gepost over zo'n extreem lange kerel. Zat toevallig naast me in de kleedkamer en stond ook een tijdje rechtop. Ik kwam iets boven zijn schouders volgens mij.. een gemiddeld hoofd is zo'n 20-30 cm? Dan moet hij volgens mij echt wel rond de 2,15m zijn.

Als ik hem weer zie zal ik het maar eens vragen. Krijg echt een onwerkelijk gevoel als ik hem zie lol

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.993

Nee. Ben 2x naar show geweest in het publiek en 1x backstage de hele dag :). Heb het even gezien voor nu.

Had hier laatst gepost over zo'n extreem lange kerel. Zat toevallig naast me in de kleedkamer en stond ook een tijdje rechtop. Ik kwam iets boven zijn schouders volgens mij.. een gemiddeld hoofd is zo'n 20-30 cm? Dan moet hij volgens mij echt wel rond de 2,15m zijn.

Als ik hem weer zie zal ik het maar eens vragen. Krijg echt een onwerkelijk gevoel als ik hem zie lol

Hehe vraag maar. Kwam zelf iemand laatst tegen van 2.12meter. Er zijn wel reuzen in NL!!

FIBO 2014

Ik heb ongelovelijk geluk gehad... op vrijdag nacht 1:00 2 kaartjes gekocht. En de volgende dag bleek het uitverkocht te zijn ??? ??? . Aantal mensen die ik in ieder geval even wil bezoeken: Jefrey REUS Latour, gorilla wear stand, phil heath + jay cutler (weet niet of ze aanwezig zijn), Jeff seid (voor de lolz ;)) en body engineers. Ik zal de foto's maandag of dinsdag avond plaatsen hier in mijn topic. Voor de rest lekker rond lopen en veel eten :D. Fibo outfit ready :-#. Foto is koud genomen. Ben op mijn grootst ooit atm. Schommel tussen de 138-140.5kg en buik is vrij flat. Had eerst beetje 'love handles :-#'... die zijn iig weg.

ekfawx.jpg

28it9ar.jpg

Let niet op mijn dode gezicht, ben dood moe vandaag xD.

Een zebra???

Stiekem paardevoer gegeten? ;-)
Mooie proportie!

Massive lange, je gaat iedereen weer met open mond achterlaten.

• #1.998
Stiekem paardevoer gegeten? ;-)
Mooie proportie!

Hehe sowieso! En heel wat ook. Laat het de beestje daar maar niet horen, krijg ik nog een hoef in mijn gezicht.

Massive lange, je gaat iedereen weer met open mond achterlaten.

Ik was volgens mij 125kg vorig jaar op de fibo. 14kg zwaarder ongeveer nu. Ben best blij wat ik dit jaar gegaine d heb. Eet alleen nog maar M.M. op eieren en kwark na. Toen kwamen er al kringen om mij heen staan... waarna ik na 10 min zei: mensen ik hoor niet bij de fibo, wil er ook wat van zien xD. Zal nu ook wel zo zijn. Maar goed is ook wel leuk ergens natuurlijk, mensen bedoelen het positief :) en ik ben niet de meest kwade.

binnenkort ook zebravlees bij musclemeat? :D

• #2.000
binnenkort ook zebravlees bij musclemeat? :D

Hehe. In principe kunnen we overal aan komen. Maar eerst wat meer doorsnee producten nog :D. Struisvogel is overguns goed bodybuild vlees heb ik al enig tijd begrepen. We wouden dit in het begin van Muscle Meat uitbrengen, maar toen was er vogelgriep en was het niet te krijgen.

Terug
Naar boven