AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Geweldige pics! Alle pro's dwarfen. Wel echt geweldige reclame voor je bedrijf al die aandacht op jou lengte en mensen die foto's willen maken.

Super vette foto's! Geniaal hoe je er bovenuit steekt.

Mooie pics hoor :thumbs:
140kg is wel ziek man. Maarja om er echt als een freak uit te zien moet je waarschijnlijk wel naar die 160kg ofzo.

die foto met Piana ook :D

Op 4chan zeggen ze dat je Master Chief gaat spelen in Halo TV-series???

Zou wel stoer zijn :D

Voor de mensen zonder facebook, post je de foto's ook nog in je topic?

Willen er ook niet mensen nonstop met jou op de foto? Je valt meer op dan de pro's lijtk me :D

De foto's die je hier hebt gepost zijn i.i.g. cool :) Hopelijk komt zo ook de rest, omdat ik geen FB mot.

Trouwens, het pakket is goed aangekomen en ik ben er al van het genieten. Kip & tartaar is voor herhaling vatbaar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.030

Thnx :)!

Erg tof! Gelijk een reden om je bodybuilding.com topic te bumpen

Ja kom tijd te kort. Wil dit zeker doen.

hij kijkt echt te gay
i23ajt.jpg

Lol Yogi xDDDD Doh!! :P

Heb genoten van je pics! Echt mooi om te zien hoe indrukwekkend iedereen jou vindt. Vooral die pic met Jeff Seid :roflol: epic.

:D

thnx

Goffer wat een beast! Hoeveel uur train je per week?

Verschilt per schema. Atm om de dag 3 spiergroepen tegelijk.

Geweldige pics! Alle pro's dwarfen. Wel echt geweldige reclame voor je bedrijf al die aandacht op jou lengte en mensen die foto's willen maken.

Klopt, het komt wel mooi uit je eigen marketing tegelijk te zijn :P. Niet voor niets m.m. tankstop aan natuurlijk.

Super vette foto's! Geniaal hoe je er bovenuit steekt.

^_^

Mooie pics hoor :thumbs:
140kg is wel ziek man. Maarja om er echt als een freak uit te zien moet je waarschijnlijk wel naar die 160kg ofzo.

Dat is zeker waar. Ik kom dan ook van 85kg. Vorige jaar op de fibo2013 was ik 125kg. Dit jaar 138kg. +13kg. Ben tevreden over deze vooruitgang. Ook als ik naar foto verschil kijk:

2013

2jfrmf.jpg

2014

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op 4chan zeggen ze dat je Master Chief gaat spelen in Halo TV-series???

Zou wel stoer zijn :D

Huh :P? link?

ALS IK ERGENS GEPOST WORDT GRAAG LINKEN HIER! ALTIJD LEUK.

Voor de mensen zonder facebook, post je de foto's ook nog in je topic?

Ga ik nu doen.

Willen er ook niet mensen nonstop met jou op de foto? Je valt meer op dan de pro's lijtk me :D

Klopt... heb 4x die dag gehad dat er een hele kring midden op een looppad om mij heen kwam staan. Stond dan 15min fotos te nemen en dan liep ik maar gewoon weg op een gegeven moment, kwam geen einde aan. Anders mis ik zelf de fibo :P.

De foto's die je hier hebt gepost zijn i.i.g. cool :) Hopelijk komt zo ook de rest, omdat ik geen FB mot.

Trouwens, het pakket is goed aangekomen en ik ben er al van het genieten. Kip & tartaar is voor herhaling vatbaar!

:thumbs:

Mooi van M.m.! Goed om te horen :).

Zonder photoshop ziet er zielig uit (de middenste natuurlijk) :P Geen wonder dat ie alles photoshopt en fotos in donker maakt.

Je mag wat meer fotos posten Scoob, zijn heel vermakelijk.
Dana Linn is trouwens best lang voor een meisje, net zo lang of langer als Roelly :p

Damn wat een beest ben je toch zeg, blijft slim om zo'n bedrijf op te zetten, want er gaat heel wat vlees naar binnen bij jou. :p

Huh :P? link?

ALS IK ERGENS GEPOST WORDT GRAAG LINKEN HIER! ALTIJD LEUK.
[Link niet meer beschikbaar]

Zie jou fotos wel meer voorbij komen, vooral in manlet vs lanklet discussion enzo van die zever.

Je bent wel huge geworden man, herinnerde me jou als ecto en nu van die beest armen :D

Abbo

Wat een beest scoobzor!

Zie jou fotos wel meer voorbij komen, vooral in manlet vs lanklet discussion enzo van die zever.

Je bent wel huge geworden man, herinnerde me jou als ecto en nu van die beest armen :D
"Jesus Christ, I want his children. I'm not even joking. I wholeheartedly want his children and I don't even know who he is."
:roflol:

Een eigen bedrijf, trainen, hier veel posten, naar de FIBO. Pas je een beetje op want voor je het weet raak je overbelast.

Epic pics man! Hahah niet alleen lang maar ook groot!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.039

Thnx voor link! Iemand mailde ook net deze link: http://nl.reddit.com/r/bodybuilding/comments/22ibn0/pretty_cool_progress_of_a_7ft2_bodybuilder/

:thumbs:

Een eigen bedrijf, trainen, hier veel posten, naar de FIBO. Pas je een beetje op want voor je het weet raak je overbelast.

En 7x per dag eten en moet voor september afstuderen, hellppp :-#.

"Jesus Christ, I want his children. I'm not even joking. I wholeheartedly want his children and I don't even know who he is."
:roflol:

762195e1666497074ede151e0cbeb39738a411d967572cbbe24b90cf8db6011f.jpg

Epic pics man! Hahah niet alleen lang maar ook groot!

Nog niet ;) wel incoming. Ik blijf bouwen op musclemeat omnomnom.

Whahaha die kop van tavi op deze foto
Wel een goeie chick trouwens

Terug
Naar boven