- Waardering
- 785
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op 4chan zeggen ze dat je Master Chief gaat spelen in Halo TV-series
Zou wel stoer zijn![]()

!Erg tof! Gelijk een reden om je bodybuilding.com topic te bumpen

Heb genoten van je pics! Echt mooi om te zien hoe indrukwekkend iedereen jou vindt. Vooral die pic met Jeff Seidepic.

Goffer wat een beast! Hoeveel uur train je per week?
Geweldige pics! Alle pro's dwarfen. Wel echt geweldige reclame voor je bedrijf al die aandacht op jou lengte en mensen die foto's willen maken.
. Niet voor niets m.m. tankstop aan natuurlijk.Super vette foto's! Geniaal hoe je er bovenuit steekt.
Mooie pics hoor
140kg is wel ziek man. Maarja om er echt als een freak uit te zien moet je waarschijnlijk wel naar die 160kg ofzo.
Op 4chan zeggen ze dat je Master Chief gaat spelen in Halo TV-series
Zou wel stoer zijn![]()
? link? Voor de mensen zonder facebook, post je de foto's ook nog in je topic?
Willen er ook niet mensen nonstop met jou op de foto? Je valt meer op dan de pro's lijtk me![]()
.De foto's die je hier hebt gepost zijn i.i.g. coolHopelijk komt zo ook de rest, omdat ik geen FB mot.
Trouwens, het pakket is goed aangekomen en ik ben er al van het genieten. Kip & tartaar is voor herhaling vatbaar!
.
Geen wonder dat ie alles photoshopt en fotos in donker maakt.
[Link niet meer beschikbaar]Huh? link?
ALS IK ERGENS GEPOST WORDT GRAAG LINKEN HIER! ALTIJD LEUK.

"Jesus Christ, I want his children. I'm not even joking. I wholeheartedly want his children and I don't even know who he is."[Link niet meer beschikbaar]
Zie jou fotos wel meer voorbij komen, vooral in manlet vs lanklet discussion enzo van die zever.
Je bent wel huge geworden man, herinnerde me jou als ecto en nu van die beest armen![]()

[Link niet meer beschikbaar]
Zie jou fotos wel meer voorbij komen, vooral in manlet vs lanklet discussion enzo van die zever.
Je bent wel huge geworden man, herinnerde me jou als ecto en nu van die beest armen![]()
Een eigen bedrijf, trainen, hier veel posten, naar de FIBO. Pas je een beetje op want voor je het weet raak je overbelast.
"Jesus Christ, I want his children. I'm not even joking. I wholeheartedly want his children and I don't even know who he is."
![]()
Epic pics man! Hahah niet alleen lang maar ook groot!
wel incoming. Ik blijf bouwen op musclemeat omnomnom.